Cold45 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost [..]Voor elkaar. Grote versie --> *klik* Geloof het of niet, het IS toch daadwerkelijk de Baron *baron* hahaha dit is de ideale vermomming! Zo vindt de politie mij nooit! *b2* Help het is de politie! We zijn erbij! *japie* Nee bal gehakt, dat is de baas! *b2* Ja ik zie het wel, de politie heeft zich verkleed als Sinterklaas! *baron* drommels, stommeling, ik ben de baas! *b2* nee ik geloof niet in Sinterklaas! *baron* DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS! *b2* wa zeggie? *baron* DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS! *b2* he dat zegt de baas ook altijd! *b2* (tegen Japie) He kijk nou eens, dat is geen politie, dat is de baas! *japie* gossie! *baron* ***explodeert van woede Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost [..] *baron* hahaha dit is de ideale vermomming! Zo vindt de politie mij nooit! *b2* Help het is de politie! We zijn erbij! *japie* Nee bal gehakt, dat is de baas! *b2* Ja ik zie het wel, de politie heeft zich verkleed als Sinterklaas! *baron* drommels, stommeling, ik ben de baas! *b2* nee ik geloof niet in Sinterklaas! *baron* DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS! *b2* wa zeggie? *baron* DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS! *b2* he dat zegt de baas ook altijd! *b2* (tegen Japie) He kijk nou eens, dat is geen politie, dat is de baas! *japie* gossie! *baron* ***explodeert van woede whahahahhahaha hoe krijg je het verzonnen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost [..]whahahahhahaha hoe krijg je het verzonnen wat je zegt, waar zijn we, aan begonnen... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Op de site van Orpheus stond dat het begon om 16:00... nou weet ik het niet meer... voor iemand een bezwaar? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost voor mij iig niet.. moet toch al vrij vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost je moe tog wel verdomd goed kijken wil je de baron dr in zien hoor Je moet hem eens horen praten! Dan hoor je het duidelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost [..]Je moet hem eens horen praten! Dan hoor je het duidelijk! Vooral als ie "Drommels, zijn hier nog stoute kinderen??" zegt Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost En als Ron Boszhard iets fout doet: 'Piet, NEEM DIE BAMIHAP MEEHEE!' Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Op de site van Orpheus stond dat het begon om 16:00... nou weet ik het niet meer... voor iemand een bezwaar? In ieder geval niet voor mij. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Op de site van Orpheus stond dat het begon om 16:00... nou weet ik het niet meer... voor iemand een bezwaar? Klopt inderdaad, mijn fout. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Ik bel trouwens pas als Uncle Ar die Meet n Greet heeft geregeld... Anders weet ik niet of ik ga. Er is een grens, en 500 kleuters en een zooi mekkerliedjes is daar ver overheen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Ik bel trouwens pas als Uncle Ar die Meet n Greet heeft geregeld... Anders weet ik niet of ik ga. Er is een grens, en 500 kleuters en een zooi mekkerliedjes is daar ver overheen. Dat staat nu nog geheel opengesplitst in WEL en NIET en daar kan ik er aanstaande zondag pas eentje van wegstrepen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Voor de fans: Zondag 5 december op Fox Kids: De club van Sinterklaas Vanaf 12.00 uur Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost [..]Dat staat nu nog geheel opengesplitst in WEL en NIET en daar kan ik er aanstaande zondag pas eentje van wegstrepen. En dan is de kans op kaartjes weer kleiner... Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 26 november 2004 gepost Auteur Share 26 november 2004 gepost Voor de fans:Zondag 5 december op Fox Kids: De club van Sinterklaas Vanaf 12.00 uur Bluh, geef mij maar het Sinterklaasjournaal. De Publiek Omroep heeft veel gavere pieten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost [..]Bluh, geef mij maar het Sinterklaasjournaal. De Publiek Omroep heeft veel gavere pieten. Niet te vroeg gaan piepen. De club van Sinterklaas heeft Michiel Kerbosch als wegwijs en Bram als Sint. En Joep Sertons als rechercheur Kledder Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost [..]Bluh, geef mij maar het Sinterklaasjournaal. De Publiek Omroep heeft veel gavere pieten. ik ga ook niet voor de pieten maar voor het verhaal Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Nou, het is voor elkaar hoor! Aanstaande zaterdag 04 november 2004 in Orpheus, Apeldoorn aan het einde van de show ''Sinterklaas Pakt Uit'' een meet 'n greet met the one & only PAUL VAN GORCUM! Paul heeft op die dag ook nog andere afspraken, maar eerst maakt hij tijd vrij voor zijn fans. Na afloop kunnen jullie hem in de kleedkamer opzoeken om even te kletsen. Hij zal uiteraard eerst een rondje als Goedheiligman door de foyer maken. Ik kom daar ook naartoe om kennis te maken. En of jullie hem wilden trakteren op een drankje in het restaurant. Halverwege het gesprek was wel grappig.......... Paul: ''Willen zij mij zien als Paul van Gorcum of als Sinterklaas? Want in dat geval moeten ze heel snel achter het toneel komen.'' Uncle Ar: ''Nee, u heeft hen jaren aan de buis gekluisterd met uw Baron-performance, dus ze komen voor uzelf.'' Paul: ''En dit zijn speciale mensen van een fanclub?'' Uncle Ar: ''Onder andere, we komen af en toe samen op een officieel Bassie & Adriaan forum, heeft u daar wel eens van gehoord?'' Paul: ''Niet dat ik weet.'' Uncle Ar: ''Als ik het goed heb, bent u ooit geïnterviewd door ene Wonderer.'' Paul: ''Oh ja, dat weet ik nog heel goed. Jaja.'' Uncle Ar: ''En wij hebben onlangs toen u 70 jaar werd, met zijn allen een verjaardagskaart gestuurd.'' Paul: ''Was die ook van jullie? Wat leuk, ja die heb ik ook nog steeds, hoor. Goed bewaard.'' Uncle Ar: ''En daar zijn wij allen lid van. En een heleboel grootheden uit de series hebben wij al persoonlijk ontmoet, maar u ontbreekt nog in dat rijtje.'' Paul: ''Ik begrijp het, maar dat is goed, hoor. Laat ze maar komen en dan gaan wij eens even gezellig babbelen, hè?'' Uncle Ar: ''Dank u wel, geweldig! Ik zal het doorgeven.'' Paul: ''Ach, kleine moeite, lieve jongen.'' En zo voilà. Heerlijke man! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Nou, het is voor elkaar hoor! Aanstaande zaterdag 04 november 2004 in Orpheus, Apeldoorn aan het einde van de show ''Sinterklaas Pakt Uit'' een meet 'n greet met the one & only PAUL VAN GORCUM! Paul heeft op die dag ook nog andere afspraken, maar eerst maakt hij tijd vrij voor zijn fans. Na afloop kunnen jullie hem in de kleedkamer opzoeken om even te kletsen. Hij zal uiteraard eerst een rondje als Goedheiligman door de foyer maken. Ik kom daar ook naartoe om kennis te maken. En of jullie hem wilden trakteren op een drankje in het restaurant. Halverwege het gesprek was wel grappig.......... Paul: ''Willen zij mij zien als Paul van Gorcum of als Sinterklaas? Want in dat geval moeten ze heel snel achter het toneel komen.'' Uncle Ar: ''Nee, u heeft hen jaren aan de buis gekluisterd met uw Baron-performance, dus ze komen voor uzelf.'' Paul: ''En dit zijn speciale mensen van een fanclub?'' Uncle Ar: ''Onder andere, we komen af en toe samen op een officieel Bassie & Adriaan forum, heeft u daar wel eens van gehoord?'' Paul: ''Niet dat ik weet.'' Uncle Ar: ''Als ik het goed heb, bent u ooit geinterviewd door ene Wonderer.'' Paul: ''Oh ja, dat weet ik nog heel goed. Jaja.'' Uncle Ar: ''En wij hebben onlangs toen u 70 jaar werd, met zijn allen een verjaardagskaart gestuurd.'' Paul: ''Was die ook van jullie? Wat leuk, ja die heb ik ook nog steeds, hoor. Goed bewaard.'' Uncle Ar: ''En daar zijn wij allen lid van. En een heleboel grootheden uit de series hebben wij al persoonlijk ontmoet, maar u ontbreekt nog in dat rijtje.'' Paul: ''Ik begrijp het, maar dat is goed, hoor. Laat ze maar komen en dan gaan wij eens even gezellig babbelen, hè?'' Uncle Ar: ''Dank u wel, geweldig! Ik zal het doorgeven.'' Paul: ''Ach, kleine moeite, lieve jongen.'' En zo voilà. Heerlijke man! Geweldig dit, jammer dat ik niet kan komen ! Veel plezier in ieder geval . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Ik ga morgen bellen Vier kaarten dus? (Lennert, Cold, Wer-al en ik?) Oh, kan ook online natuurlijk. Ik schiet wel even voor, maar ik wil dus zaterdag dat geld meteen hebben. Ok, ik heb er via e-mail vijf gereserveerd... dat moet maar voldoen (misschien gaat Angela nog mee). Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Joepiejee. Nu maar eens wat vragen bedenken. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Joepiejee. Nu maar eens wat vragen bedenken. *weet al een heeeeele goeie >* We hebben tenslotte al twee interviews gedaan... er is niet veel meer over... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost *weet al een heeeeele goeie >*We hebben tenslotte al twee interviews gedaan... er is niet veel meer over... Vergeten te zeggen: Reken hooguit maximaal op een half uurtje. En het gaat niet alleen maar om de vragen, hè? Want zo vaak krijg je de kans niet om met de Baron & Kees op de FOTO te gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Kijkt er hier eigenlijk ook iemand naar De Club Van Sinterklaas op Foxkids? Fantastische serie waarbij het verhaal ook doorloopt tijdens het grote sinterklaasfeest Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Kijkt er hier eigenlijk ook iemand naar De Club Van Sinterklaas op Foxkids? Fantastische serie waarbij het verhaal ook doorloopt tijdens het grote sinterklaasfeest Tuurlijk, Jacob met zijn stomme nerd lachje. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost [..]Want zo vaak krijg je de kans niet om met de Baron & Kees op de FOTO te gaan. Cold gaat alvast zn batterijen opladen morgen ff vrij vragen Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost [..]Vergeten te zeggen: Reken hooguit maximaal op een half uurtje. En het gaat niet alleen maar om de vragen, hè? Want zo vaak krijg je de kans niet om met de Baron & Kees op de FOTO te gaan. Mag er ook gefilmd worden? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Mag er ook gefilmd worden? Ik zou niet weten waarom niet. Als Paul het maar goed vind. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Want zo vaak krijg je de kans niet om met de Baron & Kees op de FOTO te gaan. Is Paul niet bang dat iedereen gaat vragen wie die man naast Kees is Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost Mag er ook gefilmd worden? Zo lang je maar zorgt dat je mobiel niet af gaat, dan is ie namelijk de verbinding opeens verbroken Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 november 2004 gepost Share 28 november 2004 gepost [..]Is Paul niet bang dat iedereen gaat vragen wie die man naast Kees is Of naast Wonderer *gaat wandelstok meenemen * Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]Of naast Wonderer *gaat wandelstok meenemen * of naast Cold.... wat neem ik mee? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Waar en hoe laat spreken we af? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]Of naast Wonderer *gaat wandelstok meenemen * dan neem ik mijn tropenhelm mee, wie heeft er een biggendas???? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Waar en hoe laat spreken we af? Ik weet niet hoe laat ik uiterlijk de kaartjes moet ophalen... meestal een uur van te voren. Half drie bij Orpheus? Kaarten halen, ergens wat drinken? Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost Jammer dat ik niet meekan, maar veel plezier, en maak leuke foto's! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]dan neem ik mijn tropenhelm mee, wie heeft er een biggendas???? maike gaat um kopen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]maike gaat um kopen Zelfs al bestel ik hem nu, heb ik hem nog niet op tijd Sorry, is me even door het hoofd geschoten. Ik kan wel mijn Adriaanbloes meenemen, krijg je een leuke achtervolging De Baron gaat me grijpen! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]Zelfs al bestel ik hem nu, heb ik hem nog niet op tijd Sorry, is me even door het hoofd geschoten. Ik kan wel mijn Adriaanbloes meenemen, krijg je een leuke achtervolging De Baron gaat me grijpen! arme paul... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]Ik weet niet hoe laat ik uiterlijk de kaartjes moet ophalen... meestal een uur van te voren. Half drie bij Orpheus? Kaarten halen, ergens wat drinken? Lijkt me een prima idee. Het moet met de kaart op de site van Orpheus wel te vinden zijn. Maar aangezien de schaal hierop ontbreekt heb ik geen idee hoe ver het vanaf het treinstation is. Dus weet iemand of het ver lopen is? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 november 2004 gepost Share 30 november 2004 gepost [..]Lijkt me een prima idee. Het moet met de kaart op de site van Orpheus wel te vinden zijn. Maar aangezien de schaal hierop ontbreekt heb ik geen idee hoe ver het vanaf het treinstation is. Dus weet iemand of het ver lopen is? Ik denk ergens tussen de 10 en 20 minuten, ligt eraan hoe hard je loopt. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Ik wilde in eerste instantie ook naar die voorstelling in Orpheus gaan... maar 17,50 euro voor één kaartje vond ik wat te duur. Maar ik ga zeker wel kijken als het op tv wordt uitgezonden! Al is het alleen maar voor Sita Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 december 2004 gepost Share 1 december 2004 gepost Hmmz ik ben zaterdag nog langs Orpheus gekomen Maarja het was toen al donker en zoals de 15 mei gang wel weet, ik kom bijna nooit in Apeldoorn, k ga altijd naar Zwolle.. Dus k weet nog niets Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Maar ik ga zeker wel kijken als het op tv wordt uitgezonden! Al is het alleen maar voor Sita Dus, moet ik voor jou ook een afspraakje regelen? --geintje, ze heeft al een vriend, hoor -- Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 december 2004 gepost Share 2 december 2004 gepost Stoere site alert: http://www.schooltv.nl/vroegerenzo/pagi ... snr=186756 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Maar waar meeten we? Stationrestauratie lijkt mij persoonlijk wel een goed idee. Mits iedereen zich er dan ook aan houd dat het bij de stationrestauratie is en ze er niet 50 meter vandaan gaan staan, terwijl anderen van hun cola aan t genieten zijn op het terras (k had ook binnen kunnen zitten ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Maar waar meeten we? Stationrestauratie lijkt mij persoonlijk wel een goed idee. Mits iedereen zich er dan ook aan houd dat het bij de stationrestauratie is en ze er niet 50 meter vandaan gaan staan, terwijl anderen van hun cola aan t genieten zijn op het terras (k had ook binnen kunnen zitten ) Lijkt me prima. Ik hoop dat ik je nu herken . Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost En wat doen jullie na de voorstelling? Wachten in de foyer? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 december 2004 gepost Share 3 december 2004 gepost Maar waar meeten we? Stationrestauratie lijkt mij persoonlijk wel een goed idee. Mits iedereen zich er dan ook aan houd dat het bij de stationrestauratie is en ze er niet 50 meter vandaan gaan staan, terwijl anderen van hun cola aan t genieten zijn op het terras (k had ook binnen kunnen zitten ) Wat dacht je van rond 14:00 uur. Dan zien we Maike rond 14:30 bij Orpheus (zie paar posts naar boven). Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 3 december 2004 gepost Auteur Share 3 december 2004 gepost Zo, de laatste aflevering van het Sinterklaasjournaal gezien... Ik moet bekennen dat ik het geweldig vond, alleen al omdat gewoon ALLES mis ging, en net als je dacht dat het weer enigzins goed zou kunnen gaan kwam er weer een probleem waardoor iedereen nóg dieper in de problemen kwam. En dan wordt in de laatste aflevering alles in één keer opgelost door Diewertje Blok. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten