Twice 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost fiets in de sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Volgens mij is dat plaatje een close up van het wiel van de groene sportwagen van Adriaan in Het geheim van de Sleutel.'En dat is het juiste antwoord!!! Gefeliciteerd Lorenzo de volgende is voor jou! Hier nog het hele plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=415 Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Oké. Dit is het plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=416 Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost is het niet wat dat meisje in dat liedje van dat een meisje in een soort van doos/kist zit en dan het hoedje volgens mij uit grootmoederstijd Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost is het niet wat dat meisje in dat liedje van dat een meisje in een soort van doos/kist zit en dan het hoedjevolgens mij uit grootmoederstijd Dat is helaas niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost een bloem uit de keukenhof uit grootmoederstijd Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost een bloem uit de keukenhof uit grootmoederstijd Ook dat klopt niet. Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Hm... ik zie het plaatje ook als een bloem... is het iets met bloemen?? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Hm... ik zie het plaatje ook als een bloem... is het iets met bloemen?? Neen, het heeft helaas niks met bloemen te maken, je moet het anders zoeken. Als er morgenochtend nog geen antwoord goed is of in de buurt komt wordt het tijd voor een groter plaatje of een tip. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost is het anders iets wat op de rommelmarkt lag in dat kraampje uit de schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost is het anders iets wat op de rommelmarkt lag in dat kraampje uit de schatkaart Je komt al iets dichter dan met bloemen ofzo maar het is niet juist. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost [..]Je komt al iets dichter dan met bloemen ofzo maar het is niet juist. ik vind het verdacht veel lijken op die grafitie tekeningen die op dat muurtje staan in de plaaggeest als bassie en adriaan vertellen over die bal in die steen en als zn jassie dig genaaid is in dat fragment vind ik het verdacht veel lijken edit 500e post inmiddels gepasseerd Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost is het niet een stukje graffiti op een muur uit de shorty van opgeruimd staat netjes? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Helaas zit er nog geen goed antwoord tussen. Dus het wordt tijd voor een groter plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=417 Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Helaas zit er nog geen goed antwoord tussen.Dus het wordt tijd voor een groter plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=417 Is het niet een jurk van iemand tijdens het liedje 'kinderdisco-medley' ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Is het niet een jurk van iemand tijdens het liedje 'kinderdisco-medley' ??? Ook niet. Maar je komt al dichter qua serie, maar het is nog niet de juist. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het een zonnescherm als bassie en adriaan in engeland lopen in die shortie Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is het een zonnescherm als bassie en adriaan in engeland lopen in die shortie Neen, dat is het niet. Qua serie zit je niet juist. Tip: zoek in de oudere series. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Neen, dat is het niet. Qua serie zit je niet juist. Tip: zoek in de oudere series. is het misschien die ene muur in de sleutel waar die poncho van bassie aan hangt? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Neen, dat is het niet. Qua serie zit je niet juist. Tip: zoek in de oudere series. de jurk van het meisje uit de droomwereld 'geheime agenten'? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een stukje indianenveer van één van die indianen in de indianendroom van Bassie? (zo: gebruik ik zomaar even drie keer het woord "indianen" in één zin!) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een stukje indianenveer van één van die indianen in de indianendroom van Bassie?(zo: gebruik ik zomaar even drie keer het woord "indianen" in één zin!) Je zoekt in de juiste serie maar helaas is je antwoord fout. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Je zoekt in de juiste serie maar helaas is je antwoord fout. De kleding van de Nederlandse mevrouw achter de balie in hetSpaanse hotel waar B&A logeren? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een stuk van de jurk van een vrouw uit de droomwereld in Aflevering 2 van de sleutel waar Bassie spaans danst, en Adriaan op zo'n banjo speelt? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een stuk van de jurk van een vrouw uit de droomwereld in Aflevering 2 van de sleutel waar Bassie spaans danst, en Adriaan op zo'n banjo speelt? Ook dat is fout. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Ook dat is fout. Is het nota bene een kledingstuk? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Is het nota bene een kledingstuk? Neen, het is geen kledingsstuk. Je moet het dus anders zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Is het een stukje gordijn uit de caravan van B&A in de Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Is het een stukje gordijn uit de caravan van B&A in de Sleutel? Dat is het ook niet. Ik ga nog een tip geven: je moet het niet zoeken op de achtergrond Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Dat is het ook niet. Ik ga nog een tip geven: je moet het niet zoeken op de achtergrond Een stukje caravan? Weet ik veel?! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Een stukje caravan? Weet ik veel?! Dat klopt niet. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Dat klopt niet. hijs verrekte lastig, volgens mij kan je een nog groter plaatje geven want dit schiet ook niet echt op he Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]hijs verrekte lastig, volgens mij kan je een nog groter plaatje geven want dit schiet ook niet echt op he Als ik een nog groter plaatje post dan is het waarschijnlijk direct duidelijk wat het is. Maar ZO moeilijk is het niet, het plaatje komt uit Het geheim van de Sleutel en het is iets op de voorgrond Wie vindt het? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een stukje pyjama van Bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is et misschien iets van een circus wagen op het circus terrein aan het begin van de film Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost is et misschien iets van een circus wagen op het circus terrein aan het begin van de film Neen, (TIP: kijk meer in het tegenovergestelde van wat je op het laatste zei). Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Diamantjes uit het kistje van de Boevenbaas? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een griezel in t spookhuis, volgens Adriaan de broer van B1 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost http://coldworld.nl/b_en_a/broerb1.jpg *b1* Heb je de sleutel bij je? *adriaan* He jij bent een echte, je lijkt precies op je broer *b1* Mondje dicht jij en hier met die sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Een griezel in t spookhuis, volgens Adriaan de broer van B1 En DAT is het juiste antwoord! De griezel waar Adriaan naast ( *adriaan* je lijkt precies op je broer!) staat tijdens het gesprek met B1 waarbij hij de sleutel moet overhandigen aan B1 en zo Bassie terug krijgt. Hier het volledige plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=213 Cold45, aan jou de eer voor het volgende plaatje! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]En DAT is het juiste antwoord! De griezel waar Adriaan naast ( *adriaan* je lijkt precies op je broer!) staat tijdens het gesprek met B1 waarbij hij de sleutel moet overhandigen aan B1 en zo Bassie terug krijgt. Hier het volledige plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=213 Cold45, aan jou de eer voor het volgende plaatje! hij was wel verdomd moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld Maar ik heb een leuke Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld Maar ik heb een leuke Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn? *bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn? *bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi! hehe dan had ik wel een ander stukje uitgeknipt Die blijft trouwens wel geniaal die uitspraak Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld Maar ik heb een leuke Ik denk dat het een van die meisjes is die de boeven betrapten toen ze inbraken in de Amerika serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Ik denk dat het een van die meisjes is die de boeven betrapten toen ze inbraken in de Amerika serie. Neuh, die ene ziet er zo uit en van die andere heb ik nog geen foto en in de serie is die blond Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Neuh, die ene ziet er zo uit en van die andere heb ik nog geen foto en in de serie is die blond is het niet da vrouwtje van de marachusee ofsow iets op sint maarten Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Volgens mij is het een kind. 1 van de kinderen bij de poppenkast zit te kijken in de Professor, als de Professor niet meer slecht is. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn? *bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi! Ja is zeker een leuke, maar volgens mij zegt hij zoiets als alleen die dame heb ik nog niet zien lopen, Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]Ja is zeker een leuke, maar volgens mij zegt hij zoiets als alleen die dame heb ik nog niet zien lopen, Jajajajaja, klopt. Maar het ging om m'n antwoord, toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten