Sweety 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het dat meisje uit dat reisburo op kreta Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het dat meisje uit dat reisburo op kreta Dat is volgens mij niet goed, want die vrouw heeft donkerblond haar, en deze heeft bruin haar. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost ja je kan alle vrouwen gaan opnoemen uit de B&A series Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld Maar ik heb een leuke Is het misschien een meisje dat op tv komt in de Reis vol Verrassingen in het programma "MiniStars" dat voor en na het Bassie & Adriaan avontuur op tv wordt uitgezonden? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Is het misschien een meisje dat op tv komt in de Reis vol Verrassingen in het programma "MiniStars" dat voor en na het Bassie & Adriaan avontuur op tv wordt uitgezonden? ook dat lijkt mij niet goed, want die vrouw heeft wit/grijs achtig haar. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost k heb zo oook een donkerbruin vermoeden dat het michael jackson is zo neus hettie wel Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]ook dat lijkt mij niet goed, want die vrouw heeft wit/grijs achtig haar. Nee, ik bedoel zo'n kind in dat kinderprogramma dat voor en na Bassie en Adriaan komt, niet die omroepster. k heb zo oook een donkerbruin vermoeden dat het michael jackson is zo neus hettie wel Michael Jackson heeft helemaal geen neus! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Michael Jackson heeft helemaal geen neus! *baron* lUIster acrobaatje hij heb wel een neus alleen dies dr aan geplak Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost Als ik het zo bekijk heeft ze ook wel wat weg van Georgina Verbaan. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Die vrouw die op het vliegveld in Italië werkt. (De reis door Europa, als Harry, B100 en de baron terug willen naar Nederland) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost issut niet toevallig de vrouw van aad zelf Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus Volgens mij is het een van die vrouwen uit Europa die Bassie & Adriaan een opdracht gaf. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost issut niet toevallig de vrouw van aad zelf lol nee t is niet ina en ook niet sjaan...... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]lol nee t is niet ina en ook niet sjaan...... sjaan hoe weet je nu dat ze sjaan heet cold > Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost 'Ik heet eigenlijk Sjaan maar ze noemen me hier Juanita' Uit de sleutel toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost 'Ik heet eigenlijk Sjaan maar ze noemen me hier Juanita' Uit de sleutel toch? Dat is volgens mij niet DE Sjaan... Die is wel te aanschouwen in de Sleutel volgens mijn redenatie. (In een shot, met Bassie, Adriaan, Co ) En hoe ik weet dat ze Sjaan heet? Dat liet Bassie zich ontvallen. E En als iemand dit leest en nu boos op mij wordt, het was de clown Bassie, in Bassie kleren, tijdens het vragenhalfuurtje 1 juli, waar hij was als Bassie. Dus dat is imo geen priveuitspraak of wat dan ook.. Dus koel maar weer af... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus Is het niet een vrouw die de rode koffer van Bassie pakt als B&A naar Spanje willen in de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hmmz uit de eerste post van dit spel: Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft. *vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hmmz uit de eerste post van dit spel:Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft. *vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... Is het niet iemand (in op reis door Europa) in een vliegtuig? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hmmz uit de eerste post van dit spel:Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft. *vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... en nog heb k zo 1,2,3 geen idee he wie kan dat tog zijn *b2* ik hoor geen trein *japie* ik zeg wie kan dat tog zijn *b2* ooooo zei je dat dan verstond k je verkeerd Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Is het niet iemand (in op reis door Europa) in een vliegtuig? niet in een vliegtuig Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost misschien in de bus? waar adriaan de brief voorleerst? (blooper: Adriaan, de vol vol vol Bassie, ja) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost misschien in de bus? waar adriaan de brief voorleerst?(blooper: Adriaan, de vol vol vol Bassie, ja) T is goed En ik zag dr geloof k ook in dat treintje op het smalste spoor... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hierbij de volgende opdracht Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost hierbij de volgende opdracht Het gordijn van de caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Zijn het bloemen op de bloemenveiling in de Reis door Europa?? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost zijn volgens mij wel bloemen, maar niet van die veiling... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost zijn et misschien bloemen die in italie?? ff offtopic je kan merken dat iedereen zowat weer naar school is tis zoo rustig op t forum Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost je kan merken dat iedereen zowat weer naar school is tis zoo rustig op t forum Ik heb vanaf vrijdag 2½ week vrij / vakantie hoor. Ontopic: Ik denk dat een stukje is van een van de indianen in de droomwereld in de Sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost hierbij de volgende opdracht Zijn het de bloemen die 0,00 en 001 krijgen? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost het zijn inderdaad bloemen, maaruh het goede antwoord is nog niet gegeven. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost het zijn inderdaad bloemen,maaruh het goede antwoord is nog niet gegeven. Zijn het bloemen uit de Keukenhof? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]Zijn het bloemen uit de Keukenhof? niet uit de keukenhof. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]niet uit de keukenhof. Bloemen uit de bloembollenvelden in het shortie: Zeg het met bloemen? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost zijn het bloemen uit die bloembollen velden uit die shortie??? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Bloemen die je kan zien op een grasveldje met veel bloemen op in het liedje 'In de lente' uit de Verdwenen Kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost helaas dit is allemaal niet goed, Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost Tip! het zijn bloemen, en je moet het in de oudere serie's zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost Tip!het zijn bloemen, en je moet het in de oudere serie's zoeken. Zijn het die bloemen die Adriaan voor Bassie meebrengt als Bassie in het ziekenhuis is na die caravanbrand in de diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]Zijn het die bloemen die Adriaan voor Bassie meebrengt als Bassie in het ziekenhuis is na die caravanbrand in de diamant? helaas dat is niet goed, qua serie zit je ook niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]helaas dat is niet goed, qua serie zit je ook niet goed. Misschien de bloemen die boven op al die dienbladen met glazen staan in de verloren aflevering 2 van de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]Misschien de bloemen die boven op al die dienbladen met glazen staan in de verloren aflevering 2 van de sleutel? Dat kan natuurlijk nooit omdat de dvd nog niet uitwas op het moment dat hij de nieuwe opdracht gaf Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]Dat kan natuurlijk nooit omdat de dvd nog niet uitwas op het moment dat hij de nieuwe opdracht gaf Ja, dat is waar. Zeg Lennert, ben jij niet aan de beurt bij het fotospel?! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost is het die bloem die bassie in ze zak heeft tijdens de sleutel met dat adriaan een sleutel nodig had en bassie hem in de vuilnisbak vond Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost is het die bloem die bassie in ze zak heeft tijdens de sleutelmet dat adriaan een sleutel nodig had en bassie hem in de vuilnisbak vond met de serie zit je goed, maar helaas niet het goede antwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]met de serie zit je goed, maar helaas niet het goede antwoord. Heb je misschien nog een hint of een groter plaatje? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]Heb je misschien nog een hint of een groter plaatje? Was adriaan nou maar hier hé sweety, dan konden we weer fijn grapjes maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost Een bosje bloemen op tafel in de caravan? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost Een bosje bloemen op tafel in de caravan? Ik zie hem. En het is geen bosje bloemen op de tafel. Het is een bosje bloemen op een kastje, te zien in de scene waar Bassie de suikerpot vult met zout. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten