Uncle Ar 7 maart 2004 gepost Share 7 maart 2004 gepost Ja, regel jij even een spuithok? *sarcastisch* hahaha! Nee, ik bedoel dat het me meevalt dat het alleen maar een kwestie is van 2x afdekken, spuiten, laatste beetjes erop plakken en klaar is Kees (ik had verwacht dat er meer moeite in dat werk zou zitten) Kijk, locatie, verf, afdekpapier, caravan regelen en dergelijke is wat anders. Niet dat DAT nou zo moeilijk is, maar goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 7 maart 2004 gepost Share 7 maart 2004 gepost [..]*sarcastisch* hahaha! Nee, ik bedoel dat het me meevalt dat het alleen maar een kwestie is van 2x afdekken, spuiten, laatste beetjes erop plakken en klaar is Kees (ik had verwacht dat er meer moeite in dat werk zou zitten) Kijk, locatie, verf, afdekpapier, caravan regelen en dergelijke is wat anders. Niet dat DAT nou zo moeilijk is, maar goed. Nou, je moet wel goed binnen de lijnen spuiten en alles moet er heel precies opgezet worden. Dat is niet zo 1-2-3 gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 7 maart 2004 gepost Share 7 maart 2004 gepost [..]Ja, regel jij even een spuithok? Rol hem de tuin in, en spuit hem daar. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 7 maart 2004 gepost Share 7 maart 2004 gepost Ik denk zo'n kort filmpje wat ze ook hadden voor de vooraankondiging van hun (helaas niet doorgegaande ) afscheidsvoorstellingen. Adriaan kondigt wat aan, wil Bassie roepen die al naar buiten komt, Aadje krijgt de deur tegen zijn koker, valt op de grond en de rest is voorspelbaar .......... Ja zo ongeveer als dat filmpje met die trap die Bassie omgooit waar Adriaan opstaat. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost volgens mij is die gebruikt voor marathon. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost volgens mij is die gebruikt voor marathon. joh dat staat er ook bij *aadbaron* jij mankeer volgens mij wat aan je oren *b2* ja ik kan alles goed horen Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost volgens mij is die gebruikt voor marathon. Bedoel je het filmpje op de foto's? Volgens mij niet hoor er staat toch zelfbij dat dat filmpje nooit uitgezonden is Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost nog iets van de bassie page http://www.clownbassie.nl/mondharmonica.html leer mondharmonica spelen met bassie Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost http://www.bassie-adriaan.nl knop om naar bassie te gaan is ander's Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost www.bassie-adriaan.nl knop om naar bassie te gaan is ander's Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 11 maart 2004 gepost Share 11 maart 2004 gepost [..]Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker. Ja Bassie is daar gewoon geen Bassie meer, als je begrijpt wat ik bedoel Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 12 maart 2004 gepost Share 12 maart 2004 gepost op adriaan home page staat er bij TV elke dag ... nu niet meer , toch ? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 13 maart 2004 gepost Share 13 maart 2004 gepost er staat bij de nick page reclame over bassie's magicland schow. kijk snel bij http://www.nickelodeon.nl/nick/whats_on ... d=30094501 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 13 maart 2004 gepost Share 13 maart 2004 gepost Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker. Zo te zien is dit wel de nieuwe 'strooifoto' van Bassie, dus we zullen er aan moeten wennen Maar inderdaad, die oude foto's zijn stukken beter. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 13 maart 2004 gepost Share 13 maart 2004 gepost Ik moet nu even reageren. De nieuwe pruik is niet alles, maar wel 'af'. Vele oude pruiken waren het net niet. Voorbeelden: - Pruik in 'de huilende professor'. Zeer slecht, zelfs de schmink lijkt niet - Pruik in 'de schatkaart'. Aardige pruik, maar niet de rommelige clownspruik van de sleutel/diamant - Pruik in de reis door Amerika: lijkt totaaaaaaaaal niet. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 maart 2004 gepost Share 13 maart 2004 gepost Ik moet nu even reageren. De nieuwe pruik is niet alles, maar wel 'af'. Vele oude pruiken waren het net niet. Voorbeelden:- Pruik in 'de huilende professor'. Zeer slecht, zelfs de schmink lijkt niet - Pruik in 'de schatkaart'. Aardige pruik, maar niet de rommelige clownspruik van de sleutel/diamant - Pruik in de reis door Amerika: lijkt totaaaaaaaaal niet. Och, hij past misschien beter, waarschijnlijk omdat hij er nu meer geld aan wil/kan besteden, maar dat lange gele haar is erg vaag. Ik heb het vage vermoeden dat ie met een pruik a la plaaggeest een nogal bolle kop zal hebben of zo. Nee, ik vind het niks. Misschien als ie oranje was geweest, dat het dan beter was, maar dit vage geel... "rood haar, rooie neus, rooie schoenen", da's Bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 14 maart 2004 gepost Share 14 maart 2004 gepost Tja, het zal niemand ontgaan dat Bassie enorm is gegroeid de laatste jaren.... Niet alle pruiken passen dan. Maar ik vraag me dan ook af hoe ze tot een keuze komen. Maken ze er een op maat? of doen ze dit anders? Ook Adriaan heeft in de loop der jaren enkele kilootjes erbij gekregen. De riem die hij eerst droeg stond altijd erg mooi (rond zijn middel). In de laatste twee series draagt hij zijn riem op zijn kont, het lijkt heel vreemd.... (en de riem hangt voordurend scheef///) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 maart 2004 gepost Share 14 maart 2004 gepost Tja, het zal niemand ontgaan dat Bassie enorm is gegroeid de laatste jaren.... Niet alle pruiken passen dan. Maar ik vraag me dan ook af hoe ze tot een keuze komen. Maken ze er een op maat? of doen ze dit anders?Ook Adriaan heeft in de loop der jaren enkele kilootjes erbij gekregen. De riem die hij eerst droeg stond altijd erg mooi (rond zijn middel). In de laatste twee series draagt hij zijn riem op zijn kont, het lijkt heel vreemd.... (en de riem hangt voordurend scheef///) Ik denk wel dat ze de pruik op maat laten maken. Vooral als je net zoals hij hem vaak draagt, lijkt het me niet prettig werken met een standaard pruik. Wat Adriaan betreft, tja, dat ontgaat niemand natuurlijk Ik vind het jammer dat hij zijn acrobaten figuur een beetje heeft laten versloffen, maar ja, niks aan te doen. Eigenlijk denk ik juist dat zijn verleden als sporter daar mee te maken heeft, dat zie je vaker. Het lichaam is gewend aan een bepaalde verbranding, en als spiermassa en exercitie afneemt, slaat het lichaam het exces aan energie op. En mannen krijgen daar nu eenmaal zwembandjes van Dat die riem steeds scheef zit is stom. De cameraman of iemand anders had hem daar best even op kunnen wijzen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 15 maart 2004 gepost Share 15 maart 2004 gepost knop om naar magicland te gaan is ook nieuw Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost nieuwe vragen & nieuwe foto's in vragen lijst zoals deze : Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost haha leuke foto! Adriaan werkt dus op een iMac met Adobe Premiere Pro... heb ik ook maar dan voor pc even een linkje naar de verandering vind ik altijd wel fijn: Nieuwe vragen: http://www.bassie-adriaan.nl/pages/vragen.html leuke foto: Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Adriaan wil niet zeggen dat hij de Baron in de schatkaart speeld . Over Japie ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Keurig antwoord ook van Adriaan op de *aadbaron* en *japie* vraag, hij bevestigt wat sommige denken, maar houdt het ook vaag voor degenen die het niet willen weten. Let vooral ook op de zin: 'Drommels, dat verklap ik niet op deze page' leuke hint!! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost ja de grootere zullen het verstaan maar dan de kleintje's hoop ik niet ... Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost de TV op adriaan's home page is aangepast , nu staat er : Maandag tot en met Vrijdag tussen 18.00 en 19.00 uur zijn de Bassie & Adriaan avonturen te zien op Nickelodeon. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost ja de grootere zullen het verstaan maar dan de kleintje's hoop ik niet ... Ik denk ook niet dat dat laatste zo snel zal gebeuren. Maar toch wel leuk dat het Aad-Baron / Vlugge Japie geheimpje voor Adriaan nog steeds zo belangrijk is, dat hij niet gewoon het antwoord geeft op de site. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost [..]Ik denk ook niet dat dat laatste zo snel zal gebeuren. Maar toch wel leuk dat het Aad-Baron / Vlugge Japie geheimpje voor Adriaan nog steeds zo belangrijk is, dat hij niet gewoon het antwoord geeft op de site. Je zult ook nooit te weten komen of Douwe nou écht de *plaag* was > Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Bij mij staat ook een foutje op de beginpagina. Er staat dat de prijsvraag pagina nieuw is, maar dat moet de vragenlijst zijn. Ik wist trouwens niet dat ze eerst Mexico als begin en eindlocatie wilden voor de reis vol verrassingen. Dat had dan een heel ander slot geweest. Mexico is ten slotte geen Nederlands grondgebied. *adriaan* is volgens mij wel goed in improviseren. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Bij mij staat ook een foutje op de beginpagina. Er staat dat de prijsvraag pagina nieuw is, maar dat moet de vragenlijst zijn.Ik wist trouwens niet dat ze eerst Mexico als begin en eindlocatie wilden voor de reis vol verrassingen. Dat had dan een heel ander slot geweest. Mexico is ten slotte geen Nederlands grondgebied. *adriaan* is volgens mij wel goed in improviseren. Well, hij begon pas met schrijven toen ze weer terug waren. Maar goed, je gaat natuurlijk wel denken als je op locatiebezoek bent. Mexico... wat hadden ze daar nou willen doen? Wel leuk om te weten dat Florida, Curacao en St Maarten in een keer is opgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Wel leuk om te weten dat Florida, Curacao en St Maarten in een keer is opgenomen. Dat wist ik wel. Op alledrie de locaties is *harry* niet buiten zijn hotelkamer te zien. En verder heb ik dit al vaker gelezen. In de biografie op de officiële site geloof ik. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost [..]Dat wist ik wel. Op alledrie de locaties is *harry* niet buiten zijn hotelkamer te zien. En verder heb ik dit al vaker gelezen. In de biografie op de officiële site geloof ik. Ik dacht dat Harry wel in Curacao was... maar hij was zeker net steeds een auto halen of zo. Toch grappig, dat was me dus echt nog nooit opgevallen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 maart 2004 gepost Auteur Share 18 maart 2004 gepost [..]Mexico... wat hadden ze daar nou willen doen? Nou eh, denk maar aan de droomwereld met de cowboys (met de mooie Ennio Morricone muziek en daarna uit The Magnificent Seven). Zou toch gaaf zijn, als B&A in de desert door de drie boeven achtervolgt zouden worden op paarden? (Dream on, Hinse) ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost [..]Nou eh, denk maar aan de droomwereld met de cowboys (met de mooie Ennio Morricone muziek en daarna uit The Magnificent Seven). Zou toch gaaf zijn, als B&A in de desert door de drie boeven achtervolgt zouden worden op paarden? (Dream on, Hinse) ) Oh, ja, zoiets wel, maar St Maarten is ervoor in de plaats gekomen, dus ik probeerde een finale in Mexico te bedenken. Hoe moeten ze daar de boeven oppakken? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Het valt me op dat er over Wil Sibbelee alleen in de verleden tijd gesproken wordt. Hij was een hele aardige, sympathieke man... Is hij soms overleden? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Het valt me op dat er over Wil Sibbelee alleen in de verleden tijd gesproken wordt.Hij was een hele aardige, sympathieke man... Is hij soms overleden? Zeker weten doe ik het niet, maar dat zou best kunnen, ja... Geen idee hoe oud hij was in de Sleutel en de Diamant, maar volgens mij al ver in de veertig. Ik kan ook niks over hem vinden op internet, alleen dat ie in een film met Lex Goudsmit heeft gespeeld. Wel een beetje jammer dat Adriaan niet meer vertelt in die vragen rubriek, maar ik neem aan dat ze dat bewaren voor de boevenpagina's. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 maart 2004 gepost Auteur Share 18 maart 2004 gepost [..]Zeker weten doe ik het niet, maar dat zou best kunnen, ja... Geen idee hoe oud hij was in de Sleutel en de Diamant, maar volgens mij al ver in de veertig. Ik kan ook niks over hem vinden op internet, alleen dat ie in een film met Lex Goudsmit heeft gespeeld. Wel een beetje jammer dat Adriaan niet meer vertelt in die vragen rubriek, maar ik neem aan dat ze dat bewaren voor de boevenpagina's. Ik vraag me af of ze van alle boeven een biografie plaatsen. Van B100, Baron en HH is het logisch ivm hun recentere (tv) optredens, maar over B1 en B2 kunnen ze denk ik een stuk minder vertellen... Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 maart 2004 gepost Share 18 maart 2004 gepost Het valt me op dat er over Wil Sibbelee alleen in de verleden tijd gesproken wordt.Hij was een hele aardige, sympathieke man... Is hij soms overleden? Als je het zo bekijkt lijkt het er wel op. Maar misschien heeft Wil Sibbelee zich wel helemaal teruggetrokken uit de tv wereld of is Aad hem uit het oog verloren, zodat hij zich Sibbelee alleen nog maar herinnert van de opnamen van de series. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost 20 Maart: Weer nieuwe vragen... en kijk eens!! Jenno Hallaert heeft de volgende vraag: „Beste Adriaan, waarom maak jij geen forum op de Adriaan homepage, dan kunnen er mensen over jouw en andere mensen praten en jij kan dan af en toe ook eens wat schrijven. Jenno, er zijn al diverse forums over Bassie en Adriaan en daar wordt al heel veel over ons gesproken. Kijk maar eens op forum.bassieenadriaan.nl daar praten ze dagelijks over ons. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost 20 Maart:Weer nieuwe vragen... en kijk eens!! Jenno Hallaert heeft de volgende vraag: „Beste Adriaan, waarom maak jij geen forum op de Adriaan homepage, dan kunnen er mensen over jouw en andere mensen praten en jij kan dan af en toe ook eens wat schrijven. Jenno, er zijn al diverse forums over Bassie en Adriaan en daar wordt al heel veel over ons gesproken. Kijk maar eens op forum.bassieenadriaan.nl daar praten ze dagelijks over ons. Jenno Hallaert? Kennen wij die niet ergens van..... Maar natuurlijk! Dat is natuurlijk gewoon JennoH Leuk dat ze op de officiele site ons al ontdekt hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost We worden erkent door Adriaan! Geen grotere eer te bedenken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost We worden erkent door Adriaan! Geen grotere eer te bedenken! hier ben ik het mee eens en ben geroerd! WAUW _O_ _O_ Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 maart 2004 gepost Auteur Share 20 maart 2004 gepost [..]hier ben ik het mee eens en ben geroerd! WAUW _O_ _O_ Wat een erkenning , ik ben heel trots op iedereen hier Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost HULDE Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost op de nieuw te maken bassie en adriaan portal komt een heel duidelijke link naar de officiële site Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost Het zou leuk zijn als Adriaan zich ook een keer hier aanmeld. Hoe vinden jullie dat? Link naar bericht Delen op andere sites
japio 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost dit is inderdaad geweldig nieuws over het forum. het lijkt mij ook wel gaaf als aad mee zou doen. misschien doet hij dat stiekem al. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 maart 2004 gepost Share 20 maart 2004 gepost dit is inderdaad geweldig nieuws over het forum. het lijkt mij ook wel gaaf als aad mee zou doen. misschien doet hij dat stiekum al. Ze zullen vast wel eens wat dingen lezen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 maart 2004 gepost Share 21 maart 2004 gepost Ik heb ook wel het vermoeden dat *adriaan* dit forum wel eens bekijkt. Wordt het niet hoog tijd voor een *bas* en *adriaan* begroetingstopic? Maar erg leuk dat Adriaan het specifiek noemt op het forum. Het laat ook wel zien dat dit forum meteen ook zo'n beetje Het enige echte Bassie en Adriaan Forum genoemd wordt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 maart 2004 gepost Share 21 maart 2004 gepost Dat komt omdat er veel forums zijn met in 6 maanden tijd 100 posts en wij in 3 maanden 6000 posts hebben De mooie URL werkt ook mee denk ik ohhh ik ben hier zo blij mee Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 maart 2004 gepost Auteur Share 21 maart 2004 gepost Dat komt omdat er veel forums zijn met in 6 maanden tijd 100 posts en wij in 3 maanden 6000 posts hebben De mooie URL werkt ook mee denk ik ohhh ik ben hier zo blij mee Jep, jij bent toch wel het brein achter het succes (hoewel het zonder de rest niks had kunnen worden ). Bestaat dit forum eigenlijk al 3 maanden? Gaat lekker snel dan . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten