MarsM 24 januari 2007 gepost Share 24 januari 2007 gepost hehe dikke schik altijd . Vandaag ook zo'n meisje die naar de bus kwam rennen om 'm nog te halen en vol op d'r plaat ging Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost [..]Wat die kou betreft heeft hij wel gelijk, hoeft voor mij ook niet. Ik heb echter een nog grotere hekel aan regen . eens met jou, maar dan is twice toch alsnog een apart figuur dat hij graag regen heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost [..]eens met jou, maar dan is twice toch alsnog een apart figuur dat hij graag regen heeft Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt.. Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost [..]Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt.. Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening... Mijn mening is eigenlijk tegenovergesteld. Ik bezorg liever post als het koud is dan dat het regent. Komt vooral doordat ik met post bezorgen langere tijd achter mekaar buiten ben en je van regen dan al snel helemaal doorweekt raakt. Dat is naar mijn mening nog veel kouder en vervelender. Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost nou vooral niet op een brommer gaan rijden met dit weer donders maarjah je moet wat over hebben voor een dvd te halen bij de mediamarkt in ede Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost [..]Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt.. Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening... postte het nog een keer omdat ik niet meer helder kon denken toen. Nog steeds niet helemaal/niet meer (begon redelijk goed vandaag eigenlijk).. Maar ik begrijp je nu wel beter. Ben het niet met je eens. En een apart figuur ben je sowieso wel (niet negatief bedoelt) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 januari 2007 gepost Share 25 januari 2007 gepost nou vooral niet op een brommer gaan rijden met dit weer donders Op de fiets is het ook niet zo leuk hoor momenteel M'n ballen euhm handen er bijna afgevroren Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost nou vooral niet op een brommer gaan rijden met dit weer donders maarjah je moet wat over hebben voor een dvd te halen bij de mediamarkt in ede Ik rijd op dit moment alleen hoogst noodzakelijk op mijn scooter. Alleen naar school dus. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost Overigens zijn de vooruitzichten hier -25 vannacht. Het ijs zit hier op de ramen (aan de binnenkant wel te verstaan). In mijn gallery staan wat ijsfoto's voor de liefhebber, van vorige week: http://gallery.nietoverdrijven.com Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost Overigens zijn de vooruitzichten hier -25 vannacht. Het ijs zit hier op de ramen (aan de binnenkant wel te verstaan). In mijn gallery staan wat ijsfoto's voor de liefhebber, van vorige week: http://gallery.nietoverdrijven.com Wij moeten hier echt niet zeuren zie ik wel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost [..]Wij moeten hier echt niet zeuren zie ik wel. Kwestie van perspectief Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost [..]Kwestie van perspectief Hmm ja, hier is niet alleen het weer kut. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost [..]En een apart figuur ben je sowieso wel (niet negatief bedoelt) Dat wist ik wel Gelukkig zijn de aparte figuren hier in de meerderheid Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost Overigens zijn de vooruitzichten hier -25 vannacht. Het ijs zit hier op de ramen (aan de binnenkant wel te verstaan). In mijn gallery staan wat ijsfoto's voor de liefhebber, van vorige week: http://gallery.nietoverdrijven.com wtf.. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2007 gepost Share 26 januari 2007 gepost [..]wtf.. Mooi he? [spoil]zeg ja![/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 27 januari 2007 gepost Share 27 januari 2007 gepost Ja! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Kijk, dit is nou lekker weer.. Rond de 10 graden, niet teveel onzin allemaal. Geen kou, geen regen, geen wolken, geen sneeuw, geen hagel, geen ijs, geen zon.. Prima Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Idd, vandaag was het een lekker weertje (was hier en in Zolder zelfde) Alhoewel, wij hadden wel zon, heb de hele dag met zonnebril opgelopen. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Voor het eerst dit jaar op het balkon gezeten met een biertje en een boek. Heerlijk!! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Indd, het balkon kan weer voor dergelijke doeleinden gebruikt worden, ipv als bierkoeler.... Maar ns de koelkasten inspecteren hier.. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost En wij zitten nog steeds tegen een koufront aan te kijken. De komende tijd komt de temperatuur niet boven de -5 uit Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost is het bij jullie ook zo dat je in de zomer een eitje kan bakken bovenop de motorkap? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost is het bij jullie ook zo dat je in de zomer een eitje kan bakken bovenop de motorkap? Het was wel flink warm afgelopen zomer ja. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Da's wel fijn aan deze temperatuur ja, je kunt het bier (Grolsch) buiten zetten. Zeker fijn als je een feestje geeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Vaanavond op het weerbericht hoorde ik dat het deze week gaat sneeuwen. Leuk... maar niet als je postbezorger zoals ik bent. Ik hoop daarom ook dat het hier in Voorburg nog wel mee zal vallen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Da's wel fijn aan deze temperatuur ja, je kunt het bier (Grolsch) buiten zetten. Zeker fijn als je een feestje geeft. Ik had een half flesje fris in de auto laten staan. Dag later.. volledig bevroren Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Ik had een half flesje fris in de auto laten staan. Dag later.. volledig bevroren Dat had ik 2 jaar geleden , toen ik naar school ging, de avond van tevoren deed ik altijd een flesje Spa Blauw in de auto leggen, en dan nam ik het de volgende ochtend mee, wat bleek een keer de volgende ochtend; Bevroren! Ik mocht het flesje (dicht) op school onder de warme kraan houden, en toen had ik water met ijsklontjes Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost in het westen des lands schijnt het te sneeuwen... Hier in Groningen was vanochtend wel de boel wit en leek het op een gegeven moment heel hard te sneeuwen, maar dat bleek hagel te zijn hehe. Nu is t weer normaal... K heb wel een Unox muts gekocht net, voor "hartje winter" Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Inderdaad sneeuwde het hier vandaag maar gelukkig was ik net klaar met m'n postronde toen het begon te sneeuwen, rond 14:45. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Hier in Zuid-Limburg is het ondertussen ook begonnen met sneeuwen. Hopelijk wordt het niet glad, want ik heb geen zin om morgen op m'n bek te gaan . Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Hier in Zuid-Limburg is het ondertussen ook begonnen met sneeuwen. Hopelijk wordt het niet glad, want ik heb geen zin om morgen op m'n bek te gaan . Als het morgen gesneeuwd heeft moet ik fietsen . Met de scooter door de sneeuw is vrijwel geen optie. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Als het morgen gesneeuwd heeft moet ik fietsen . Met de scooter door de sneeuw is vrijwel geen optie. Da's goed voor je gezondheid Ik pak denk ik de bus maar eens morgen, hoewel ik hem vandaag ook weer had gemist: snel naar huis en fietsen, dan ben ik er wel eerder maar is het wel koud Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Hmmm, morgen schikt het hier aanvriezende regen te geven. Ik denk dat ik maar eens... thuis blijf wegens intersemestrieel verlof Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Hmmm, morgen schikt het hier aanvriezende regen te geven.Ik denk dat ik maar eens... thuis blijf wegens intersemestrieel verlof ik heb echt een kwartier naar die eerste zin zitten staren... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Da's goed voor je gezondheid Ik pak denk ik de bus maar eens morgen, hoewel ik hem vandaag ook weer had gemist: snel naar huis en fietsen, dan ben ik er wel eerder maar is het wel koud vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]ik heb echt een kwartier naar die eerste zin zitten staren... Wist niet precies hoe je moest zeggen dat morgen de regen zal aanvriezen als je zeker "aanvriezende regen" wil zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen? Strooien ze dan niet in Nederland? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen? En Cold kan het weten Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen? Oja da's waar, en dat staat dan nergens, en als je een klacht indient krijg je te horen: "Dat stond op teletekst van de LOG" (lokale omroep goirle) Pffff Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]En Cold kan het weten ja, was niet grappig Nuja was het extra fijn om op Veenendaal West te arriveren Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2007 gepost Share 16 maart 2007 gepost Twee dagen geleden kreeg ik een telefoontje van Brad: "Doe de ramen open, 't is bijna twintig graden buiten!" Op dit moment ligt er alweer vijf centimeter sneeuw. 't Kan vriezen, 't kan dooien. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost Twee dagen geleden kreeg ik een telefoontje van Brad: "Doe de ramen open, 't is bijna twintig graden buiten!"Op dit moment ligt er alweer vijf centimeter sneeuw. 't Kan vriezen, 't kan dooien. Zo extreem is het hier niet, maar het was afgelopen week een paar dagen zeer mooi weer. Volgende wordt het echter weer slecht als de voorspellingen uitkomen.... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost [..]Zo extreem is het hier niet, maar het was afgelopen week een paar dagen zeer mooi weer. Volgende wordt het echter weer slecht als de voorspellingen uitkomen.... De score van vannacht is 20 centimeter Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost [..]De score van vannacht is 20 centimeter Je bedoeld toch wel de sneeuw he Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost [..]Je bedoeld toch wel de sneeuw he Had ik jou niet weggejaagd? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost [..]Had ik jou niet weggejaagd? Weggejaagd niet hoor, maar je bedoelde toch wel 20 cm sneeuw toch ? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2007 gepost Share 17 maart 2007 gepost [..]Weggejaagd niet hoor, maar je bedoelde toch wel 20 cm sneeuw toch ? Ik wilde vragen "wat dacht je anders" maar dat doe ik toch maar niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 18 maart 2007 gepost Share 18 maart 2007 gepost [..]Ik wilde vragen "wat dacht je anders" maar dat doe ik toch maar niet. Aangezien er vorige week nog verteld was dat we geen "voorbeeldfuncite" meer hebben, mag en kan je die vraag natuurlijk gewoon stellen.... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2007 gepost Share 18 maart 2007 gepost [..]Aangezien er vorige week nog verteld was dat we geen "voorbeeldfuncite" meer hebben, mag en kan je die vraag natuurlijk gewoon stellen.... Ik wil je antwoord gewoon niet weten, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 april 2007 gepost Share 5 april 2007 gepost Vandaag gemaakt 't Is april, ja! Hier meer, mijn gewone album is even down. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten