schandebakker 30 december 2004 gestart Share 30 december 2004 gestart Ik benieuwd wat je vindt van de uitslag van de oliebollentest. Ik ben vandaag naar Gouda geweest, ze waren best lekker, wel zonder krenten maar dan komt te smaak denk ik beter tot zijn recht. Erg opmerkelijk dat Visser dit jaar zo laag is geeindigd. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Ik vind het altijd een beetje onzin. Mensen kopen gewoon de oliebollen bij de dichtsbijzijnde kraam, en niet hoe ze smaken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Je moet die dingen gewoon zelf bakken, veel lekkerder en minder groot (minder smakend naar deeg dus). Vaak krijg je oliebollen bij de kraam mee in een papieren zakje waardoor ze al helemaal klef zijn voordat je thuis bent. Knapperig is veel lekkerder. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 31 december 2004 gepost Auteur Share 31 december 2004 gepost Ik vind het altijd een beetje onzin.Mensen kopen gewoon de oliebollen bij de dichtsbijzijnde kraam, en niet hoe ze smaken. Ja dat is waar. Je zou eigenlijk een paar kramen moeten uitproberen en bepalen of de bollen wel te vertrouwen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Ik had net toch een lekker stel oliebollen... nog warm, in een doos (geen zak) en gewoon waar we ze altijd halen. Heerlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten