Jelger_de_goochelaar 15 november 2004 gestart Share 15 november 2004 gestart Dag allemaal! Er hadden een aantal mensen van dit forum in het vorige gastenboek van mijn site geschreven, vaak ook met de vraag of er een filmpje te downloaden was van Jelger en Sebastiaan. Dat kan nu via de website: http://www.jelgerensebastiaan.tk Het is maar dat jullie het even weten! Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 15 november 2004 gepost Share 15 november 2004 gepost Erg leuk filmpje , maar wat heeft dat met filmpjes uploaden te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 november 2004 gepost Share 15 november 2004 gepost Mooie site, succes met de serie . Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost Erg leuk filmpje , maar wat heeft dat met filmpjes uploaden te maken? Niks, inderdaad! Ik had een paar maanden terug een topic aangemaakt met deze titel om een site te vinden waarop ik een filmpje kon uploaden... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten