wonderer 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost ja het is wel weer te merken, voral als ik om 8.30 op de fiets, stap om naar het nova college te gaan(daar werk ik bij de catering bedrijf)ik heb droge handen het is erg raar, maar me knokkels zijn half open, de ene is al met bloed, en zo aleen maar door de kou zelf snap der niks van zelf hoor. Winterhanden, goed vet houden (uierzalf of vaseline). Ik moet eigenlijk naar de sportschool, maar het sneeuwt /me gaat zich warm inpakken nu Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost aardig wit hier Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost mooie foto's hier (overijssel) is alleen de straat een beetje wit, maar het is wel héél koud Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost aardig laagje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost foto's komen zo terug, even nieuwe videokaart in de server proppen =done= Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost aardig laagje zow hé, zoveel ligt er hier nog niet, of ik moet zelf met ijsblokjes gaan gooien Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost [..]zow hé, zoveel ligt er hier nog niet, of ik moet zelf met ijsblokjes gaan gooien het is nu +0,7, je merkt dat het dooit, er donderen af en toe grote pakken sneeuw vanaf het dak naar beneden Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost het is nu +0,7, je merkt dat het dooit, er donderen af en toe grote pakken sneeuw vanaf het dak naar beneden Het komt hier nog steeds aardig naar beneden. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier ( Den haag ) Is het 2.4 boven 0 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost [..]Het komt hier nog steeds aardig naar beneden. zweetbaal (sorry heb je serie even gekeken ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Bij ons sneeuwt het ook http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/sneeuw1_2-3-05.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/sneeuw2_2-3-05.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/sneeuw3_2-3-05.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/vo ... 2-3-05.jpg Plaatjes bleken nogal zwaar dus maar even zo. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Leuke foto's Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Bij mij in Almere sneeuwt het al nonstop sinds gisteravond volgens mij. ´s Nachts weet ik het niet maar vanaf vanochtend is het niet gestopt met sneeuwen. Het is nu een halve graad onder nul. Ik heb vandaag ZOveel lol gehad met de sneeuw. Ik en nog wat vrienden hebben ´de pispaalfamilie´ van de buurt weer eens flink op de stang gejaagd. Z´n hele huis was wit van de sneeuwballen Die man kwaaf naar buiten wilde zon vriend van me slaan prachtig! Zijn vrouw de politie bellen enzo, leuk dagje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost Bij mij in Almere sneeuwt het al nonstop sinds gisteravond volgens mij. ´s Nachts weet ik het niet maar vanaf vanochtend is het niet gestopt met sneeuwen. Het is nu een halve graad onder nul.Ik heb vandaag ZOveel lol gehad met de sneeuw. Ik en nog wat vrienden hebben ´de pispaalfamilie´ van de buurt weer eens flink op de stang gejaagd. Z´n hele huis was wit van de sneeuwballen Die man kwaaf naar buiten wilde zon vriend van me slaan prachtig! Zijn vrouw de politie bellen enzo, leuk dagje leuk voor SBS6' nieuwe programma: probleemwijken Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost ik hoorde vanochtend dat het in friesland nogal tekeer is gegaan. 25 cm sneeuw is geen pretje, voor de mensen die in de zorg zitten dan niet dat ik het erg vind, Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier nog ff een aantal foto's van mij uit Fryslan Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Ik woon niet in een probleembuurt ofzo hoor Maarja die mensen zeuren altijd zo, als je vuurwerk afsteekt komt ie naar buiten om te klagen dat zn kinderen het misschien opeten. Dat huis is gewoon het doelwit bij vuurwerk, sneeuw en dergelijke, omdat die man zich altijd zo opwindt. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost jij denkt natuurlijk ook, als het hem niet aan staat, dan rot ie maar op, overigens ik weet niet hoeveel sneeuw er hier licht, 'k heb nog niet naar buiten gekeken het enige dat ik weet, is dat hier vanochtned geen sneeuw lag, of bijna geen, dat weet ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Nee hoor zo erg is dat niet bij mij. Maar als er sneeuw ligt is iedereen kind en gooit sneeuw. Bij mij op school waren de mensen uit de zesde klas degenen die hett hardste gooiden op school Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost je bedoeld toevallig niet die het hardste de ruiten in gooide ? mm toen wij naar gym gingen, ook iedereen gooien, er komt hier bijna nooit sneeuw, maar als er een keertje sneeuw komt, dan is het soms wel veel ook, Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Een jongen van 18 die heel kinderachtig een sneeuwpop gaat omschoppen Maar dat tegen ramen aan was bij mij in de straat op school moest je niet lopen, daar regende het sneeuwballen zowat. En op woensdag heb ik een uur les, dan 3 tussenuren dus ik heb ook wat lol beleefd met het inpeperen van vrienden Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Plaatselijk is een halve meter sneeuw gevallen! In Nederland! In maart! Hier ligt nu 12 tot 14 centimeter En het sneeuwt flink door, en dat blijft het voorlopig ook nog wel even doen hier Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Ik ben jaloers en niet jaloers. Jaloers omdat wij hier GEEN sneeuw hebben, misschien deze nacht. Niet jaloers : ik ben ziek en dus is kou eigenlijk het laatste dat ik nu wil Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost het is nu rustig hier, maar de temperatuur daalt wel. het is nu alweer -0,4 (vanmiddag toch +1 ongeveer) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Het sneeuwt hier nu al zo'n beetje de hele dag door. Op het moment niet hard, maar er komt wel steeds wat bij. Gelukkig is het hier niet zo erg dat het hele verkeer vast zit. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Het sneeuwt niet echt met grote vlokken hier maar wel constant. Allemaal kleine sneeuwvlokjes nafgebroken uit de hemel. Er ligt hier toch wel een centimeter of 10-15. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier een paar mooie foto's vanuit Papendrecht... Dit is een erg mooie foto bij ons in het park... B&A Forum in de sneeuw... Dit is onze tuin... Zo ziet het er dus bij ons uit... Vanavond met de hele buurt sneeuwballen gooien... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost Het sneeuwt hier nu al zo'n beetje de hele dag door. Op het moment niet hard, maar er komt wel steeds wat bij. Gelukkig is het hier niet zo erg dat het hele verkeer vast zit. jammer genoeg hier ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
morton 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier is heeeeeel weinig gevallen (zo weinig dat t niej eens goed blijft liggen). Vind ik opzich wel jammer, want ik houd van wel van sneeuw. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier blijft het voorlopig onophoudelijk doorgaan. Beter vannacht ook, dan zijn we morgen ingesneeuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Bij mij is behoorlijk wat sneeuw gevallen. Ik moest vanochtend rustig aan doen op de fiets naar school. Gelukkig ging dat prima,ik ben niet onderuit gegaan. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Hier is heeeeeel weinig gevallen (zo weinig dat t niej eens goed blijft liggen). Vind ik opzich wel jammer, want ik houd van wel van sneeuw. Waar is hier? Ik heb net met mijn moeder een wandelingetje gemaakt, erg leuk! Is traditie hier zeg maar. Lekker stil buiten en dat geknerp, heerlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost [..]Ik heb net met mijn moeder een wandelingetje gemaakt, erg leuk! Is traditie hier zeg maar. Lekker stil buiten en dat geknerp, heerlijk. Ook de eerste keer dit jaar dat ze buiten komt Hehe, geintje . Maar normaal hoor ik je er niet over . Hier ligt nog geen 5 centimeter sneeuw, dus van overlast is er geen sprake. Ze hoeven ook niet te strooien, blijft alleen op struiken zitten... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost [..]Ook de eerste keer dit jaar dat ze buiten komt Hehe, geintje . Maar normaal hoor ik je er niet over . Hier ligt nog geen 5 centimeter sneeuw, dus van overlast is er geen sprake. Ze hoeven ook niet te strooien, blijft alleen op struiken zitten... Normaal gesproken ligt er ook geen sneeuw en ik ben niet zo iemand die post om te posten en allerlei nutteloze zooi neerzet "Ik ben vandaag buiten geweest!". Dus. 's Avonds is het ook mooi: http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/wilg.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/ma ... sneeuw.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/ma ... neeuw2.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Bij mij op school waren de mensen uit de zesde klas degenen die hett hardste gooiden op school Dat viel bij mij op school wel mee Wel relaxed aan 6e klas is dat je gewoon door sneeuwballengevechten door kan lopen zonder geraakt te worden Was een loser die het nog probeerde en me net miste, dus die heeft wat sneeuw uit zn gezicht en nek kunnen halen en zn tas van uit de sneeuw kunnen vissen > (cold) houdt er niet zo van om sneeuwballen tegen zn kop te krijgen als ie nog met de brandweercommandant moet praten... Maar wel een leuk pakkie sneeuw, is lang geleden Alhoewel... laatste keer dat het een beetje sneeuwde zaten ze in Ede al te miepen dat er te veel lag... Maar hopelijk blijft het vannacht nog sneeuwen (geen idee of het nu sneeuwt hier) en dat k morgen niet naar school hoef... Maar ben bang dat dat wel moet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost [..]Maar hopelijk blijft het vannacht nog sneeuwen (geen idee of het nu sneeuwt hier) en dat k morgen niet naar school hoef... Maar ben bang dat dat wel moet Kom gezellig langs! > Als je toch vrij bent... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost [..]Normaal gesproken ligt er ook geen sneeuw en ik ben niet zo iemand die post om te posten en allerlei nutteloze zooi neerzet "Ik ben vandaag buiten geweest!". Dus. 's Avonds is het ook mooi: http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/wilg.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/ma ... sneeuw.jpg http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/ma ... neeuw2.jpg Leuk hé, die foto's in de sneeuw met flitser!? Dan zie je die sneeuwvlokjes in de lucht zo goed... Ziet er leuk uit! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Maar de congierge ging strooien dus het werd zon vieze drap alles. Vooral in de pauze was het raak. Ik ging naar een supermarkt toe en ik en heel veel andere leerlingen moesten de docentenuitgang nemen omdat de gewone uitgangen niet veilig waren wegens een plaatselijke sneeuwballenbui. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost En inmiddels zijn het 19 cm Het sneeuwt nog een klein beetje, maar er komt niet veel meer bij. Sprookjesachtig buiten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 maart 2005 gepost Auteur Share 2 maart 2005 gepost sneeuw staat nu tot boven mijn enkels, best leuk lopen, alleen krijg je wel koude voeten van -0,7 nu Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost sneeuw staat nu tot boven mijn enkels, best leuk lopen, alleen krijg je wel koude voeten van -0,7 nu Helaas valt er hier op het moment geen sneeuw meer Het is hier -1,6 Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Helaas valt er hier op het moment geen sneeuw meer Het is hier -1,6 Bij mij neemt het ook af, maar volgens jouw ''vriend'' Piet Paulusma, wordt het vannacht weer heftiger. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost op het moment ligt hier ong. 5 cm sneeuw. maar is allemaal gister avond gevallen, want gisteravond na elf uur is er niet zo veel meer gevallen hier. edit: maar nu begint het weer te sneeuwen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 maart 2005 gepost Auteur Share 3 maart 2005 gepost +6,9 dankzij de zon, maar de sneeuw ligt er nog wel (thermometer hangt een beetje in de zon dus geeft dan een beetje vertekend beeld) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost [..]Kom gezellig langs! > Als je toch vrij bent... helaas was ik niet vrij Maar aan die > te zien had je al door dat ik bang ben om naar Veenendaal te reizen als het sneeuwt Trouwens geen idee hoe warm het hier is, weet alleen dat er nog steeds sneeuwballen gegooid worden Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost [..]helaas was ik niet vrij Maar aan die > te zien had je al door dat ik bang ben om naar Veenendaal te reizen als het sneeuwt Trouwens geen idee hoe warm het hier is, weet alleen dat er nog steeds sneeuwballen gegooid worden Hier worden ze ook nog gegooid. Maar ik heb ze nog weten te ontwijken Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost vanmorgen wilde ik boodschappen doen, maja m'n remmen van m'n fiets waren bevroren, en moest dus lopen, maja bij de supermarkt stonden een paar jongens en toen ik aan kwam lopen pakten ze wat sneeuw en maakten een sneeuwbal, kijken ze elkaar aan, ik zeg als je naar me gooit, peper ik je helemaal in heb geen enkele sneeuwbal gevoelt Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost Kou, sneeuw en ijs! Vertel maar: wat voor leuke dingen hebben jullie al meegemaakt in de sneeuw deze dagen? En hoeveel keer zijn jullie al op je bakkes gegaan op de gladde straatstenen? Ik bijna 3 keer, maar alle 3 de keren kon ik net nog mijn evenwicht houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost Zo zag het er hier gistermiddag uit: http://img29.exs.cx:81/img29/1081/009ah.jpg Vannacht heeft het ook weer wat gesneeuwd en toen ik vanochtend/middag wakker werd zag het er rond het huis waar ik woon zo uit: http://img102.exs.cx:81/img102/9439/010zy.jpg http://img102.exs.cx:81/img102/5337/023mn.jpg http://img102.exs.cx:81/img102/5271/035ds.jpg http://img102.exs.cx:81/img102/4426/048zk.jpg Een dikke laag hier, tot boven je enkels. De hele dag was het hier rond 0 graden, meestal er iets onder maar vanmiddag +0.2 ofzo. Vannacht heeeeeel koud! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost Kou, sneeuw en ijs!Vertel maar: wat voor leuke dingen hebben jullie al meegemaakt in de sneeuw deze dagen? En hoeveel keer zijn jullie al op je bakkes gegaan op de gladde straatstenen? Ik bijna 3 keer, maar alle 3 de keren kon ik net nog mijn evenwicht houden. Ik had de gladheid onderschat gister en ging op mijn muil in een scherpe bocht. Daarna keek ik wel uit Leuke dingen... wandeling gemaakt met mijn moeder, maar dat had ik al verteld, bedenk ik me nu Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten