acrobaatje 3 januari 2005 gestart Share 3 januari 2005 gestart Is er eigenlijk nog interesse om verder te gaan met het Fotospel? Want dat vond ik wel een leuk idee, maar er is niemand die al een nieuw topic geopend heeft. Dus als niemand meer interesse heeft, gooi het topic dan maar weer dicht. Dit is de link naar het eerste deel: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=509 RM was aan de beurt voor de volgende opdracht En dit zijn nog even alle spelregels: Wat moet je doen? Een foto/screencap maken van de opdracht, pas als deze is goedgekeurd door de opdrachtgever mag je een nieuwe opdracht verzinnen. De snelste wint. Ik ga de punten bijhouden, elke keer dat je een opdracht goed vervult krijg je 1 punt. Je mag een foto maken, je mag een screencap maken. je mag NIET: een foto/screencap van een andere site afhalen, het moet door jou zelf gemaakt zijn NA de opdracht (wat je had liggen telt niet mee) (regels door DJ Koelkast) Veel plezier weer! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost ik wil er wel mee doorgaan, tis een leuk spel Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost jah t was toen wel relax dat spel wrom zouden we dr niet mee doorgaan Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2005 gepost Auteur Share 3 januari 2005 gepost Ja, maar we moeten wachten tot RM zijn nieuwe opdracht plaatst Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Even geduld, RM heeft nu even problemen met zijn computer dus dat zal zo snel mogelijk geregeld worden Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Ik heb inderdaad een groot probleem wat betreft de computer. Hij is min of meer gecrasht geweest en op het moment kan ik niet bij mijn bestanden komen en weet niet eens of die er nog wel op staan. Vandaar dat ik even niet in staat ben om een opdracht te verzinnen. Ik beloof jullie dat ik hier zo snel mogelijk een nieuwe opdracht neer zal zetten. Wordt vervolgd... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Ik heb inderdaad een groot probleem wat betreft de computer. Hij is min of meer gecrasht geweest en op het moment kan ik niet bij mijn bestanden komen en weet niet eens of die er nog wel op staan. Vandaar dat ik even niet in staat ben om een opdracht te verzinnen. Ik beloof jullie dat ik hier zo snel mogelijk een nieuwe opdracht neer zal zetten. Wordt vervolgd... Laat anders MarsM wat verzinnen, die weet vast wel iets in dezelfde lijn als jij, familiebanden enzo... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost [..]Laat anders MarsM wat verzinnen, die weet vast wel iets in dezelfde lijn als jij, familiebanden enzo... als jij er geen weet MarsM weet ik nog wel een goeie Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost vanmiddag komt er volgens RM een nieuwe opdracht, en anders zal ik er zelf 1 verzinnen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Zo back op het forum na een formatatie van mijn computer... Hier is de nieuwe opdracht: Maak een plaatje van Joris wanneer hij lacht. Succes ermee! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost ik denk deze http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=412 Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 4 januari 2005 gepost Auteur Share 4 januari 2005 gepost Balen! Ik weet precies welke je bedoelt, maar ik heb de DVD niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Balen! Ik weet precies welke je bedoelt, maar ik heb de DVD niet! 699 bart smit Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost Of eerst vragen of je het ook gewoon mag zeggen, de DVD niet hebben is een goed excuus, en dan zet de opdrachtgever het plaatje wel neer als hij goed is. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 januari 2005 gepost Share 4 januari 2005 gepost ik denk deze http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=412[/quoteIk kan hem niet fout rekenen. Sweety mag een nieuwe verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Ik kan hem niet fout rekenen. Sweety mag een nieuwe verzinnen. In overleg mag ik de volgende nu doen hij is helemaal niet moeilijk Vind een plaatje van BASSIE in een ADRIAAN-blouse Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost mag het ook zijn het innerlijke van bassie in adriaan want dan weet ik het wel Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]In overleg mag ik de volgende nu doen hij is helemaal niet moeilijk Vind een plaatje van BASSIE in een ADRIAAN-blouse en dit noem jij niet moeilijk ik vin em al verrekte vreed Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Bedoel je deze? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost is het deze foto? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Lijkt me niet, want volgens de regels moet je ZELF de plaatjes cappen, dus geen bestaande plaatjes Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Lijkt me niet, want volgens de regels moet je ZELF de plaatjes cappen, dus geen bestaande plaatjes zelf cappen is niet verplicht, maar het moet wel uit een serie komen. Als ik mij niet vergis Daar komt bij dat het antwoord van ajbouwhuis gewoon goed is... Als is het op die foto niet zo heel goed zichtbaar... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost okeejz, de volgende maak een screenshot of aanwijzing ect. van Adriaan met een Buks in zijn handen. Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Bedoel je deze? Dit is natuurlijk diegene die ik bedoel. En aan jou de eer, die je al genomen hebt, zie ik Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Wat versta je onder een ''buks''... je bedoelt waarschijnlijk iets figuurlijks / wat er op lijkt of niet Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost haha, ja dat dacht ik eerst ook, maar das toch niet echt een ''buks'' Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost haha, ja dat dacht ik eerst ook, maar das toch niet echt een ''buks'' Luchtbuks toch? Zeker die onderste. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Ja ik bedoelde die van de schiettent uit de sleutel ga je gang Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Ja ik bedoelde die van de schiettent uit de sleutel ga je gang ik zou kunnen zeggen, maak een screenie van ellen, maar dan heeft wonderer zowieso gewonnen... over wonderer gesproken: op de volgende foto moeten gele sokken staan (ben zelf atm niet in staat om iets te bedenken) suczeven, want succes is niet genoeg voor deze jongens Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 7 januari 2005 gepost Auteur Share 7 januari 2005 gepost [..]Ik kan hem niet fout rekenen. Sweety mag een nieuwe verzinnen. Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar ik dacht zelf aan het einde van de serie als Joris in het ziekenhuis werkt en die kinderen opvrolijkt. Dat maakt nu niet meer uit, maar ik wilde toch even mijn briljante antwoord doorgeven. edit: 'k Heb even de quote wat beter gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 7 januari 2005 gepost Auteur Share 7 januari 2005 gepost [..]ik zou kunnen zeggen, maak een screenie van ellen, maar dan heeft wonderer zowieso gewonnen... over wonderer gesproken: op de volgende foto moeten gele sokken staan (ben zelf atm niet in staat om iets te bedenken) suczeven, want succes is niet genoeg voor deze jongens Nou, ik zou zeggen: Geef maar 'n hint, want er is nog niemand met een antwoord gekomen sinds vanmiddag.... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Nou, ik zou zeggen: Geef maar 'n hint, want er is nog niemand met een antwoord gekomen sinds vanmiddag.... Ja, 't wordt idd tijd voor een hint... Cold45 ??? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Dat lijkt me niet zo moeilijk..... De B&A Boys Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Dat lijkt me niet zo moeilijk..... De B&A Boys Die zijn rood met geel.. Ik wil rode sokken HiNT: Een van de boefjes heeft gele sokken sorry Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Die zijn rood met geel.. Ik wil rode sokken HiNT: Een van de boefjes heeft rode sokken haha hier heb k em as t goed is Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost Nee, want de vraag is: Vind een foto met gele sokken! LEZEN! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Nee, want de vraag is: Vind een foto met gele sokken!LEZEN! ow hele gele sokken sorry maaaaaaaaaaaaaaaaaarr [..]Die zijn rood met geel.. Ik wil rode sokken HiNT: Een van de boefjes heeft rode sokken Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..] ja shit mijn fout... t is indd gele sokken.. Maar t blijft een boef Rode sokken komen nog wel vaker voor Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]ja shit mijn fout... t is indd gele sokken.. Maar t blijft een boef Rode sokken komen nog wel vaker voor ow maja maak nie uit jo > Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost kan je een tip geven? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost kan je een tip geven? heb ik toch al gedaan? De betreffende sokken worden door een boef gedragen.... Jij lijkt wel op die boef Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost [..]heb ik toch al gedaan? De betreffende sokken worden door een boef gedragen.... Jij lijkt wel op die boef Hoe weet ik hoe AJ Bouwhuis eruit ziet? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Hoe weet ik hoe AJ Bouwhuis eruit ziet? Kijk op z'n site, http://www.ajbouwhuis.tk of http://www.basenaad.tk Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Hoe weet ik hoe AJ Bouwhuis eruit ziet? niet qua uiterlijk, maar ze hebben een eigenschap die overeenkomt. AJBouwhuis had mijn hint namelijk niet gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het heel misschien B2... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het heel misschien B2... nu alleen nog een foto met het bewijs Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]nu alleen nog een foto met het bewijs je ziet het niet perfect maar b2 draagt nooit witte sokken en het zijn lichte sokken dus deze moet het wel zijn http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=418 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]je ziet het niet perfect maar b2 draagt nooit witte sokken en het zijn lichte sokken dus deze moet het wel zijn http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=418 sorry, maar die hele foto is rood, dus daar kan je niets uit opmaken... Moet echt duidelijker.... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost In de Verdwenen Kroon draagt B2 volgens mij ook zwarte sokken Dit kan je een beetje zien als Japie hem een douw geeft nadat ie een put gegraven heeft waar de telefoonkabel ligt. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten