SnesGamer 10 november 2004 gestart Share 10 november 2004 gestart Nou vandaag was ik aan het surfen en ik kwam opeens hier terrecht http://www.imdb.com/name/nm0498686/ Nou zie ik daar onder staan : Notable TV Guest Appearances "Baantjer" in episode: "De Cock en de moord op het verleden: deel 2" (episode # 10.8) 26 November 2004 "Baantjer" in episode: "De Cock en de moord op het verleden: deel 1" (episode # 10.7) 19 November 2004 19 November 2004 Betekent dit dat Hans Leendertse een gastrol heeft die 2 afleveringen of heb ik het verkeerd. Ik ga zeker kijken gr SnesGamer Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Klopt, dit zijn nieuwe afleveringen het eerste deel komt volgende week vrijdag, ik ga ook zeker kijken (zoals altijd ). Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ik heb hoge verwachtingen voor deze aflevering, omdat dit een dubbele aflevering betreft. En het valt me op dat bij Baantjer steeds een bekende Nederlander de moordenaar is. Zul je zien dat Hans Leendertse het heeft gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ik heb hoge verwachtingen voor deze aflevering, omdat dit een dubbele aflevering betreft. En het valt me op dat bij Baantjer steeds een bekende Nederlander de moordenaar is. Zul je zien dat Hans Leendertse het heeft gedaan. Afgelopen week niet. Ik kende dat meisje in ieder geval niet. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost [..]Afgelopen week niet. Ik kende dat meisje in ieder geval niet. Ik ook niet, je zou eerder verwachten dat het Herman Finkers was. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Het is ook niet altijd de bekende nederlander, maar vaak wel. Ze hebben ook vaak met de moord te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost Ehm, trouwens, is centraal Baantjer topic... deze maar dicht Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten