Malabar 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Geweldig zijn die foto's! Ik herken er zoveel in! Peter N. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost onwijs gave foto's ga zo door mensen die dit allemaal voor forumleden (en misschien voor zichzelf doen) Link naar bericht Delen op andere sites
Peter N. 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Leuk gedaan, die screenshots en de "nu foto's" uit het buitenland aan elkaar geplakt. Ik ben zo vrij geweest om dat een beetje na te apen. Ook deze zijn uit De Plaaggeest, allemaal in de buurt van de Stadsgehoorzaal genomen maar nu als gebruiksvriendelijke links : Stadsgehoorzaal 1 Stadsgehoorzaal 2 Stadsgehoorzaal 3 Stadsgehoorzaal 4 Stadsgehoorzaal 5 Stadsgehoorzaal 6 Stadsgehoorzaal 7 Stadsgehoorzaal 8 Stadsgehoorzaal 9 Stadsgehoorzaal 10 Stadsgehoorzaal 11 Stadsgehoorzaal 12 Stadsgehoorzaal 13 Dat was het weer Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 14 november 2004 gepost Auteur Share 14 november 2004 gepost Leuk gedaan, die screenshots en de "nu foto's" uit het buitenland aan elkaar geplakt. Ik ben zo vrij geweest om dat een beetje na te apen. Ook deze zijn uit De Plaaggeest, allemaal in de buurt van de Stadsgehoorzaal genomen maar nu als gebruiksvriendelijke links :Stadsgehoorzaal 1 Stadsgehoorzaal 2 Stadsgehoorzaal 3 Stadsgehoorzaal 4 Stadsgehoorzaal 5 Stadsgehoorzaal 6 Stadsgehoorzaal 7 Stadsgehoorzaal 8 Stadsgehoorzaal 9 Stadsgehoorzaal 10 Stadsgehoorzaal 11 Stadsgehoorzaal 12 Stadsgehoorzaal 13 Dat was het weer Geweldig! Waar is de exacte locatie van foto 6 te vinden? Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 14 november 2004 gepost Auteur Share 14 november 2004 gepost Peter N., Zou jij misschien een paar foto's kunnen maken in de omgeving van de 'Bakkerij' aan de Waalstraat in Vlaardingen. Op dit moment zit in dit pand een Makelaar... Link naar bericht Delen op andere sites
Peter N. 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Geweldig! Waar is de exacte locatie van foto 6 te vinden? Het verkeersbord links van Adriaan op foto 6 is hetzelfde als dat op foto 11, de ladder stond op de hoek van de parkeerplaats achter de Stadsgehoorzaal en de Emmastraat. De plek waar Adriaan de Plaaggeest achterna loopt (op foto 9) is dezelfde straat in maar dan de andere kant op. Link naar bericht Delen op andere sites
Peter N. 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Peter N.,Zou jij misschien een paar foto's kunnen maken in de omgeving van de 'Bakkerij' aan de Waalstraat in Vlaardingen. Op dit moment zit in dit pand een Makelaar... Die zaten al in de planning, als ik ze heb (kan even duren) dan plaats ik ze hier Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Hierbij heb ik nog 2 locatie's Het Boevenhuis uit het Geheim v.d. Schatkaart http://members.lycos.nl/pvbena/forum/boevenhuis.jpg En de pont uit de serie van de verdwenen kroon http://members.lycos.nl/pvbena/forum/de_pond.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost Hierbij heb ik nog 2 locatie'sHet Boevenhuis uit het Geheim v.d. Schatkaart http://members.lycos.nl/pvbena/forum/boevenhuis.jpg En de pont uit de serie van de verdwenen kroon http://members.lycos.nl/pvbena/forum/de_pond.jpg De pont zul je niet meer op de oude locatie vinden. Die hebben ze helaas weggehaald. Edit: Spelfout gecorrigeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost [..]De pond zul je niet meer op de oude locatie vinden. Die hebben ze helaas weggehaald. De pont ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost ik heb wel een foto, kijk maar in het foto album http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=103 nogmaals ik ben het kind helemaal rechts Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 november 2004 gepost Share 14 november 2004 gepost ik heb wel een foto, kijk maar in het foto album http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=103 nogmaals ik ben het kind helemaal rechts oemts, en al iets gegroeid Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 15 november 2004 gepost Share 15 november 2004 gepost Kan iemand misschien iemand ook even melden waar eerst de ``Erasmusschool`` uit Vlaardingen stond. Eventueel een foto van deze locatie. Ik ben hier al namelijk een tijdje naar op zoek. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Beste Peter N, Ik wou graag met een maat van mij uit Goirle wat locaties gaan bekijken. Nou heb ik via wonderers site al het een en het ander bekeken, maar bij 3 locaties die ik graag zou willen bezoeken, kan ik daar geen precieze locatie vinden, zou jij, als je het weet, iets meer informatie kunnen geven? Shorty 5, de haven van Vlaardingen. Mijn vraag is; Waar?, de haven is vast vrij groot... Shorty 31, Maasboulevard te Vlaardingen. Mijn vraag is; Waar ligt dat ergens in de buurt? Het zou fijn zijn als je, (mocht je tijd hebben hoor en het weten) de precieze locaties kan zeggen. Bv straatnaam ofzo Bedankt, Twice Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost Beste Peter N,Ik wou graag met een maat van mij uit Goirle wat locaties gaan bekijken. Nou heb ik via wonderers site al het een en het ander bekeken, maar bij 3 locaties die ik graag zou willen bezoeken, kan ik daar geen precieze locatie vinden, zou jij, als je het weet, iets meer informatie kunnen geven? Shorty 5, de haven van Vlaardingen. Mijn vraag is; Waar?, de haven is vast vrij groot... Shorty 31, Maasboulevard te Vlaardingen. Mijn vraag is; Waar ligt dat ergens in de buurt? Het zou fijn zijn als je, (mocht je tijd hebben hoor en het weten) de precieze locaties kan zeggen. Bv straatnaam ofzo Bedankt, Twice haven is aan het eind van de westhavenkade, haven is tamelijk klein hoor . Maasboulevard begint waar de westhavenkade eindigt/begint. Bij de flatten die vlakbij het water staan. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 november 2004 gepost Share 23 november 2004 gepost de lokatie tours zijn op dit moment wel in hea Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Kan iemand misschien iemand ook even melden waar eerst de ``Erasmusschool`` uit Vlaardingen stond. Eventueel een foto van deze locatie. Ik ben hier al namelijk een tijdje naar op zoek. SCHOP! ik ben al eens voor je opzoek geweest maar nog steeds zonder resultaten Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost [..]SCHOP! ik ben al eens voor je opzoek geweest maar nog steeds zonder resultaten ik heb zo juist gemaild naar de gemeente vlaardingen. ik hoop dus dat ze 'ons' verder kenne helpe Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Hartstikke top ! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Hartstikke top ! ja zeker maar nu is het nog wachten op een antwoord als ik die krijg. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost ik heb een antwoord gekregen van de gemeente vlaardingen er kan ook nog een foto bij geleverd worden alleen zijn de kosten 4,60 en nu ff ter zake: De erasmus school stond vroeger op de: Westnieuwland 27 te vlaardingen ik hoop dat jullie hier blij mee zijn Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 11 januari 2005 gepost Auteur Share 11 januari 2005 gepost ik heb een antwoord gekregen van de gemeente vlaardingen er kan ook nog een foto bij geleverd worden alleen zijn de kosten 4,60 en nu ff ter zake: De erasmus school stond vroeger op de: Westnieuwland 27 te vlaardingen ik hoop dat jullie hier blij mee zijn Geweldig! Goed werk... Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 12 januari 2005 gepost Share 12 januari 2005 gepost ik heb een antwoord gekregen van de gemeente vlaardingen er kan ook nog een foto bij geleverd worden alleen zijn de kosten 4,60 en nu ff ter zake: De erasmus school stond vroeger op de: Westnieuwland 27 te vlaardingen ik hoop dat jullie hier blij mee zijn Ja, inderdaad heel erg bedankt. Jij zet je in voor de medemans ! En dat geldt natuurlijk ook voor Sweety !! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 12 januari 2005 gepost Share 12 januari 2005 gepost dank je wel dan kan ik ook eens als ik er ben gaan kijken dat zal binnenkort waarschijnlijk al zijn ook lekker shoppen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 januari 2005 gepost Share 12 januari 2005 gepost [..]Ja, inderdaad heel erg bedankt. Jij zet je in voor de medemans ! En dat geldt natuurlijk ook voor Sweety !! ja ik deed het met plezier maaar jah k heb jullie aan informatie voorzien soms wordt dat niet geaccepteerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Marjolein 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Het stuwmeer en de toren waar een goud pakje te vinden was. Het kind op de foto ben ik [zo'n twaalf jaar geleden]. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Het stuwmeer en de toren waar een goud pakje te vinden was. Het kind op de foto ben ik [zo'n twaalf jaar geleden]. leuke foto hoor ennuh stel je even voor in Dit Topic Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Leuke foto, maar niet echt "toen en nu"... Maar wel een herkenbaar punt! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost ik heb geen foto van toen maar wel van nu dat was ik afgelopen zomer in schoonhoven alleen de telefooncel is vervangen http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... id=514.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost ik heb geen foto van toen maar wel van nudat was ik afgelopen is schoonhoven alleen de telefooncel is vervangen http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... id=514.jpg kijk hier herken ik wat in TOP!!! trouwens leuk shirtje Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost ik heb geen foto van toen maar wel van nudat was ik afgelopen is schoonhoven alleen de telefooncel is vervangen http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... id=514.jpg Haha die nieuwe telefooncel valt wel erg op als je net naar die oude beelden hebt gekeken.. Maar een leuke lokatie!! Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost In welke stad staat die telefooncel ook al weer??!! Link naar bericht Delen op andere sites
morton 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost In welke stad staat die telefooncel ook al weer??!! Schoonhoven, dat zegt ie namelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost ik heb nog een locatie Toen: Nu: om precies te zijn op de Dam in Schoonhoven Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost deze foto is wel van de andere kant genomen, als je de andere kant had gefotografeert had je de preciese kant gekregen maja verder wel top man! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost deze foto is wel van de andere kant genomen, als je de andere kant had gefotografeert had je de preciese kant gekregen maja verder wel top man! Volgens mij is dat een iets ander camerastandpunt... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost [..]Volgens mij is dat een iets ander camerastandpunt... dat bedoel ik ook *baron* uilskuiken Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost [..]dat bedoel ik ook *baron* uilskuiken Zeg dat dan, *baron* stommeling Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost ok genoeg nu he? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 mei 2005 gepost Share 7 mei 2005 gepost Heb wat locaties TOEN <> NU bij elkaar gezet, na onze tour, er volgen er nog meer, hier zijn de eerste 4: Museum Hollandia Pakhuis Oosthavenkade, achterkant Pakhuis Oosthavenkade, voorkant Trapje CS Rotterdam Verwacht er niet te veel van, gewoon een sfeerimpressie... Ik ga dat nog een keer netjes uitwerken! Krijgt nog: Theater van Vlaardingen (Stadsgehoorzaal) Achterkant theater (Adriaan en Plaaggeest op het dak) Batterijenwinkel Boevenhuis schatkaart (binnen- en buitenkant) Bruggetje 'Opgeruimd staat netjes' B&A worden wakker gevoetbald (Plaaggeest) Molen Plaaggeest Stadsarchief Garage (ook binnen, niet echt herkenbaar, behalve het trapje) Politiebureau schatkaart Stadhuis Plaats waar Adriaan het katje redt Muurtje waar B2 en Japie vanaf springen Bakker Plaats waar Adriaan de wagen keert en achter de boeven aan gaat Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Komtie dan he: Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Geweldig Wat zijn sommige plaatsen toch veranderd, terwijl andere juist bijna hetzelfde zijn gebleven. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Erg fraai, mooi werk Twice! Vooral die foto van de stadsgehoorzaal en de dijk waar de caravan vanaf rolt zijn erg veranderd. Grappig dat die Audi TT precies op dezelfde plek staat als de Prelude. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Schitterend Echt heel mooi gemaakt! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Die dijk lijkt nog heel erg hoor. De foto is alleen vanuit een iets andere hoek genomen zodat het anders lijkt. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Erg fraai, mooi werk Twice!Vooral die foto van de stadsgehoorzaal en de dijk waar de caravan vanaf rolt zijn erg veranderd. Grappig dat die Audi TT precies op dezelfde plek staat als de Prelude. De huiskamer van het boevenhuis in de Schatkaart is ook nogal veranderd Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Prachtige foto`s. Nostagie ! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Onder de categorie 'erg veranderd' valt ook het politiebureau... Robin: Waar is het politiebureau Agent: Hier... Robin: Ow Robin: En het oude? Agent: De nieuwe is hier overheen gebouwd Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Die nieuwe die daaroverheen is gebouwd (ofzo ) komt ook voor in de reis vol verrassingen, als dat politiebusje vanaf het politiebureau op weg gaat om de boeven te arresteren voor inbraak in dat huis, als ze naar die speedboot vluchten. Prachtige foto's trouwens!! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Prachtige foto's trouwens!! En dat voor een GSM Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten