Twice 4 november 2004 gestart Share 4 november 2004 gestart De villa van Sigfried en Roy is beschoten... Gelukkig zonder slachtoffers... Ondanks dat B&A niet worden genoemd in het artikel op teletekst (logisch) vond ik het toch goed dat jullie dit allemaal wisten, vandaar: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=369 {ik krijg dit plaatje niet in beeld... Verkeerd formaat of zo? Maybe kan een moderator dit anders doen...} Edit, link werkend gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Fotootje doet het niet Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 november 2004 gepost Auteur Share 4 november 2004 gepost Fotootje doet het niet Dat zie ik ook, dan maar zo Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost goedzo nu zie ik het wel... niet zo'n goed nieuws Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Dat is al weken terug gebeurd... ik meen me te herinneren dat het een tijd terug op RTL boulevard was. 't Zal toch niet zo zijn dat er nu WEER op hen geschoten is? :s Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Dat is al weken terug gebeurd... ik meen me te herinneren dat het een tijd terug op RTL boulevard was. 't Zal toch niet zo zijn dat er nu WEER op hen geschoten is? :s Beter gezegd, dat er WEER zo gigantisch misgeschoten is. Want bij die gebeurtenis een tijd geleden, was het ook slechts kleine schade aan de buitenkant van het huis en S&R kwamen er moeiteloos vanaf zonder verwondingen of iets dergelijks. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 november 2004 gepost Auteur Share 4 november 2004 gepost [..]Beter gezegd, dat er WEER zo gigantisch misgeschoten is. Want bij die gebeurtenis een tijd geleden, was het ook slechts kleine schade aan de buitenkant van het huis en S&R kwamen er moeiteloos vanaf zonder verwondingen of iets dergelijks. deze keer sneuvelden er ramen... maar toch, wel een bedreiging... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Idd erg achterbaks om mensen te beschieten... Maar weet iemand de rede van dit incident? Ik ben wel erg beniewd! Misschien haat tegen Duiters of iets dergelijks... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 november 2004 gepost Auteur Share 8 november 2004 gepost Idd erg achterbaks om mensen te beschieten... Maar weet iemand de rede van dit incident? Ik ben wel erg beniewd! Misschien haat tegen Duiters of iets dergelijks... Niets bekend dacht ik, laten we het op jaloezie houden... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten