Gast 11 november 2004 gestart Share 11 november 2004 gestart Hallo, ik wil heeeeel graag het muziekje op walkman van bassie. Je weet wel met die zender erin. Waar kan ik die vinden ?? Dankjullie wel! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Hallo, ik wil heeeeel graag het muziekje op walkman van bassie. Je weet wel met die zender erin. Waar kan ik die vinden ?? Dankjullie wel! Op de DVD... dat is de enige legale manier en andere manieren bespreken we hier niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost of via http://ringtones.bassieenadriaan.nl je moet er wel voor betalen, maar dat is omdat er rechten over betaald moeten worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost hij stond op de site van DJ, jammer dattie daar weg is... Edit: oow verhuist naar de ringtone site Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost Hallo, ik wil heeeeel graag het muziekje op walkman van bassie. Je weet wel met die zender erin. Waar kan ik die vinden ?? Dankjullie wel! Zodat Yoji Biomehanika daar een flinke beat op kan zetten? HARDSTYLE ROELEERT! Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Het is eigenlijk gewoon het einde van de eindtune van de sleutel. Alleen een beetje geremasterd. Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 13 november 2004 gepost Share 13 november 2004 gepost Goed mensen, lijkt me wel duidelijk zo: 'ringtones' checken, daar kun je hem bestellen. Slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten