Michiel Allememaggisch 19 november 2004 gestart Share 19 november 2004 gestart Hallo, ik denk dat dit bericht hier het beste past. Bassie en Adriaan staan op een nieuwe DVD!!! Deze is vandaag uitgekomen. De DVD is van Paul de leeuw. Hij gaf 4jaar terug een concert en dat is vandaag op dvd uitgekomen. Ik hem straks halen en vertel wat ik er van vond!!! GR Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Hallo,ik denk dat dit bericht hier het beste past. Bassie en Adriaan staan op een nieuwe DVD!!! Deze is vandaag uitgekomen. De DVD is van Paul de leeuw. Hij gaf 4jaar terug een concert en dat is vandaag op dvd uitgekomen. Ik hem straks halen en vertel wat ik er van vond!!! GR Michiel Yess, ik ben ook fan van Paul de Leeuw, dus dat komt mooi uit! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 november 2004 gepost Share 21 november 2004 gepost Ik heb hem vrijdag gehaald, en hij is fantastisch, maar of je hem voor BenA moet kopen weet ik niet, er zit maar 5 minuten met BenA op. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 november 2004 gepost Share 21 november 2004 gepost Ik heb hem vrijdag gehaald, en hij is fantastisch, maar of je hem voor BenA moet kopen weet ik niet, er zit maar 5 minuten met BenA op.ik wil niet brutaal zijn, maar zou je de cover online willen zetten? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 november 2004 gepost Share 21 november 2004 gepost [..]ik wil niet brutaal zijn, maar zou je de cover online willen zetten? Klik! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 november 2004 gepost Share 22 november 2004 gepost [..]Klik! bedankt, hinse! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 november 2004 gepost Share 22 november 2004 gepost [..]Klik! Ik neem aan dat je dit artikel via Wonderers site hebt opgezocht. De verleiding is trouwens wel erg groot om het te bestellen. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost ik ben geen fan van de leeuw, maar om nou voor 5 minuten B&A op die dvd, de dvd te bestellen of kopen. nee bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
B98 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost ik heb hem ook bij bol.com besteld Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 28 november 2004 gepost Auteur Share 28 november 2004 gepost Het is echt een super DVD! Met alles erop en eraan. grappige stukjes, bassie en adriaan, Jeltsin en heeel veel andere super stukje! Gr Michiel ps; echt een aanrader dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 29 november 2004 gepost Share 29 november 2004 gepost Het is echt een super DVD! Met alles erop en eraan.grappige stukjes, bassie en adriaan, Jeltsin en heeel veel andere super stukje! Gr Michiel ps; echt een aanrader dus! Annie de Rooy in het Big Bopper huis met die kaars! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten