Lietje* 13 november 2004 gestart Share 13 november 2004 gestart Ik kwam er net achter dat Vlugge Japie een dubbelrol was/is van Clown Bassie! Dat heb ik nooit geweten! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Sterkte met de shock. Ik zal je misschien nog eens shoqueren : De baron in Het geheim van de schatkaart is eigenlijk Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Lietje* 13 november 2004 gepost Auteur Share 13 november 2004 gepost wooow, dat wist ik ook nog niet! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost De Huilende Professor *professor* , wordt door dezelfde acteur gespeeld als de baron *baron* . Link naar bericht Delen op andere sites
julian 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost De Huilende Professor *professor* , wordt door dezelfde acteur gespeeld als de baron *baron* . haha, ja, dat klopt, en dan nog een shock, de plaaggeest heeft ook een dubbelrol, want dat is Douwe... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost De Huilende Professor *professor* , wordt door dezelfde acteur gespeeld als de baron *baron* . Voordat ze nog erger in een shock komt, zal ik dit maar eens melden om het een en ander te verduidelijken. De Huilende Professor is niet Adriaan, maar Paul van Gorcum, de man die meestal voor de baron speelt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost [..]Voordat ze nog erger in een shock komt, zal ik dit maar eens melden om het een en ander te verduidelijken. De Huilende Professor is niet Adriaan, maar Paul van Gorcum, de man die meestal voor de baron speelt. Daarom gebruikte ik het icoontje van de Paul-baron . Trouwens julian, je kunt eigenlijk wel raden dat het Douwe is, maar hij wordt niet ontmaskerd , maar ze worden wel beide gespeeld door Jaap Stobbe (dat bedoelde je geloof ik ook). Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Trouwens julian, je kunt eigenlijk wel raden dat het Douwe is, maar hij wordt niet ontmaskerd , maar ze worden wel beide gespeeld door Jaap Stobbe (dat bedoelde je geloof ik ook). Maar dan nog, het hoort eigenlijk gewoon bij het verhaal. Het is zo verzonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost oja, op wonderers site kan je lezen wie door wie wordt gespeeld... Paul van Gorcum = Baron (Stad, Kroon, Europa, Amerika), Diamantair (diamant ), Professor Aad van Toor = Adriaan, Baron (schatkaart) Bas van Toor = Bassie, Japie (schatkaart, kroon, stad, europa, amerika) B2 (sleutel en diamant) is de broer van B2 (schatkaart, kroon, stad) Politieagent uit plaaggeest = B1 = Wim Sillebee (of zo ) verder niet echt he ja ok, douwe = plaaggeest maar dat leek me duidelijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Lietje*, welkom op dit forum trouwens Zou tof zijn als je je hier ff voorstelt Veel plezier... Link naar bericht Delen op andere sites
julian 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost [..]Maar dan nog, het hoort eigenlijk gewoon bij het verhaal. Het is zo verzonnen. Ja, dat is waar, jullie hebben gelijk, het is wel zo geschreven.. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten