Ricardo25 7 november 2004 gestart Share 7 november 2004 gestart Voor de Brabantse fans heb ik een leuke nieuwtje, *bas* was net op Omroep Brabant bij het Programma Team Terriers. In dat programma krijgen Rogier van Oosterhout (Oranje shirt) & Toon den Engelse (Groene shirt) krijgen dan een opdracht van een bekende Brabander of Nederlander, en die moeten ze dan uitvoeren, en tot een goed einde brengen. Vandaag was het dus de buurt aan *bas* die Toon & Rogier de opdracht gaf om een heus Circus te organiseren. Het programma wordt vandaag de hele dag herhaald. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Voor de Brabantse fans heb ik een leuke nieuwtje, *bas* was net op Omroep Brabant bij het Programma Team Terriers. In dat programma krijgen Rogier van Oosterhout (Oranje shirt) & Toon den Engelse (Groene shirt) krijgen dan een opdracht van een bekende Brabander of Nederlander, en die moeten ze dan uitvoeren, en tot een goed einde brengen. Vandaag was het dus de buurt aan *bas* die Toon & Rogier de opdracht gaf om een heus Circus te organiseren. Het programma wordt vandaag de hele dag herhaald. Dat is meestal bij regionale zenders . Wat gebeurde er precies (lukte het met dat circus ?), want ik woon niet in Brabant Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost *bas* moest de 2 teamcaptains in de gaten houden, en kijken of ze het voor elkaar kregen, en idd. *bas* vond dat ze het bijde goed hadden gedaan, en dat het circus geslaagd was, dus ze hadden allebei gewonnen, ze hadden zelf een slagroomtaart geregeld, en daar mocht *bas* het grootste stuk van hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost *bas* moest de 2 teamcaptains in de gaten houden, en kijken of ze het voor elkaar kregen, en idd. *bas* vond dat ze het bijde goed hadden gedaan, en dat het circus geslaagd was, dus ze hadden allebei gewonnen, ze hadden zelf een slagroomtaart geregeld, en daar mocht *bas* het grootste stuk van hebben. Wat moesten de twee terriërs dan precies regelen? Hoe het opgezet werd ofzo? Wel leuk van die slagroomtaart, hoeveel zal Bassie er wel niet in zijn leven op hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost Ze moesten dus in opdracht van *bas* een Circus gaan organiseren, dus moesten ze allemaal mensen gaan zoeken, die een kunstje of een act konden doen, en als ze dat voorelkaar hadden gekregen, dan was de opdracht geslaagd. Oja *bas* zong ook nog een liedje "Reizen met het Circus is zo fijn" of zoiets en hij speelde op z'n mondharmonica. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Ze moesten dus in opdracht van *bas* een Circus gaan organiseren, dus moesten ze allemaal mensen gaan zoeken, die een kunstje of een act konden doen, en als ze dat voorelkaar hadden gekregen, dan was de opdracht geslaagd. Oja *bas* zong ook nog een liedje "Reizen met het Circus is zo fijn" of zoiets en hij speelde op z'n mondharmonica. Thanks voor de info. Had me wel leuk geleken om te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost Ja, het was ook heel erg leuk om te zien. Vooral toen *bas* ging kijken bij een jongen die een Vlooiencircus had, en hij zag er weinig heil in, toen zei *bas* geloof jij in Sprookjes? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Hebben ze ook een webstream of iets dergelijks? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Hebben ze ook een webstream of iets dergelijks? http://www.omroepbrabant.nl/ Alleen tv streams van het journaal, niet van Team Terriers helaas. Ik weet niet of het evt op de radio is uitgezonden, want die wordt wel gestreamd (maar ik denk dat we daar nu te laat mee zijn ) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 november 2004 gepost Share 9 november 2004 gepost Voor de Brabantse fans heb ik een leuke nieuwtje, *bas* was net op Omroep Brabant bij het Programma Team Terriers. In dat programma krijgen Rogier van Oosterhout (Oranje shirt) & Toon den Engelse (Groene shirt) krijgen dan een opdracht van een bekende Brabander of Nederlander, en die moeten ze dan uitvoeren, en tot een goed einde brengen. Vandaag was het dus de buurt aan *bas* die Toon & Rogier de opdracht gaf om een heus Circus te organiseren. Het programma wordt vandaag de hele dag herhaald. balen... Ik kijk dat elke week, met de nadruk op ELKE, en juist deze zaterdag moest ik werken (en zondag ben ik t vergeten ) Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 9 november 2004 gepost Auteur Share 9 november 2004 gepost das jammer, want je hebt wat gemist Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 november 2004 gepost Share 10 november 2004 gepost das jammer, want je hebt wat gemist dank je dat je het er zo inwrijft! Wat ik me afvraag *b2* wat doe je graag? Wat ik me afvraag, waarom GROEN altijd wint, Rogier wint nooit Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 10 november 2004 gepost Auteur Share 10 november 2004 gepost Nee, maar om je gerust te stellen, *bas* heeft ze allebei laten winnen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten