Zegdatdan 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost OK dan Maak een foto of een screencap van Bassie en Adriaan die zich als boeven verkleed hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost Kan ff niet cappen nu, Maar weet wel wat jij bedoelt! In de Diamant als ze met de boeven hebben afgesproken en voor 10 milijoen de diamant kopen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Kan ff niet cappen nu, Maar weet wel wat jij bedoelt!In de Diamant als ze met de boeven hebben afgesproken en voor 10 milijoen de diamant kopen dan post ik gewoon ff de foto klik hier als die goed is is de volgende voor Raiders99 Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Ja, bijna ik bedoel eigenlijk een andere. Als B&A nog hun snor en baard op hebben en oog in oog staan met de echte boeven. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost OK danMaak een foto of een screencap van Bassie en Adriaan die zich als boeven verkleed hebben. Als dit boeven zijn, dan vind ik ze in andere dromen van Bassie ook als boef... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Ja, bijna ik bedoel eigenlijk een andere. Als B&A nog hun snor en baard op hebben en oog in oog staan met de echte boeven. Je weet toch wat hij bedoeld Dus ik stel voor dat raiders99 de volgende vraag verzint, hij kan niet cappen, en ik ben daar te lui voor als jij per sé wilt hebben dat ze oog in oog staan met de boeven, je weet toch wat hij bedoeld, en hij bedoeld het goed... Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Als jullie ophouden met dat geleuter dan doe ik de volgende Deze is niet zo moeilijk, Maak een cap van: De Plaaggeest in de garage Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten