Cin 26 november 2004 gestart Share 26 november 2004 gestart Wie kan mij helpen.... Ik ben op zoek naar een liedje, maar weet de naam niet... Het was een liedje met allemaal Spaanse woorden en ging als 1,2,3 is un, dos, tres, una botella is een fles .... en een hoed dat noemen ze een sombrero... Wie kan mij dit liedje zenden, of in ieder geval de titel en of de tekst????? Thanx Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Wie kan mij helpen.... Ik ben op zoek naar een liedje, maar weet de naam niet... Het was een liedje met allemaal Spaanse woorden en ging als 1,2,3 is un, dos, tres, una botella is een fles .... en een hoed dat noemen ze een sombrero... Wie kan mij dit liedje zenden, of in ieder geval de titel en of de tekst????? Thanx http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=6005&ID=53 Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Wie kan mij helpen.... Ik ben op zoek naar een liedje, maar weet de naam niet... Het was een liedje met allemaal Spaanse woorden en ging als 1,2,3 is un, dos, tres, una botella is een fles .... en een hoed dat noemen ze een sombrero... Wie kan mij dit liedje zenden, of in ieder geval de titel en of de tekst????? Thanx Hier vind je een overzicht van verschillende nummer (met dank aan Wonderer). Het nummer heet "Un, dos, tres" Edit:Uncle Ar was mij al voor, zie ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Edit: Uncle Ar was mij al voor, zie ik. Ach ja joh, dubbel bewijs kan nooit kwaad. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost en 'liedjes zenden' doen we niet, dat mag hier niet Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost [..]Hier vind je een overzicht van verschillende nummer (met dank aan Wonderer). Het nummer heet "Uno, dos, tres" Edit:Uncle Ar was mij al voor, zie ik. naam verandert Link naar bericht Delen op andere sites
Cin 27 november 2004 gepost Auteur Share 27 november 2004 gepost en 'liedjes zenden' doen we niet, dat mag hier niet Ow, sorry Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost [..]Ow, sorry Lees FAQ Het liedje staat op deze CD. Veel plezier ermee. Link naar bericht Delen op andere sites
maaike 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost het liedje heet uno dos tres *adriaan* want 1.2.3. is un dor tres *bas* een poltia is een fles Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost het liedje heetuno dos tres *adriaan* want 1.2.3. is un dor tres *bas* een poltia is een fles Dat kan ook anders... Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Kan in het vervolg ook gewoon in het liedjestopic. Opgelost. Slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten