B98 3 november 2004 gestart Share 3 november 2004 gestart Bassie was bij papaul vanavond al weer te gast hij deed mee aan een sminkwedstrijd tegen een andere kandidaad en hij sminkte zich nartuurlijk als BASSIE! *bas* de uitzending kan je vanaf morgen op http://www.papaul.nl kijken en morgen om half 4 op 2 is de herhaling Link naar bericht Delen op andere sites
B2_Baron van Neemwegge_ 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost drommels heb ik dat weer gemisd nou ja dan maar straks de herhaling kijken de vorige keer dat ie ook met die kinderen ging praten heb ik gemisd en ik heb ook de uitreiking van die award gemisd op Nickelodeon en al het nieuws rond om het 3 jarig contract, zou eigenlijk een agendaatje moeten zien waarin staat waarin ze op tv komen en waar etc Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Niet om te zeuren (maar ik doe het toch... ), hier is al een topic over en ik heb een centraal topic hierover gemaakt. Hier te vinden![/url] Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Niet om te zeuren (maar ik doe het toch... ), hier is al een topic over en ik heb een centraal topic hierover gemaakt.Hier te vinden![/url] Mooi, slotje dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten