Radames85 13 november 2004 gestart Share 13 november 2004 gestart Beste Forumleden, Ik heb eerder op dit Forum een vraag gesteld, waar ik nooit 'n bevredigend antwoord op heb gekregen. Ik stel hem bij deze dus opnieuw: Wie is de freelancejournalist die op 27 december 2000 in sporthal Buitenhof in Delft aanwezig was bij de 'Lachspektakelshow' en daar vele foto's maakte en een gesprek gevoerd heeft met Bassie en Adriaan. Dit voor zijn artikel dat hij aan het schrijven was over de gebroeders van Toor. Dit zou gepubliceerd worden in 'n blad als de Nieuwe Revue. Ik heb dit echter nooit terug kunnen vinden. Er zijn die dag namelijk schitterende foto's gemaakt en ik zou graag met die persoon in contact willen komen. Wie ook maar ÃÂets van deze persoon weet, zou ik super gaaf vinden! Vriendelijke Groetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Misschien moet je een mailtje sturen naar het blad of de uitgever ervan? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost laat het toch toevallig zijn dat ik bijna zeker weet wie de foto's heeft gemaakt ik was er toen ook tijdens die lachspektakelshow en mijn moeder en ik denken dat het intervieuw gedaan is door karl flieger die doet veel intervieuws voor delft en de foto's zijn waarschijnlijk gemaakt door aad vd drift en laat dat toch toevallig een vriend van mijn vader zijn ik ga het hem vragen of het zo is dus wordt vervolgt!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 14 november 2004 gepost Auteur Share 14 november 2004 gepost Geweldig nieuws! Ik hoop dat je kan achterhalen wie het is. Er zijn die dag namelijk hele mooie foto's van Bassie en Adriaan gemaakt. Ook buiten, want het sneeuwde die dag enorm hard! Ben benieuwd! Groetjes Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 november 2004 gepost Share 15 november 2004 gepost als je die kerel gevonden heb, is het egt supah goed, k hoop ook dat je hem vind en dat we de foto's tegemoet mogen zien Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 23 november 2004 gepost Auteur Share 23 november 2004 gepost Sweet heb je al informatie gevonden over de betreffende fotograaf? Ik hoor het graag van je! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost nee im sorry ik had heel heel erg druk de laatste tijd ik probeer het zometeen te gaan vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost ik heb hem ondertussen gemailt dus ik wacht nog op een antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost suc7 ermee! Ik hoop dat hij idd die persoon is !!! Misschien kun je die foto's wel van hem krijgen ofzo! Of misschien mag je ze wel delen met ons... hihi Link naar bericht Delen op andere sites
B98 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost ik kan niet wachten Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 30 december 2004 gepost Auteur Share 30 december 2004 gepost Is er iemand die misschien meer over deze fotograaf/freelancejournalist weet? Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Is er iemand die misschien meer over deze fotograaf/freelancejournalist weet? Ik denk dat iemand dat dan wel had gezegd Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ik denk dat iemand dat dan wel had gezegd Sweety was er nog mee bezig, hij dacht dat hij wist wie het was en had deze man gemaild, het wachten is op een antwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost sorry mensen maar hij leest volgens mij niet zo vaak zijn mail ik heb hem toen echt verstuurd maar ja misschien krijgen we nog een antwoord maar misschien ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten