benafan 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ik heb hem net bij de Intertoys zien liggen, maar had jammer genoeg geen geld mee Dus ik ga straks weer even terug, en gelijk kopen , als die er ten minstens nog is je kon em ook even apart laten leggen. doen ze hier tenminste wel als je niet genoeg of geen geld bij heb. zeg je dat je hem zo op komt halen Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja bel dan staks is ie weg !!! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ik had gevraagd of ze de dvd voor mij even achteruit wilden houden en dat kon. Maar de volgende dag zag ik ook even in dat rekje en er waren al meer dvd's weg van de sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
melvinrijk 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Nou ik ging nogal laat naar de stad, ongeveer half 6 was ik er.. En ze gingen net sluiten Maar toevallig was er vandaag een vriend van mij daar aan het werk, en zei dat ik nog even naar binnen kon, dus gelijk de DVD gepakt, en gekocht Bij de kassa weer een verhaal voor wie de DVD was, nou voor mezelf, toen ging ik even uitleggen waarom ik nog Bassie en Adriaan DVD's koop. Nou thuis gekomen gelijk de DVD erin gegooid, en gelijk naar aflevering 2. Op het eerste gezicht vond ik de kwaliteit uitstekend vergeleken met de rest van de film. En het verhaal zelf in aflevering 2 was echt lache gewoon. spoiler: bij het begin dat B1 B2 trapt, dacht ik al dat dit een leuke aflevering zou worden. B2 die het zo gezellig heeft in het circus, en dat B1 dan zijn pet verkreukelt, en dan dat gezicht van B2 weer Goed gedaan Adriaantje !!!!!!! edit: ontoud nou even dat nog niet iedereen hem gezien heeft en niet iedereen het al van tevoren wil weten (!) Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost spoiler: En ook die dikke vent de achter met dat zwarte haar dat is ook lachen hoe hij er op reageert. edit: zie bericht hier boven Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Hierbij een index vol met screenshots v.d. verloren aflevering... http://members.lycos.nl/pvbena/forum/screenshots_index.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Hierbij een index vol met screenshots v.d. verloren aflevering...http://members.lycos.nl/pvbena/forum/screenshots_index.jpg Mooi gemaakt ! Ik krijg echt zin om 'm te gaan te bekijken, ik ga vanmiddag eens zoeken in de stad (ik heb 'm hier nog nergens gezien ). Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten