Lara1988 2 december 2004 gestart Share 2 december 2004 gestart ik hoop echt dat *bas*& *adriaan* weer op tv komt, ze zijn natuurlijk een van mijn grootste fans als iemand iets meer weet zeg het me dan *robin* Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Dit topic zal door de eerste de beste moderator op slot gegooid worden. Lees de FAQ eens door daar staat dat je niet zomaar topics moet openen over onderwerpen waar al andere topics over zijn. Kijk hier eens: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1126 Dit is het topic over een eventuele Marathon. Er is nog niets over bekend, het was alleen een gerucht. Zodra Nickeloden de programmering rond diet tijd bekend maakt, weten we meer hierover. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Malabar heeft gelijk en bovendien staat er nog een hele dikke typefout in je TT. en lees de FAQ door, gebruik ook eens de ZOEK functie. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten