Frey 17 februari 2015 gepost Share 17 februari 2015 gepost Ik heb echt geen idee meer hoe ik aan sommige van die PC spellen ben gekomen. Ik vond vooral de strategy games leuk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 februari 2015 gepost Share 17 februari 2015 gepost Ah, die Game Classics cd-roms! Ik had er daar ook een aantal van vroeger, die met Doom op de voorkant sowieso. Toen je nog F9,95 betaalde om enkel shareware in huis te halen.   Ja, ik ook. We hadden een lijst gemaakt waarin achter de namen van de spellen DOS of Windows was gezet en of het een demo of een volledig spel betrof. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 februari 2015 gepost Share 17 februari 2015 gepost Onze collectie Wii en Wii U spellen; Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Skeletor 25 juni 2015 gepost Share 25 juni 2015 gepost Nes Snes N64 Gc Commodore 64 Atari Sega Megadrive Sega GAmegear Ds 3Ds Gameboy Gameboy Color Gameboy Advanced Ps1 Ps2 Xbox Xbox360  Ik ben waarschijnlijk een aantal vergeten maar dit zijn de consoles die ik uit mijn hoofd weet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2015 gepost Share 25 juni 2015 gepost Geen Amiga's  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Tonska 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost NES SNES N64 NGC WII GBC GBA DS Sega Megadrive Sega Dreamcast Sony Playstation Sony Playstation 2 Sony Playstation 3 Sony Playstation 4 Sony PSP Xbox 360 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost Jammer van die PS4, maar leuke collectie. Wel enkel consoles zie ik  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Tonska 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost Jammer van die PS4, maar leuke collectie. Wel enkel consoles zie ik Ja wij kregen thuis pas een pc toen ik naar de middelbare school ging. Ik heb wel een poosje via de pc gegamed, Maar er gaat niet boven een Controller in je klauwen en in je luie stoel voor de tv gamen.  Tja zelfs de PS4 moest eraan geloven. ook al is die wat nieuw:P Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost Ja wij kregen thuis pas een pc toen ik naar de middelbare school ging. Ik heb wel een poosje via de pc gegamed, Maar er gaat niet boven een Controller in je klauwen en in je luie stoel voor de tv gamen.  Tja zelfs de PS4 moest eraan geloven. ook al is die wat nieuw:P  Ik heb iets tegen AMD CPU's en die zit in de PS4, dus die komt er hier niet in  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Tonska 25 september 2015 gepost Share 25 september 2015 gepost Ik heb iets tegen AMD CPU's en die zit in de PS4, dus die komt er hier niet in Hahaha, ik heb niks tegen AMD. Wou binnenkort de XBone ook nog halen. maar mijn Megadrive is dood. Ben nu aan het rondkijken voor de Retron of Retro Bit Trio.  Het is nu een drama van kabels in mijn woonkamer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 september 2015 gepost Share 28 september 2015 gepost (aangepast) Ik heb iets tegen AMD CPU's en die zit in de PS4, dus die komt er hier niet in  Die kruistocht tegen AMD, het zit wel diep hè?  Ik zit zelf trouwens ook te denken aan de aanschaf van een PS4, gezien de lovende reviews van PES 2016 28 september 2015 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 september 2015 gepost Share 28 september 2015 gepost Die kruistocht tegen AMD, het zit wel diep hè?  Ik zit zelf trouwens ook te denken aan de aanschaf van een PS4, gezien de lovende reviews van PES 2016  Heel diep en dat blijft ook voor altijd zo  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 september 2015 gepost Share 28 september 2015 gepost Heel diep en dat blijft ook voor altijd zo  De Wii U heeft ook een AMD GPU aan boord, die heb je toch ook in bezit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 september 2015 gepost Share 28 september 2015 gepost De Wii U heeft ook een AMD GPU aan boord, die heb je toch ook in bezit? Â Ik zei dan ook CPU. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 februari 2016 gepost Share 7 februari 2016 gepost (aangepast) Nieuwe foto's gemaakt van mijn spellen: Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â 13 februari 2016 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dexx 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost nou, ik zal ook wat opnoemen wat ik heb liggen/staan  Consoles:  ATARI: 2x Atari 2600 ​Atari 7800Jaguar ​ Nintendo: 2x NES (PAL en NTSC) 2x SNES (PAL en NTSC) Virtual Boy 2x N64 2x Gamecube (zwart en paars) Wii U  SEGA: Master system 1 2x Megadrive (Mega drive 1 en 2) + Mega CD 2 Saturn  SNK: NEOGEO AES  Sony: PSone PSX 2x PS2 PS3 PS4  Microsoft: XBone  Handhelds (beetje door elkaar) : Game boy classic Game boy pocket Game boy color Game boy Advance SP en Micro Sega Nomad Game & Watch Donkey kong Nintendo new 3DS XL  Computer spul: C64II Amiga 500 MSX2 (moet ik nog opknappen) monster PC zelfbouw (maar ja dat is geen retro, maar wel handig om te hebben) Sharp X68000  speciaal game spul: Pop'n music Arcade Keyboardmania Arcade Beatmania Arcade Jubeat Arcade (komt eraan) Sega New Astro city Atari Paperboy Arcade SNK Neogeo MVS  de Arcade bordjes: Taito F2: Liquid kids Taito F3 met: Puzzle bobble 2x, 3 en 4 Bubble Symphony (bubble bobble 2) Bubble Memories (bubble bobble 3) Darius Gaiden  Super puzzle bobble (Taito G-net) Parodius DA! Tetris plus en Tetris 2 plus (Jaleco mega system 32) Cotton (sega System 16) twinbee yahhoo (konami GX)  de Neogeo games: Metal Slug 1,X, 3 en 4 Andro dunos Blazing star Neo turf masters Puzzle bobble ASO 2 Shock troopers 2nd squad Puzzle bobble 2 King of fighter 2002 Aero Fighter 2 en 3 Strikers 1945 plus Viewpoint  beetje het belangrijkste wat ik zo uit m'n hoofd weet    Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost Keyboardmania klinkt gaaf, ik ken het niet. Toffe collectie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dexx 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost Keyboardmania klinkt gaaf, ik ken het niet. Toffe collectie!  is het ook en bedankt he  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost Heel gaaf  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dexx 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost Heel gaaf  kom maar een keertje gamen dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost kom maar een keertje gamen dan  Waar zit je ook weer? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dexx 11 september 2016 gepost Share 11 september 2016 gepost Waar zit je ook weer? Â check PM!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 februari 2018 gepost Share 3 februari 2018 gepost Ik ben inmiddels een stukje op weg met de 7m² kleine gameroom.  De PC games die ik bezit heb ik op onderstaande foto gezet. De console games zal ik nog wel eens aparte aandacht geven, want een aantal games staan voor de PSX/PS2-collectie. Zoals in het andere topic genoemd verzamel ik hoofdzakelijk spellen die ik zelf (veel) heb gespeeld vroeger.  Op 4-5 titels na is het allemaal niet veel waard, maar voor mij persoonlijk dus wel.   De gesealde titels zijn: Commander Keen: Goodbye Galaxy One Must Fall 2097 Lost Vikings Silent Thunder Air Warrior II Battle Pack (Battle Isle collectie) The Games: Summer Challenge Test Drive II: The Duel - The Muscle Cars expansion pack  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2018 gepost Share 3 februari 2018 gepost Wat een schitterende dozen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2018 gepost Share 5 februari 2018 gepost (aangepast) Magistraal!  Die gesealde dozen waaronder Goodbye Galaxy zijn zeker jaloezie waardig voor de gemiddelde 'nostalgie-nerds'. Maar o.a. ook je Wolfenstein, LBA2, Worms en GTA dozen blijven geweldige collectibles  Pas alleen wel dondersgoed op dat niet één van die bovenste plankjes het begeeft en je hele collectie beschadigt... het oogt niet heel stabiel 5 februari 2018 aangepast door MarsM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.