Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gestart

Hallo, weet iemand of de videoband "Feest met Bassie & Adriaan" ook op DVD uit gaat komen? Ik heb zelf de videoband...maar ik het is vreselijke kwaliteit geworden en niet meer te kijken. :N

gepost

Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt. En dat deel van mijn band is totaal slechte kwaliteit geworden. :N

gepost
Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt.

Dat is de shortie over hoe ze een film maken.

gepost

Ja, ik vond het een goed plaatje. Misschien verander ik 'm nog wel ns.

• 3 weeks later...
gepost
(O) Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. (O)
gepost
(O) Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. (O)

Neen, zowel Op Bezoek bij, Feest met, Op Stap met of 10 Jaar B&A verschijnen niet op DVD, alle hierop staande shorties staan op de Leren en Lachen DVDs en de Droomwerelden zijn te vinden op de DVDs van de series.

gepost
:) Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit :)
gepost
:) Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit :)

Ik denk het niet : er gaat nieuw materiaal op staan, niet gerecycleerd materaal van andere dvd's

gepost

Op 10 jaar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan toch geen Schorties.

gepost

Toch staan er wél shorties op 10 jaar B&A: "Bassie schiet een bok", "Viva Espagne" en "Bassie gaat kamperen".

Ik laat het maar even weten ;)

gepost
:Y Maar ja de meeste tijd van de band zitten ze in de *caravan* caravan *caravan* te praten en dat staat niet op een DVD. :Y,en veel B&A *bas* Fans *adriaan* hebben dat misschien nog niet gezien
  • 2 weeks later...
gepost

Ohja en ik had gehoord over de oude versie op stap met *bas* Bassie en Adriaan *adriaan* .is die het zlefde als de latere

• 2 months later...
gepost
...Als het alleen om de video gaat moet je op de rommelmarkt kijken. :)

Ja, ben ik gister ook nog wezen speuren... :Y Altijd leuk, je gaat voor B&A, maar je weet nooit wat voor B&A materiaal je mee thuis komt.... Gister ook geweest, resultaat:3 video's De dromen van... (Arcade), Op Reis door Europa (deel 5 en 6; Bridge) en een Puzzel van B&A bij 't circus voor...

* Ik ging erg ver off-topic, nu weer 0n-topic...

• Nieuwe aanmaken...