B-101 4 januari 2005 gestart Share 4 januari 2005 gestart ik heb thuis een hoorspel liggen van b & a de schatkaart, daarin mist het personage "B2 " deze is vervangen door een chineze "ping pong". mijn ouder hebben het bandje heel heel heeeeeeeel lang geleden gekocht. toen nog bijna niemand wist wie b & a waren!! weet iemand meer over dit personage??? wil ik graag weten!! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Ping Poen is ingesproken door Dick Engelbracht en is alleen op de hoorspelen te horen, omdat de B2 van de serie niet mee kon of wilde werken aan deze spelen. Maar hierover staat ook uitgebreide info op Adriaans site onder het kopje de acteurs. Neem daar maar eens een kijkje. Link naar bericht Delen op andere sites
B-101 4 januari 2005 gepost Auteur Share 4 januari 2005 gepost fijn dankje, die vent had een geweldig stemmetje "pin poen heeft het beglepen" echt cool Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Hier zijn al meerdere topics over, zoek maar even. Ook staat er iets over op de adriaan homepage. Omdat ping poen wel leuk klonk en geen leuk personage was is hij vervangen door de dove B2 in de tv-serie Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost slotje dus Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten