PAV 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Ja. De blooper van Dick Rienstra is zeker grappig. Bij Dick Engelbracht staat ook een blooper, maar bij Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest (nog) niet. Zou wel leuk zijn als ze bij hun ook bloopers erbij deden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 april 2004 gepost Auteur Share 11 april 2004 gepost Ja. De blooper van Dick Rienstra is zeker grappig. Bij Dick Engelbracht staat ook een blooper, maar bij Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest (nog) niet. Zou wel leuk zijn als ze bij hun ook bloopers erbij deden. Zou nog leuker zijn als ze al die bloopers op een DVD gegooid hadden Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Zou nog leuker zijn als ze al die bloopers op een DVD gegooid hadden *veranderd gegooid hadden in ''gaan gooien''* Je weet tenslotte maar nooit ...... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 april 2004 gepost Auteur Share 11 april 2004 gepost [..]*veranderd gegooid hadden in ''gaan gooien''* Je weet tenslotte maar nooit ...... Ik ga stiekem wel uit van zo'n DVD ja. Waarom doen ze wel moeite om bloopers op hun homepage te zetten, maar brengen ze die niet uit op DVD Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Ik ga stiekem wel uit van zo'n DVD ja. Waarom doen ze wel moeite om bloopers op hun homepage te zetten, maar brengen ze die niet uit op DVD Tja, misschien wachten ze ook hier totdat er genoeg vraag/belangstelling naar is? Trouwens, ik denk ook niet dat het ons in dank wordt afgenomen als we plotseling een GOOFS-dvd uitbrengen waarop door de jaren heen alle domme fouten te zien zijn die B&A voor hun gevoel ''onopgemerkt'' gemaakt hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost [..]Tja, misschien wachten ze ook hier totdat er genoeg vraag/belangstelling naar is? Trouwens, ik denk ook niet dat het ons in dank wordt afgenomen als we plotseling een GOOFS-dvd uitbrengen waarop door de jaren heen alle domme fouten te zien zijn die B&A voor hun gevoel ''onopgemerkt'' gemaakt hebben. Och, het wordt toch niet voor het grote publiek gemaakt, wat maakt dat nou uit Persoonlijk zit ik niet zo heel erg op zo'n DVD te wachten (ik ken de meeste bloopers nou ondertussen wel ), maar ik wil er best aan meewerken. Eigenlijk moeten we dan voor het evenwicht ook een DVD maken met ijzersterke scenes Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost Een kleine update op de vragenpagina: Rick Duylman is 15 jaar, woont in Kortrijk (België) en hij heeft de volgende vraag: Meneer Adriaan, van welke TV serie bent u fan? Rick, ik ben een hele grote fan van de Belgische politieserie 'Flikken'. Ik heb alle afleveringen gezien (bij de TROS) en heb de hele serie op DVD. Vorige maand heeft een Belgische vriend me verrast en er voor gezorgd dat ik bij de opname van 'Flikken' kon zijn. Ik heb natuurlijk de kans gegrepen om met de acteurs die in flikken spelen op de foto te gaan en was blij verrast te horen dat zij vroeger grote fans waren van Bassie en Adriaan. Helemaal te gek vind ik. Wat ik ben ook een super fan van Flikken Toppie dat Adriaan deze serie serie ook leuk vind!!! Wie Flikken nog nooit gezien heeft moet dinsdag 27 april om 20.30 uur naar Nederland 2 kijken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost Een kleine update op de vragenpagina: Wie Flikken nog nooit gezien heeft moet dinsdag 27 april om 20.30 uur naar Nederland 2 kijken Ik vind dat wel zo'n slechte serie Net zoals 'spoed' en als Adriaantje niet in beeld komt... haha wel weer leuk dat Adriaan nog steeds TROS kijkt Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost kheb een achtergrondmix gemaakt van de aad-homepage : Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 15 april 2004 gepost Share 15 april 2004 gepost Opzich wel leuk gedaan en leuk idee. Alleen beetje onduidelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Er staan weer 2 nieuwe vragen op de site. Onder andere over *lara* Klik hier om de nieuwe vragen te lezen Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Ook de circus pagina is vernieuwd (staat nog niet veel op): http://www.adriaan-homepage.nl/pages/06_c_circus.html 2e foto is ook al te bekijken: http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... us2_gr.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Ook de circus pagina is vernieuwd (staat nog niet veel op):http://www.adriaan-homepage.nl/pages/06_c_circus.html Die portretten Is het nou zo moeilijk om een beetje redelijk lijkend portret te schilderen? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost [..]Die portretten Is het nou zo moeilijk om een beetje redelijk lijkend portret te schilderen? Ik vind die portretten op de hoofdpagina van de Adriaan Homepage mooier. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Daar kan ik weer iets over vertellen: dat zijn de portretten die ook boven het decor hingen van hun theatershows. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Nieuws: clownbassie.nl gaat morgen of overmorgen weer open. Nog geen nieuwe site maar wel goedkopere video's en DVDs ...!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost 4 nieuwe vragen http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html waaronder over Wil Sibbelee die helaas in '92 al is overleden --met dank aan Frey voor het melden-- Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html De vragenlijst is geupdate, met onder andere een stukje over Wil Sibbelee. Helaas is ie in 92 overleden djkoelkast jij smiecht eerst zeggen dat ik het moet posten en dan snel zelf doen internet zat vast Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Jaja dat zeggen ze allemaal Blijkbaar wist niemand het nog van Wil Sibbelee *b1* Ik ben wel benieuwd naar de biografie die binnenkort dus zal verschijnen. Het was toch een vreemd gevoel, ik zat vandaag nog naar 'de Sleutel' te kijken en daar was een conversatie tussen *bb* en *b1* en beiden zijn er niet meer.. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Ik ben benieuwd! Ik denk dat dit woensdag zal zijn Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost toch wel raar http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... parachute_diamant_gr.jpg die senè is toch niet in de serie diamant opgenomen Leuke schoenen van b1 : http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nieuw/025_b1_gr.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost waaronder over Wil Sibbelee die helaas in '92 al is overleden Tsja en zo zie je hoeveel acteurs uit de B&A series inmiddels niet meer in leven zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 20 april 2004 gepost Share 20 april 2004 gepost Wil Sibbelee, Dick Engelbracht, Paul Meyer zijn allen helaas niet meer onder ons. Is de rest nog in leven? Ook alletwee de gebroeders Dikmans? Die lopen al minstens achterin de 70. Het is toch wel jammer dat zowat alle acteurs 60 jaar of ouder zijn inmiddels, op een enkeling na (HH, B100) , ach depripraat, voorlopig zijn de meesten er nog en kunnen we nog elke dag van ze genieten. Ik heb nog goede hoop een paar van hun in t echt te zien Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost 4 nieuwe vragenhttp://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html waaronder over Wil Sibbelee die helaas in '92 al is overleden --met dank aan Frey voor het melden-- Het was echt een geweldige man. Ik vond hem zo goed spelen... Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 21 april 2004 gepost Share 21 april 2004 gepost jip & de Bassie homepage is weer onn-line en hij heeft een brief : Over Bassie Potter Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost op elke foto (van op de Adriaan homepage) staat er nu Adina Produkties BV zie foto : Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost op elke foto (van op de Adriaan homepage) staat er nu zie foto : maar op de een staat alleen Adrina, op de andere Bassie en Adrina en iets duidelijker mag wel Jenno Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost Foto's met Bassie en Adrina BV had ik nog niet tegen gekomen ... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 april 2004 gepost Share 22 april 2004 gepost [..]maar op de een staat alleen Adrina, op de andere Bassie en Adrina en iets duidelijker mag wel Jenno Slim Hopelijk wordt het jatten dan wat minder... *kijkt naar Jenno* Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Nieuze foto's !!!!!!!!!! (foto's uit serie & achter de schermen) zover ik weet zie : http://www.adriaan-homepage.nl/pages/06 ... eries.html zie al mooie foto : (p.s. deze senè is verwijdert hier is het lied : links en rechts opgenomen Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Leuk, nieuwe foto's. Vind het echt super dat de site zovaak geupdate wordt. Vraag me alleen af hoe lang het nog duurt. Op een gegeven moment is hij toch ook wel uit zijn informatie en foto's lijkt me. Hoop dat dat moment nog heeeeeeeeeeel lang duurt Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost (p.s. deze senè is verwijdert hier is het lied : links en rechts opgenomen Het liedje links en rechts? En hoe weet jij dat dan? Volgens mij is dat liedje alleen in een shorty gebruikt Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Deze scene (die nooit uitgezonden is) hadden ze beter op DVD kunnen zetten. Dit is teminste een echte verwijdere scene. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Deze scene (die nooit uitgezonden is) hadden ze beter op DVD kunnen zetten. Dit is teminste een echte verwijdere scene. Shiiiit! Moet je kijken hoe stoer Adriaan eruit ziet, en dan zetten ze het niet op DVD! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 april 2004 gepost Share 23 april 2004 gepost Ik vind deze een heeeeeeeeeeeeeeeeeleeee mooie foto! toppie! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Het liedje links en rechts? En hoe weet jij dat dan? Volgens mij is dat liedje alleen in een shorty gebruikt Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti. Die scene met die musketiers, kon niet op de dvd komen want hij is niet eens opgenomen, bij de produktie ging het al mis. waarschijnlijk waren ze hier alleen aan het repeteren... (wel beter lezen voortaan ) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti. Dit zal waarschijnlijk de scène zijn waarin B&A naar het kantoor van Kalettie lopen en bijna overreden worden door een wegscheurende *joris* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti. Die scene met die musketiers, kon niet op de dvd komen want hij is niet eens opgenomen, bij de produktie ging het al mis. waarschijnlijk waren ze hier alleen aan het repeteren... (wel beter lezen voortaan ) Ja, dat realiseerde ik me later ook. Of tenminste... ik realiseerde me dat het mij geen moer uitmaakt of iets af is of niet, maar heel veel andere mensen die de DVD kopen WEL Link naar bericht Delen op andere sites
japio 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]Ja, dat realiseerde ik me later ook. Of tenminste... ik realiseerde me dat het mij geen moer uitmaakt of iets af is of niet, maar heel veel andere mensen die de DVD kopen WEL ik denk ook niet dat aad scenes op dvd zet die niet af zijn. die wil een goed product afleveren Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 april 2004 gepost Share 24 april 2004 gepost [..]ik denk ook niet dat aad scenes op dvd zet die niet af zijn. die wil een goed product afleveren Ja precies. Wel jammer. Dat kostuum... Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost JOEPIE foto van het circus met liedje in achtergrond : als je maar voort Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost Er is weer een nieuwe update Nieuwe foto's van het circus... http://www.adriaan-homepage.nl/pages/06_d_circus.html p.s. Hoe in vredesnaam maak ik een link met een andere tekst. Ik typte Klik hier blabla... maar hij deed het niet. Wat deed ik fout?? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost p.s. Hoe in vredesnaam maak ik een link met een andere tekst. Ik typte Klik hier blabla... maar hij deed het niet. Wat deed ik fout?? Dat had ik ook toen ik een link wilde plaatsen. Koelkast > uitleg?? Leuke update trouwens, cool liedje. Die kende ik niej . Voor degene die hem willen downloaden: http://www.adriaan-homepage.nl/filmpjes ... rvoort.mp3 Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost Klik hier voor de nieuwe foto's. Je moet afsluiten met een [/url]-tag. *Dit is trouwens mijn 50e post* Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost wat is er eigenlijk met deze en die andere 2 foto's(die 2 foto's van het circus) gebeurt ? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 april 2004 gepost Auteur Share 27 april 2004 gepost Nieuwe foto's van het circus staan online! Met als achtergrondliedje: Als maar voort Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost en als laatst natuurlijk de mooiste foto van allemaal! ''Het circus is weer in de stad, o jongens wat een pret is dat.'' Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost De vragen pagina is weer geupdate met wat onder andere foto's van het draaiboek van de verdwenen kroon!! Neem dus snel een kijkje! http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost foto's van het draaiboek van de verdwenen kroon!! Leuk om te lezen, vooral ook omdat Adriaan in het antwoord op de vraag zegt dat er in 98% van de gevallen exact het draaiboek wordt aangehouden, om vervolgens te lezen in het draaiboek dat de beroemde zin van *baron* : 'Dat was de poort, dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn.... ' oorspronkelijk geschreven was als: 'dat was het hek....' Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Geweldig dit! Alleen poort is veel beter dan 'hek' en leuke spelfout weer: VJ (FLUISTERD) haha Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten