Malabar 8 december 2004 gestart Share 8 december 2004 gestart Hier gaan we verder met B&A Wat is dit?. Hier links naar de vorige topics: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 De lopende opdracht is van mij afkomstig en dat is deze: WAT IS DIT? Ik zal een hint geven: Het is uit een serie uit de jaren '80. Veel succes!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 8 december 2004 gepost Auteur Share 8 december 2004 gepost Tijd voor een groter plaatje: Andermaal succes. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 december 2004 gepost Share 8 december 2004 gepost Is het een stukje van het schilderij uit de schatkaart ? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 december 2004 gepost Share 8 december 2004 gepost Is het een stukje van het schilderij uit de schatkaart ? verdomme, ik wou het net posten, van de geffioen denk ik ja... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 december 2004 gepost Share 8 december 2004 gepost verdomme, ik wou het net posten, van de geffioen denk ik ja... Nou nou nou zeg, het is maar een spelletje. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost Volgens mij is het niet van een schilderij, want volgens mij is het een voorwerp. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 december 2004 gepost Auteur Share 9 december 2004 gepost Rancho heeft gelijk, het is niet van een schilderij, het is echt groter dan je denk, het is niet een klein detail. Nog geen goed antwoord gegeven. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost Je kan niet nog een hint geven?? Het is voor mij absoluut abakadabra.. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 december 2004 gepost Auteur Share 9 december 2004 gepost Het heeft wel iets met boten te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost Is het misschien een onderdeel van de Duikboot uit de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost Het lijkt op een anker... maar ik zou niet weten waarvan. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 december 2004 gepost Auteur Share 9 december 2004 gepost Is het misschien een onderdeel van de Duikboot uit de Kroon? Warm. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 december 2004 gepost Share 9 december 2004 gepost Oh, het is dat voorwerp wat tegen die bolle witte wand aanstaat. Japie bevindt zich daar aan de zijkant en staat aan alle hendels te trekken. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost ik heb er ff een screenshot van gemaakt http://members.lycos.nl/pvbena/forum/wat_is_dit_spel.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 december 2004 gepost Auteur Share 10 december 2004 gepost Ja Uncle Ar heeft het goed geraden. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ja Uncle Ar heeft het goed geraden. Japz... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ja Uncle Ar heeft het goed geraden. Maar met alle eer en dank aan randy_roes! Ik post de nieuwe opdracht alleen vanavond, omdat ik het nu te druk heb, dus dan weten jullie dat. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Nou, geen idee of die moeilijk is of dat de meest laaggezakte intellectueel hem nog kan oplossen Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost is dat een ijsje uit die shorty over dat je geen rommel op de straat mag gooien Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost is dat een ijsje uit die shorty over dat je geen rommel op de straat mag gooien Oh, toch niet in één keer geraden. Nee, niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Een boem van *harry* ? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Een boem van *harry* ? Neeeeee, dat al helemaal niet. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Is het een roeispaan ? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Is het een roeispaan ? NOPE. Maar om even terug te komen op je vorige antwoord, met Handige Harry zit je in de goede series. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Nou, geen idee of die moeilijk is of dat de meest laaggezakte intellectueel hem nog kan oplossen Wat is dit? *baron* Drommels, drommels en nog eens drommels. (Breekt telefoon) Volgens mij is het een telefoon. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost Is het dat ding dat Bassie vasthoud voor het Witte Huis als hij als journalist speelt? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost Het lijkt wel een lolly (ik zou alleen niet weten uit welke serie...). Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost het komt als het goed is wel uit de amerika serie voor het witte huis maar meer weet k ook niet wat het is????? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost Gokje: voorkant van de rode scooter uit de Italië aflevering van De Geheimzinnige Opdracht? Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 29 december 2004 gepost Share 29 december 2004 gepost is dat niet die boem die voor de Baron gemaakt werd door zijn Amerikaanse vrienden? dus niet door HH *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Is het dat ding dat Bassie vasthoud voor het Witte Huis als hij als journalist speelt? En DAT is het goeie antwoord! http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/bajvhwh.jpg Weet ook niet precies wat het is, maar jouw omschrijving is perfect. Jij bent de sterkste schakel, welkom. (tegenovergestelde van ''tot ziens'') Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Hier is ie dan! http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=410 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Een paar takken van bomen in het bos waar Adriaan de Baron achtervolgt in de Schatkaart ( na de brand in het clubgebouw )? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Enkele takken van de bomen die je ziet, als de boeven Adriaan net ontsnapt zijn, op het moment dat de boeven wegrijden en als Adriaan weer weggaat Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost De naalden in japie zn achterwerk bij de schatkaart (sterke close-up ) al lijkt het ook sterk op spaken van een auto of motor wiel Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost al lijkt het ook sterk op spaken van een auto of motor wiel Je zit al goed, maar ik wil het iets specifieker (serie, voertuig of merk etc.) Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Je zit al goed, maar ik wil het iets specifieker (serie, voertuig of merk etc.) Serie: De Plaaggeest Voertuig: tandem Misschien iets? Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Volgens mij is een wiel van het pakhuis van de Schatkaart waar de Baron, B2 en Vlugge Japie zich verstoppen op het einde van de serie. Volgens mij stond daar een wiel of een autoband of zo... weet niet 100% zeker. Kan ook geen screenshot geven want heb geen DVD / capper dus ja... Kan dus zijn dat als ik dingen in dit soort topics goed raad ik niet meteen met een nieuwe foto kan komen... Maar goed, issie goed? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Ik gok op spaken van het wiel van de Mercury Marquis van de boeven uit de Schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Er zit nog geen goede bij. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Gezien de achtergrond neem ik aan dat dit shot uit een scene komt die 's avonds of 's nachts is opgenomen... Dus ik denk aan 3 series: De plaaggeest, De schatkaart en De kroon... MarsM zat met de spaken van een wiel al warm, dus De kroon valt waarschijnlijk af... Houden we dus De plaaggeest en De schatkaart over... Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Vraagje tussendoor: Wat is er met het Fotospel gebeurd? Spelen we dat nog? Of zijn we ermee gestopt? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Het topic was destijds vol (256 posts) en er is nooit een nieuwe geopend Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Het topic was destijds vol (256 posts) en er is nooit een nieuwe geopend Ik kon het ook al niet vinden... het was een leuk spel Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost [..]Ik kon het ook al niet vinden... het was een leuk spel Ik heb al een tweede topic geopend, als jullie het goed vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost ik denk niet dat het iets van buiten is, volgens mij is het iets van een poster of schilderij. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Er is al gezegd dat het spaken van een wiel van een voertuig is Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 3 januari 2005 gepost Share 3 januari 2005 gepost Misschien wat spaken/stokken in die plaats waar Bassie & Adriaan het liedje 'zagen, zagen' zingen uit Liedjes uit Grootmoederstijd? update: zie net dat het spaken van een wiel zijn, het is in ieder geval iets in het donkere, maar in welke serie... ik denk Plaaggeest... Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Volgens mij is dat plaatje een close up van het wiel van de groene sportwagen van Adriaan in Het geheim van de Sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten