Ricardo25 19 november 2004 gestart Share 19 november 2004 gestart Vanmorgen was *kapitein* te gast in het programma Lijn 4. Hij vertelde o.a. dat hij een leuke tijd had bij André van Duin in zijn vele programma's en revue's, maar ook dat hij met *bas* & *adriaan* heeft gewerkt in *professor* en dat hij daar nog dagelijks aan herinnert wordt (omdat het op DVD staat) door kinderen, die hij dan tegenkomt en die zeggen dan altijd "Hee Kapitein" en dat vond hij hartstikke leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost was idd erg leuk, hij is wel oud geworden vond ik! maar het is dan ook 20jaar geleden! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Even tussendoor: Hans Otjes komt ook geregeld voor in de jeugdserie "Q & Q" die net op DVD uit is. Best aardige rol. Link naar bericht Delen op andere sites
svdpoel69 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Kun je die dvd van Q&Q ook online ergens kopen? Ik heb vroeger ook veel Q&Q gekeken. Maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat *kapitein* er ook in speelde. Het lijkt me leuk die serie nog eens te zien. Jammer dat ik dat stukje op tv heb gemist. Als ik dat had geweten had ik wel gekeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Helaas, gemist Het verbaast me trouwens dat hier een topic voor is geopend, terwijl er een centraal topic is. http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1275 Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Helaas, gemist Het verbaast me trouwens dat hier een topic voor is geopend, terwijl er een centraal topic is. http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1275 Dat verbaasde mij dus ook , maar misschien is niet iedereen hiervan op de hoogte dus bij deze.... (daarom had ik het centrale topic maar even een schopje omhoog gegeven ) Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost Ik wist dat dus niet, maare bedankt dat jullie er mij op wijzen. Maar in ieder geval hadden jullie in dat andere topic het nog niet over Hans Otjes. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Ik wist dat dus niet, maare bedankt dat jullie er mij op wijzen. Maar in ieder geval hadden jullie in dat andere topic het nog niet over Hans Otjes. Dat is waar, nu wel trouwens, dus misschien kunnen we daar de discussie voortzetten (en kan hier een slotje op).... Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost prima slot erop Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Kun je die dvd van Q&Q ook online ergens kopen?Ik heb vroeger ook veel Q&Q gekeken. Maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat *kapitein* er ook in speelde. Het lijkt me leuk die serie nog eens te zien. Jammer dat ik dat stukje op tv heb gemist. Als ik dat had geweten had ik wel gekeken. Ja hoor, gewoon http://www.bol.com Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost prima slot erop Consider it done Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten