badboy15 23 november 2004 gestart Share 23 november 2004 gestart Hallo allemaal ,ik heb een vraagje:Ik heb de *b2* DVD van de Verdwenen Kroon *japie*.(hij is erg leuk)Maar bij het begin van de aflevering 7 staan *bas* Bassie en Lara *lara* bij de Caravan samen te praten(op TV),maar op mijn DVD staat hij er niet hebben jullie dat? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Hallo allemaal ,ik heb een vraagje:Ik heb de *b2* DVD van de Verdwenen Kroon*japie*.(hij is erg leuk)Maar bij het begin van de aflevering 7 staan *bas* Bassie en Lara *lara* bij de Caravan samen te praten(op TV),maar op mijn DVD staat hij er niet hebben jullie dat. Er zijn inderdaad op verschillende DVDs wat dingen geknipt en dit is er een van. Jammer, maar helaas. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost Ja,Maar waarom deed hij dat dan is toch nergens voor nodig? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Ja,Maar waarom diet hij dat dan is toch nergens voor nodig Dat vragen wij ons ook af Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost En op de Dubbelvideoband van *adjudant* de Verdwenen Kroon *bas* ,weet iemand of hij daar op staat of niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost wijk ff af: als adriaan naar het huis loopt waar de boeven aan het inbreken zijn bij het geheim van de schatkaart is ook weggeknipt Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost En op de Dubbelvideoband van *adjudant* de Verdwenen Kroon *bas* ,weet iemand of hij daar op staat of niet? Nee, ook daar staat deze scene niet op, zowel bij de originele (Klaris) versie als bij de geremasterde versie staat deze scene er niet op. Erg jammer vind ik omdat Lara nou juist mijn favoriet uit *bas* en *adriaan* is. Wat trouwens ook niet op de banden en dvd van de Verdwenen Kroon staat en wat wel op tv komt is dat *bas* en *adriaan* aan het eind van de 1e aflevering als ze achter de agent (Theo van Woerden) aanrijden en dat ze dan een heel stuk van de rit nog laten zien wat eindigt met een stuk (vanuit de lucht gefilmd) dat ze onder de stoplichten doorrijden waarna deze op rood springen zodra de aftiteling begint. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost *adjudant* Jaaaaah,Inderdaad dat was mij een tijdje geleden ook al op gevallen.Erg jammer *lara* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost OKay, waarschijnlijk is het geknipt om de aflevering naadloos aan elkaar te kunnen plakken en het een geheel te maken. De voice-over vlak voor de geknipte scene met Lara zit er tenslotte ook niet in op TV, dus ze moesten iets knippen om het netjes te laten lopen. Zelfde geldt voor het einde van de eerste aflevering. Jammer, maar het is niet anders. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost OKay, waarschijnlijk is het geknipt om de aflevering naadloos aan elkaar te kunnen plakken en het een geheel te maken. De voice-over vlak voor de geknipte scene met Lara zit er tenslotte ook niet in op TV, dus ze moesten iets knippen om het netjes te laten lopen. Zelfde geldt voor het einde van de eerste aflevering. Jammer, maar het is niet anders. Straks krijgen we nog Special Extended dvd's! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost [..]Straks krijgen we nog Special Extended dvd's! Ik denk dat ze de DVD's wel zo zullen laten, zoals ze nu zijn (behalve de sleutel dan...). Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost Bedoel je de DVD met de Verdwenen Trosster,die *adriaan* Adriaan *adriaan* aan het maken is? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Bedoel je de DVD met de Verdwenen Trosster,die *adriaan* Adriaan *adriaan* aan het maken is? Als je het tegen mij hebt: ik bedoel dat de nieuwe aflevering van de sleutel nog wel zal worden bijgepast op een nieuwe DVD (van de sleutel). Ik had het niet over de Tros-ster DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost Ooohja Natuurlijk,Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost OKay, waarschijnlijk is het geknipt om de aflevering naadloos aan elkaar te kunnen plakken en het een geheel te maken. De voice-over vlak voor de geknipte scene met Lara zit er tenslotte ook niet in op TV, dus ze moesten iets knippen om het netjes te laten lopen. Zelfde geldt voor het einde van de eerste aflevering. Jammer, maar het is niet anders. Daarom zou ik het geweldig vinden als er dvd's zouden komen met de series in de afleveringvorm, zoals ze ook op tv te zien zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost [..]Daarom zou ik het geweldig vinden als er dvd's zouden komen met de series in de afleveringvorm, zoals ze ook op tv te zien zijn. Voor allebei is wel wat te zeggen... alleen de Shorty-DVD's zuigen, echt. Dat hadden net zo goed gewoon losse afleveringen kunnen zijn en niet aan elkaar gepraat. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost [..]Voor allebei is wel wat te zeggen... alleen de Shorty-DVD's zuigen, echt. Dat hadden net zo goed gewoon losse afleveringen kunnen zijn en niet aan elkaar gepraat. Hoezo zuigen shorty dvd's? Ik kijk er altijd met veel plezier naar en hoe de afleveringen aan elkaar zijn gepraat vind ik ook wel leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost [..]Hoezo zuigen shorty dvd's? Ik kijk er altijd met veel plezier naar en hoe de afleveringen aan elkaar zijn gepraat vind ik ook wel leuk. Ik vind net dat gebabbel er teveel aan. Niet de inleindigen, maar wel de samenvatting na elke shortie Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Op de Klaris-banden is zoveel tussen de betreffende tv-afleveringen geknipt, dat je Bassie en Adriaan direct nadat de Prelude nog op de 'autoweg' zit bij het politiebureau aan ziet komen. Feit blijft dat DVD's en video's ingekort moeten worden naar 'n bepaalde lengte die voor kinderen niet te lang zijn om naar te kijken. Dat is wettelijk bepaald en daar ziet men streng op toe dat die regels nageleeft worden. Anders zouden de kinderen meer dan een hele middag zoet zijn met een avonturenserie en dat is schijnbaar niet goed voor de gezondheid van kinderen. Of het nou wel zo zinvol is laat ik in het midden. Ik heb vroeger zelf een avonturenserie misschien wel 5 keer na elkaar gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost [..]Hoezo zuigen shorty dvd's? Ik kijk er altijd met veel plezier naar en hoe de afleveringen aan elkaar zijn gepraat vind ik ook wel leuk. Er is veel materiaal verloren gegaan. En die samenvatting vind ik totaal overbodig en behoorlijk irritant. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Op de Klaris-banden is zoveel tussen de betreffende tv-afleveringen geknipt, dat je Bassie en Adriaan direct nadat de Prelude nog op de 'autoweg' zit bij het politiebureau aan ziet komen.Feit blijft dat DVD's en video's ingekort moeten worden naar 'n bepaalde lengte die voor kinderen niet te lang zijn om naar te kijken. Dat is wettelijk bepaald en daar ziet men streng op toe dat die regels nageleeft worden. Anders zouden de kinderen meer dan een hele middag zoet zijn met een avonturenserie en dat is schijnbaar niet goed voor de gezondheid van kinderen. Of het nou wel zo zinvol is laat ik in het midden. Ik heb vroeger zelf een avonturenserie misschien wel 5 keer na elkaar gezien. Dat verklaart een hele hoop! Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost Maar bevoorbeeld op de DVD van Leren en Lachen met *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan de afleveringen van Mac Bassie en en het liedje van de 26 letters van het alfabed en die stonden toch ook niet op de videobanden Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Maar bevoorbeeld op de DVD van Leren en Lachen met *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan de afleveringen van Mac Bassie en en het liedje van de 26 letters van het alfabed en die stonden toch ook niet op de videobanden Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost Je bent niet grappig hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost *bas* Maar ik heb een vraagje,De video van (Op Bezoek bij Bassie & Adriaan) de CNR-Video versie en de Bart Smit Versie zijn die nou het zelfde. *adriaan* Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Wat bedoel je met Bart Smit versie????? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost hij is het zelfde dan de oude oranje achtergrond maar dan waar Bart smit op staat en de achtergrond is blauw Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Voor zover ik weet zijn de CNR en de Bart Smit versie hetzelfde, maar op de Bart Smit versie staat ( denk ik ) wel Herziene Versie op. Wat er aan hetzien is weet ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Auteur Share 24 november 2004 gepost En *bas* Feest met Bassie & Adriaan *adriaan* en die versie daarna. is die ook hetzelde of niet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost O}En *bas* Feest met Bassie & Adriaan *adriaan* en die versie daarna. is die ook hetzelde of niet Die is identiek, enkel de voorlkaft is verschillend Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 25 november 2004 gepost Auteur Share 25 november 2004 gepost Ik vond toch die 1e mooier Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost effe oftopic, ik heb in de kroon een foutje gezien. bij de voiceover die normaal tussen de twee videobanden kwam, hoor je adriaan. ik verdelde de inspecteur. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost [..]Er is veel materiaal verloren gegaan. En die samenvatting vind ik totaal overbodig en behoorlijk irritant. Helemaal mee eens. Vaak is het zelfs zo dat bij de samenvatting nog eens de les wordt getrokken die tijdens het filmpje zelf al werd onthuld. Een beetje dubbelop dus. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost ik zat ff rond te kijken en toen zag ik dit topic en ik heb toevallig vandaag mn collectie compleet gemaakt Daar zit de kroon ook bij dus vroeg ik me af of iemand me ff het tijdstip kan zeggen bij dat stukje( *bas* MET *lara* bij de caravan) wat bij sommige dvd's is weggelaten B.v.d. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost Dat is gewoon aan het begin van aflevering 7 op tv, dus ook het begin van scene 7 op de dvd. Alleen op de dvd is dit dus weggelaten en zie je de prelude met een voice-over van adriaan: ''ik vertelde de inspecteur...'' Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 4 december 2004 gepost Auteur Share 4 december 2004 gepost En ook bevoorbeeld aan het eind van Aflevering 1 dat ze naar het PolitieBureau gaan,nadat ze hebben gesproken met de Agent.Op TV zie je dan een *prelude* Langere versie van de rit die ze maken *prelude* .En op de DVD en de Video's krijg je maar een klein Stukje te zien!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 december 2004 gepost Share 5 december 2004 gepost En ook bevoorbeeld aan het eind van Aflevering 1 dat ze naar het PolitieBureau gaan,nadat ze hebben gesproken met de Agent.Op TV zie je dan een *prelude* Langere versie van de rit die ze maken *prelude* .En op de DVD en de Video's krijg je maar een klein Stukje te zien!!!! Ja dat schreef ik ook op dinsdag 23 november om 11:34! Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 7 december 2004 gepost Auteur Share 7 december 2004 gepost Ohhja,Sorry Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost Maar ik vind het toch ook wel jammer daat ze niet zo veel tijd hebben besteed aan het Beeld en Geluid!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost effe oftopic, ik heb in de kroon een foutje gezien. bij de voiceover die normaal tussen de twee videobanden kwam, hoor je adriaan. ik verdelde de inspecteur. Ik twijfel eraan of *adriaan* dat uberhaupt verteld, stem op dvd vond ik wel heel erg appart klinken, een beetje dof Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost ik heb nog een weggeknipt stuk op de dvd ontdekt, op de tv zie je nadat bassie en adriaan van *adjudant* gehoord hebben dat de baron zei dat ze niet zijn komen opdagen met het geld, en adriaan ontdekt daarbij dat treingeluid, en spullen gaat halen, dan zie je bassie even alleen in de caravan zitten die een dialoog houd als adriaan nog niet terug is met dozen waar pc inzit. later komt adriaan pas terug bij de caravan met de dozen. op de dvd zie je dat stuk met het dialoog van bassie helemaal niet, dus ook weggeknipt Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 18 februari 2005 gepost Auteur Share 18 februari 2005 gepost He dat wist ik niet,zonde dat ze dat niet op DVD zetten he,maar jaah zo is het nou eenmaal!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten