houtjes 1 december 2004 gestart Share 1 december 2004 gestart Hallo vriendjes en vriendinnetjes!, nieuw op dit forum en meteen al een vraag Waar is de tune te vinden waarbij de camera inzoomt op het huis van de boeven. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, het zijn in totaal maar 4 tonen achter elkaar en het is echt een heel spannende boeventune! Bedankt alvast! Marc... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Ik denk dat je de boevenmuziekjes van Bert Smorenburg bedoelt, die zijn niet op CD oid verschenen. Je kunt ze alleen horen op tv/dvd/video. Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost echt ontzettend jammer...dat word capturen! Bedankt mensen Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Volgens mij bedoel je het boevenmuziekje uit 'Het geheim van de schatkaart'. En als je het mij vraagt is die van Aad Klaris... Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost maar natuurlijk niemand hier die deze tune heeft? Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar zou erg blij zijn met deze vier noten Gr. Marc... Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Dat muziekje was te downloaden op de muzieksite die bij dit forum is aangesloten! Maar helaas is die site momenteel gesloten... Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost wat een ellende...enig idee wanneer dat ooit weer online komt??? Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Dat moet je aan de moderators van deze site vragen Zullen hier vast wel reageren denk ik... Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost dank Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Ja het kan ook uit de Schatkaart zijn. Er zijn zoveel boevenmuziekjes met 4 tonen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost wat een ellende...enig idee wanneer dat ooit weer online komt??? Wanneer alles met de rechten geregeld is. Als het dus tegen zit, komt het nooit online. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Let even op dat dit GEEN "mag ik dat liedje van iemand downloaden" topic wordt, want dat gaat het slotjes en waarschuwingen regenen. Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 1 december 2004 gepost Auteur Share 1 december 2004 gepost allememagies...heb het woord "downloaden" nog niet in m'n mond genomen maar vroeg alleen wanneer dit liedje evt. weer online komt! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost allememagies...heb het woord "downloaden" nog niet in m'n mond genomen maar vroeg alleen wanneer dit liedje evt. weer online komt! Ik beschuldig ook niemand, ik help mensen alleen even herinneren dat dat niet mag Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Dank, Wonderer! Bovendien wil ik alle users (inclusief de nieuwelingen, misschien VOORAL de nieuwelingen) erop wijzen dat ze met vragen over muziek beter al een lopend topic daarover kunnen vinden en daar hun vraag stellen, anders krijg ik veel topics met maar een vraag en dan kan ik ze weer dichtgooien. DUS: zoek in het vervolg even een lopend topic (bijv. gewoon in het achtergrondmuziektopic of iets dergelijks). Op deze gaat zo een slotje, maar even dat iedereen het gelezen heeft. Daarbij moet je niet al te snel rekenen op een relaunch van de muzieksite. Als je aan muziek wilt komen moet je dat BUITEN het forum omdoen, want bij ons is niks te krijgen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost er zijn boeventunes te krijgen op http://ringtones.bassieenadriaan.nl je moet hier wel voor betalen, maar dat is omsat er ook rechten over betaald moeten worden. Lees de tekst boven aan die pagina maar even door over het hoe wat en waarom. Link naar bericht Delen op andere sites
houtjes 2 december 2004 gepost Auteur Share 2 december 2004 gepost oke dan...ik begrijp het! Topic mag dicht van mij Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten