wonderer 24 november 2004 gestart Share 24 november 2004 gestart Ja, leuk speelgoed, maar daar gaat het niet over. Je ziet op internet wel eens van die pagina's met bijbelverhalen enzo nagespeeld met lego. Denken jullie dat het haalbaar is om zoiets met B&A te doen? Lijkt me wel grappig namelijk Zelf heb ik niet zoveel lego, maar als we de handen in elkaar slaan misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Ja, leuk speelgoed, maar daar gaat het niet over. Je ziet op internet wel eens van die pagina's met bijbelverhalen enzo nagespeeld met lego. Denken jullie dat het haalbaar is om zoiets met B&A te doen? Lijkt me wel grappig namelijk Zelf heb ik niet zoveel lego, maar als we de handen in elkaar slaan misschien? Lol, ik heb een tijdje terug alles verkocht Maar uhh, als we nu gewoon doorgaan met het huidige filmproject? Er zit nu een klein beetje vaart in, door die poll... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost [..]Lol, ik heb een tijdje terug alles verkocht Maar uhh, als we nu gewoon doorgaan met het huidige filmproject? Er zit nu een klein beetje vaart in, door die poll... Yuh, dit is meer al geintje tussendoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost zeker kan het wel, ik heb hier nog bergen lego liggen maarja geen ruimte om ermee te gaan bouwen.. ik kijk uit naar de tijd dat ik op kamers ben (volgend jaar), deze kamer zo goed als leeg is en ik dus hier wat dingen kan gaan bouwen. Vroegah, toen ik nog dagelijks met lego speelde, speelde ik altijd B&A dingen... Niet echt met B&A karakters, maar wel twee figuren die steeds achter boeven aan gingen en de politie die bijna niets deed en dan zelfs die twee good guys oppakte achja was altijd gaaf goeie ouwe tijd Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Nogmaals, ik heb een heleboel dingen van Lego nagemaakt en besef nu net dat mijn vader sinds kort een digitale camera heeft! Foto's, coming up! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost TADA! Net snel genomen, maar het geeft een goede indicatie. *De Caravan* *De Auto* (Rancho) *Het Kroon-Kasteel* (met de geheime ingang + pontje) *De Baron-Boot* Er ontbreekt hier en daar wat en sommige stukjes kloppen niet, maar goed. Helaas heeft mijn broertje alle poppetjes vernield dus die houden jullie nog van mij tegoed. Mits dit voldoende gekeurd wordt natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost Whooo!! Prachtig! Vooral dat kasteel. Geniaal, we kunnen zo de Kroon naspelen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Geniaal!!! k vind het kasteel en de rancho het gaafst Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost ik vind de caravan, de boot van de baron en de rancho het beste, kasteel vin k niet zo. maar goed die kan je natuurlijk niet helemaal TOPPIE nabouwe Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Je weet toch al wat ik vind, maar nogmaals helemaal geweldig Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Dat ziet er goed uit. Nu alleen nog een motortje in de auto en een afstandsbediening er bij > Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Thank you all. Dat ziet er goed uit. Nu alleen nog een motortje in de auto en een afstandsbediening er bij > Is mogelijk, kep namelijk ook nog 3 elektrische legotreinen, alleen dan krijgt de auto wel hele rare wielen van onder. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Heel mooi Uncle Ar ! Ik speelde vroeger ook veel met Lego, dus hier ligt nog wel wat.... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost *De Auto* (Rancho) http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/Auto.JPG Ziet er goed uit! Ik vind het opzich wel een leuk idee. Maar ik heb alleen niet meer zoveel Lego meer. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost wel leuk die auto en boot ik heb ook nog veel lego staan dus ik ga ook maar eens aan de slag! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost *adriaan* Geen lego, maar speelgoedsteentjes. Leuk gemaakt allemaal. Ja, ik heb ook nog een hele box vol met lego, was vroeger echt leuk speelgoed. Maar ik vrees dat ik onvoldoende tijd heb om aan zoiets te beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 27 november 2004 gepost Share 27 november 2004 gepost Ik heb vroeger nauwelijks met Lego gespeeld... Vond het wel leuk hoor, maar ik had liever Playmobil Trouwens, die B&A dingen van Lego zijn echt leuk!!! Heel goed nagemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Mijn kast puilt uit van de Lego, alleen ik denk dat ik zeer weinig tijd heb... (i.v.m. School, werk, voetbal, B&A, enz.) Link naar bericht Delen op andere sites
bee2 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan in Lego ? Is op zich wel een erg leuk idee, alleen moet je daar volgens mij wel erg veel tijd en geduld voor hebben ... Die foto's zijn trouwens geweldig, Uncle Ar ! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten