Sharky 4 november 2004 gestart Share 4 november 2004 gestart Hallo, weet iemand of de videoband "Feest met Bassie & Adriaan" ook op DVD uit gaat komen? Ik heb zelf de videoband...maar ik het is vreselijke kwaliteit geworden en niet meer te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Welkom op het forum! Om antwoord op je vraag te geven: de plannen zijn er volgens mij niet om een DVD uit te brengen van die titel. Link naar bericht Delen op andere sites
JB 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Wat staat er eigenlijk op "Feest met B en A" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2004 gepost Share 7 november 2004 gepost Droomwerelden en fragmenten. 25 jaar feest is wel op DVD, maar die is heel anders (25 liedjes) Link naar bericht Delen op andere sites
Sharky 7 november 2004 gepost Auteur Share 7 november 2004 gepost Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt. En dat deel van mijn band is totaal slechte kwaliteit geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt. Dat is de shortie over hoe ze een film maken. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Goh Sharky, Leuk dat je dezelfde avator hebt als ik. Erg origineel hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Sharky 8 november 2004 gepost Auteur Share 8 november 2004 gepost Ja, ik vond het een goed plaatje. Misschien verander ik 'm nog wel ns. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Ja, ik vond het een goed plaatje. Misschien verander ik 'm nog wel ns. Deze week nog, anders haal ik hem weg. Dank je Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. Neen, zowel Op Bezoek bij, Feest met, Op Stap met of 10 Jaar B&A verschijnen niet op DVD, alle hierop staande shorties staan op de Leren en Lachen DVDs en de Droomwerelden zijn te vinden op de DVDs van de series. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 november 2004 gepost Share 24 november 2004 gepost Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit Ik denk het niet : er gaat nieuw materiaal op staan, niet gerecycleerd materaal van andere dvd's Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Op 10 jaar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan toch geen Schorties. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Op 10 jaar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan toch geen Schorties. Maar wel droomwerelden, deze staan al op de dvds van de series. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Toch staan er wél shorties op 10 jaar B&A: "Bassie schiet een bok", "Viva Espagne" en "Bassie gaat kamperen". Ik laat het maar even weten Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 25 november 2004 gepost Share 25 november 2004 gepost Maar ja de meeste tijd van de band zitten ze in de *caravan* caravan *caravan* te praten en dat staat niet op een DVD. ,en veel B&A *bas* Fans *adriaan* hebben dat misschien nog niet gezien Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ohja en ik had gehoord over de oude versie op stap met *bas* Bassie en Adriaan *adriaan* .is die het zlefde als de latere Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost Maar deze videoband kun je nog wel bestellen via http://www.bassie-adriaan.nl bij Bassie's Postorders. Maar dan bestel je een heel pakket. Als het alleen om de video gaat moet je op de rommelmarkt kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost ...Als het alleen om de video gaat moet je op de rommelmarkt kijken. Ja, ben ik gister ook nog wezen speuren... Altijd leuk, je gaat voor B&A, maar je weet nooit wat voor B&A materiaal je mee thuis komt.... Gister ook geweest, resultaat:3 video's De dromen van... (Arcade), Op Reis door Europa (deel 5 en 6; Bridge) en een Puzzel van B&A bij 't circus voor... * Ik ging erg ver off-topic, nu weer 0n-topic... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten