Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hint: Griekenland Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hint: Griekenland Ik geloof dat ik 'm heb: Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Ik geloof dat ik 'm heb: ziet er inderdaad uit als rode sokken. Ik weet niet of dat het plaatje was dat ik zocht, had het zelf ook nog niet gezien. Wist alleen dat het B2 in de Stad was Dus dit reken ik goed Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]ziet er inderdaad uit als rode sokken. Ik weet niet of dat het plaatje was dat ik zocht, had het zelf ook nog niet gezien. Wist alleen dat het B2 in de Stad was Dus dit reken ik goed Okee: Op de volgende foto moeten Bassie & Adriaan zweven. Succes. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Okee: Op de volgende foto moeten Bassie & Adriaan zweven. Succes. Ik heb geen plaatje maar het moment zal ik dan maar noemen: Als B&A achterna gezeten worden door de groene mannetjes (nadat ze bij de ruine waren) springen ze van de rotsen, af de zee in. in de sprong zie je B&A zweven. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Ik heb geen plaatje maar het moment zal ik dan maar noemen: Als B&A achterna gezeten worden door de groene mannetjes (nadat ze bij de ruine waren) springen ze van de rotsen, af de zee in. in de sprong zie je B&A zweven. 't is goed, maar ik wil toch nog een plaatje zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]'t is goed, maar ik wil toch nog een plaatje zien. ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden... Ja maar ik moet toch echt een foto hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost [..]ja dat is lullig... hij geeft precies het juiste moment aan. Nu kan degene die dit als eerste leest en de dvd bij de hand heeft een shotje uploaden... Ja maar, het heet toch FOTOSPEL? En niet Noem het juiste fragment-spel? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Ja maar, het heet toch FOTOSPEL? En niet Noem het juiste fragment-spel? Daar ben ik het 100% mee eens! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Ja maar, het heet toch FOTOSPEL? En niet Noem het juiste fragment-spel? Dat is wel zo, maar het gaat toch ook een beetje om het idee. Als je een plaatje kan plaatsen moet je dat natuurlijk doen, maar als je dat niet kan is gewoon het moment noemen toch ook goed, vind ik dan... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost De volgende vraag is voor degene die een FOTO van zwevende Bassie & Adriaan heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost [..]Dat is wel zo, maar het gaat toch ook een beetje om het idee. Als je een plaatje kan plaatsen moet je dat natuurlijk doen, maar als je dat niet kan is gewoon het moment noemen toch ook goed, vind ik dan... Lees nog één keer goed de spelregels en zeg dan wat je er van vindt... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Zo goed? Lennert, de volgende is voor jou. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]Lees nog één keer goed de spelregels en zeg dan wat je er van vindt... Die heb ik allang gelezen en dit is mijn mening, of je het er nou wel of niet mee eens bent . Als je bijvoorbeeld ergens anders bent en je hebt de DVD's niet bij de hand, als je dan gewoon het fragment noemt is dat toch niet zo'n probleem, maja ga maar verder met het spel . Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Zo goed? Lennert, de volgende is voor jou. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting kijk dat is nou sympathiek gewoon zelf een plaatje neerzetten en de vraag weggeven aan die gene die het antwoord al had gegeven!! TOP Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]kijk dat is nou sympathiek gewoon zelf een plaatje neerzetten en de vraag weggeven aan die gene die het antwoord al had gegeven!! TOP Helemaal mee eens. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost zoek 3 plaatjes met BAS VAN TOOR erop dus zonder smink en niet als japie Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost zoek 3 plaatjes met BAS VAN TOOR erop dus zonder smink en niet als japie moet dat uit de series? of gewoon 3 plaatjes? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost Sowiezo bas in die ene shorty, dat hij een winkelier speelt dacht ik Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost Sowiezo bas in die ene shorty, dat hij een winkelier speelt dacht ik Een verkoper bij een ''touwtje-trek'' kraampje. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost [..]Een verkoper bij een ''touwtje-trek'' kraampje. En natuurlijk de kale bol, in het bloembollenveld. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost En natuurlijk de kale bol, in het bloembollenveld. Serieus? Is dàt hem ook? DAT wist ik nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Klopt, kale bol en verkoper, ik zoek er nog 1, degene deie die heeft moet dan nog wel die andere 2 een keer noemen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Klopt, kale bol en verkoper, ik zoek er nog 1, degene die die heeft moet dan nog wel die andere 2 een keer noemen Mag dat ook diegen uit het album zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost 1. Kale bol 2. Verkoper bij de touwtrekkraam 3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd. 4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost 1. Kale bol2. Verkoper bij de touwtrekkraam 3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd. 4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein. Nou nog even compleet maken, want dit is het FOTO-spel. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost haha, dat wordt moeilijk want ik heb geen shorty's op DVD en ook Europa heb ik niet op DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost haha, dat wordt moeilijk want ik heb geen shorty's op DVD en ook Europa heb ik niet op DVD. Aan jouw de nieuwe opdracht... je hebt zelfs 1 extra dus dat is Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost haha, dat wordt moeilijk want ik heb geen shorty's op DVD en ook Europa heb ik niet op DVD. Oh, ga je ze nog wel kopen? Of weet je niet hoe dat moet, heb je nog nooit wat gekocht? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Haha... nee die DVD's heb ik expres nog niet gekocht. Alle andere series heb ik al wel gekocht ik kan het wel hoor... grote jongen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Haha... nee die DVD's heb ik expres nog niet gekocht. Alle andere series heb ik al wel gekocht ik kan het wel hoor... grote jongen Oké dan (Y) Maar euh, die post van mij sloeg eigenlijk op een welbekende uitspraak van B2 = *b2* Kopen? Hoe doe je dat? Ik heb nog nooit wat gekocht! geintje tussendoor Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost 3. De man die in het water valt bij het geheim van de sleutel als adriaan de waterscooter pakt om de boeven te volgen, die bassie hebben ontvoerd.4. Het bakkertje in Italie, die uitglijdt over een bananenschil, waarna Bassie de taart krijgt bij de wensfontein. Wooow... dat wist ik nog niet dat Bas die rollen ook speelde! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost ''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost ''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' Je moet toch nog foto's plaatsen? Dit heet niet voor niets 'fotospel'. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=428 okee hier heb je twee foto's... maar die shorty's heb ik niet op DVD dus dat gaat echt niet lukken Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Okee, als het echt zoveel uitmaakt dat die shorty foto's er niet op staan dan verzint degene die deze foto's plaatst maar een nieuwe opdracht Op deze manier ligt het topic wel lang stil namelijk en ik heb die shorty's echt niet... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost het werkt als volgt: ik stel BV: een vraag van plaats een foto van blablabla... en dan moeten de gasten die dat bericht dan lezen.. die moeten dan proberen de juiste foto erbij te zoeken... zo werkt dit dus Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Dat snap ik ook wel, alleen men zit hier blijkbaar te wachten tot ik die shorty-foto's plaats van de kale bol en bas bij de touwtrektent. Daarom zeg ik ook dat wachten hierop geen zin heeft... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Er is allang een nieuwe opdracht. ''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Nee, dus doe jij de volgende vraag nou maar! Zo schieten we ook niks op, het blijft een spelletje! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Ja, die opdracht had ik dus allang verzonnen, alleen toen kwam er commentaar dat de foto's nog moesten komen en toen duurde het weer dagen en dagen voor het topic verder liep enzovoorts... Daar kan ik niks aan doen... het topic wordt alleen een beetje rommelig Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' dit was dus de vraag Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Tja, het blijft een FOTOspel. Als je de momenten gaat noemen, is het een trivia-spel tweede klas. Dus tja, niet iedereen kan meedoen, maar da's dan jammer... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost en als je geen fotos kan plaatsen moet je dus ook niet het antwoord gaan verklappen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost ''Maak een foto van een moment dat de Boevenbaas zijn woede op iets anders afreageert dan B1 en B2 of zijn sigaren'' is het niet toevallig deze? dit plaatje BB gooit sleutel op de grond omdat die niet past Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Jep, dat is er inderdaad eentje Je had ook nog bijvoorbeeld de boevenbaas kunnen cappen die de tv kapot maakt in de diamant Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Jep, dat is er inderdaad eentje Je had ook nog bijvoorbeeld de boevenbaas kunnen cappen die de tv kapot maakt in de diamant volgende voor mij? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Ja hij was goed Je mag een nieuwe opdracht verzinnen. Er waren alleen meerdere mogelijkheden daarom zei ik dat er nog even bij Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Ja hij was goed Je mag een nieuwe opdracht verzinnen. Er waren alleen meerdere mogelijkheden daarom zei ik dat er nog even bij okeej dan komp die maak een foto van wanneer de baron zn handen in zn oren stopt Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten