Y J 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Een of andere klojo heeft de originele banden van de prof te pakken gekregen en wil ze nu voor grof geld aan Aad verkopen. Die heeft er meteen een advocaat opgezet om zijn eigendom terug te vorderen. Van de prof? Das merkwaardig. De echte banden waren ze dus toch kwijt, had ik toch gelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 21 september 2005 gepost Share 21 september 2005 gepost [..]Van de prof? Das merkwaardig. De echte banden waren ze dus toch kwijt, had ik toch gelijk. Snap even niet wat je bedoelt... het was toch bekend dat ze de banden van een paar afleveringen kwijt waren? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 september 2005 gepost Share 21 september 2005 gepost [..] Snap even niet wat je bedoelt... het was toch bekend dat ze de banden van een paar afleveringen kwijt waren? Ja, van de sleutel. Maar hiervan weet IK niks. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost Adriaan zal om 20.00 te zien zijn op Nederland 2 waar hij openhartig verteld over de periode gedurende zijn ziekte. Het programma heet 'vinger aan de pols', een kennis heeft een voorstukje gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost Adriaan zal om 20.00 te zien zijn op Nederland 2 waar hij openhartig verteld over de periode gedurende zijn ziekte.Het programma heet 'vinger aan de pols', een kennis heeft een voorstukje gezien. maar dat gaat niet door, ivm memoriam van Joop Doderer. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost [..]maar dat gaat niet door, ivm memoriam van Joop Dodderer.. Doderer. (Geen 2 d's.) Maar die klucht was ook leuk. Weet iemand wanner dan de aflevering van Vinger aan de pols met Aad uitgezonden wordt? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost [..]Doderer. (Geen 2 d's.) Maar die klucht was ook leuk. Weet iemand wanner dan de aflevering van Vinger aan de pols met Aad uitgezonden wordt? zal dan wel de eerst volgende keer zijn dus volgende week Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost [..]zal dan wel de eerst volgende keer zijn dus volgende week Dat dacht ik al. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost Eu... Ik dacht net ff aan vinger aan de pols.. Helemaal vergeten Heeft iemand het gister gezien, en misschien weet of Aad erin zat? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 30 september 2005 gepost Share 30 september 2005 gepost Eu... Ik dacht net ff aan vinger aan de pols.. Helemaal vergeten Heeft iemand het gister gezien, en misschien weet of Aad erin zat? Niet gezien. Ben net ff naar het archief van Vinger aan de pols gegaan, maar daar is ook niets over Aad te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 oktober 2005 gepost Auteur Share 1 oktober 2005 gepost In het programma Heartbeat (quiz) moest Gijs Staverman een vraag over B&A beantwoorden. Uit 10 namen moest hij 5 B&A-karakters kiezen. Hij wist er schijnbaar niks vanaf want hij riep meteen een hulplijn in en die moest ook alles opzoeken . Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 1 oktober 2005 gepost Share 1 oktober 2005 gepost In het programma Heartbeat (quiz) moest Gijs Staverman een vraag over B&A beantwoorden. Uit 10 namen moest hij 5 B&A-karakters kiezen. Hij wist er schijnbaar niks vanaf want hij riep meteen een hulplijn in en die moest ook alles opzoeken . He, dan kijk ik het de hele tijd, en is er niks bijzonders, en dan ga ik Rex om half 9 kijken, komt er iets leuks. Had ik willen zien Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost [..]He, dan kijk ik het de hele tijd, en is er niks bijzonders, en dan ga ik Rex om half 9 kijken, komt er iets leuks. Had ik willen zien waneer is Rex er op? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost [..]waneer is Rex er op? Daar is een appart topic voor. Post het daar dan... Maar iig. Op zaterdag om half 9. Op talpa. Nu weer ontopic.. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost [..]Daar is een appart topic voor. Post het daar dan... Maar iig. Op zaterdag om half 9. Op talpa. Nu weer ontopic.. ik weet het maaruh rex is mijn favoriet dus vandaar!.. bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost Bassie was net in RTL Boulevard. TMF heeft een soort flyer gemaakt ofzo, waar Bassie op staat als een pooier, maar nu weer in een bontjas... Vaag verhaal, heb het niet helemaal goed kunnen volgen. RTL ging bellen met Bas, en ging hem wat vraagjes stellen. Sorry voor dit vage verhaal, maar heb het niet helemaal goed kunnen volgen. Vanavond komt er nog een herhaling van RTL Boulevard, dus als je het wil zien 23:15 - 00:05 op RTL 5. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 oktober 2005 gepost Auteur Share 18 oktober 2005 gepost Bassie was net in RTL Boulevard. TMF heeft een soort flyer gemaakt ofzo, waar Bassie op staat als een pooier, maar nu weer in een bontjas... Vaag verhaal, heb het niet helemaal goed kunnen volgen. RTL ging bellen met Bas, en ging hem wat vraagjes stellen. Sorry voor dit vage verhaal, maar heb het niet helemaal goed kunnen volgen. Vanavond komt er nog een herhaling van RTL Boulevard, dus als je het wil zien 23:15 - 00:05 op RTL 5. Hier de rest van het verhaal en de mogelijkheid om hier verder over te discussieren . Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Nu is er op RTL 4 het programma "Jouw vrouw, mijn vrouw", waarin de moeders van twee gezinnen met elkaar ruilen. Eén van die moeders moest net in de bibliotheek gaan werken en de boeken op alfabet zetten. En wat hoorde je op de achtergrond tijdens dat stukje? Juist, het liedje "Het alfabet" van Bassie & Adriaan. Best wel grappig! Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Nu is er op RTL 4 het programma "Jouw vrouw, mijn vrouw", waarin de moeders van twee gezinnen met elkaar ruilen. Eén van die moeders moest net in de bibliotheek gaan werken en de boeken op alfabet zetten. En wat hoorde je op de achtergrond tijdens dat stukje? Juist, het liedje "Het alfabet" van Bassie & Adriaan. Best wel grappig! Leek me wel leuk om te horen. Kijk dat programma meestal wel, als ik weet dat het er is, maar heb het nu niet gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 27 oktober 2005 gepost Share 27 oktober 2005 gepost Bas van Toor was gister (en de herhaling vandaag) te zien op het rotterdamse nieuws netwerk (RNN7), waar hij met de presentator van Show Gallery (Marco Verhagen) herinneringen ophaalde over Charlie Chaplin. Volgens Bas van Toor de komiek der komieken. Link naar bericht Delen op andere sites
[johannes] 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost Bas van Toor was gister (en de herhaling vandaag) te zien op het rotterdamse nieuws netwerk (RNN7), waar hij met de presentator van Show Gallery (Marco Verhagen) herinneringen ophaalde over Charlie Chaplin. Volgens Bas van Toor de komiek der komieken. Jammer dat er hier in Friesland geen RNN7 is, hebben ze ook een stream of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 28 oktober 2005 gepost Share 28 oktober 2005 gepost schreef op Vrijdag 28 Oktober 2005, 16:48:00":1osrss5w][..]Jammer dat er hier in Friesland geen RNN7 is, hebben ze ook een stream of zo? Je kan de uitzending niet terugbekijken d.m.v. een video (zoals bij "Uitzending gemist" en bij Talpa), maar ik zag op de site dat er op zaterdag en zondag herhalingen van het programma zijn, die dan ook live te bekijken zijn via de stream op http://www.rnn7.nl Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost Bassie komt zometeen (binnen nu en tien minuten ofzo) op RTL Boulevard Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost Bassie krijgt nog geld van Circus Althoff.. We hadden het kunnen weten Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost Bassie krijgt nog geld van Circus Althoff.. We hadden het kunnen weten Stond al in de Telegraaf he.. Maar ik heb het niet gezien, was denk ik net te laat, vanavond maar even vragen of iemand 't opneemd Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost [..]Stond al in de Telegraaf he.. Maar ik heb het niet gezien, was denk ik net te laat, vanavond maar even vragen of iemand 't opneemd Valt niet veel op te nemen. Het enige was: Bassie is genaaid door Circus Althoff, hij krijgt nog 35.000 euro van het circus. Hierna zette Albert Verlinden zn rode neus op en gingen ze verder met het volgende. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost [..]Valt niet veel op te nemen. Het enige was: Bassie is genaaid door Circus Althoff, hij krijgt nog 35.000 euro van het circus. Hierna zette Albert Verlinden zn rode neus op en gingen ze verder met het volgende. Oh... Dan hoef ik het ook niet te zien... En al helemaal niet opnemen. Meestal laten ze iets van een stukje film er bij zien, of ze bellen hem, maar dit keer dus niet... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 november 2005 gepost Share 9 november 2005 gepost In Shownieuws kwam Bas wel opdraven, die Alberto Althoff beschuldigde van oplichting. Alberto vertelde onder anderen dat Bas gedreigd had een collega-clown door zijn schoonzoon in elkaar te laten slaan, als ie niet van het terrein oprotte, en anders zou hij niet in zijn kerstcircus optreden. Hij beweerde ook dat Bas in elke plaats wel 250 vrijkaarten heeft weggegeven. Bas ontkende dat niet, maar wierp tegen dat ze dat hadden moeten zeggen tijdens het uitdelen en niet achteraf. Hij eindigde, geheel volgens verwachting, met "alles is voor Bassie". Althoff is inmiddels failliet en het circus heeft een nieuwe eigenaar die Bas "moet" betalen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost In Shownieuws kwam Bas wel opdraven, die Alberto Althoff beschuldigde van oplichting. Alberto vertelde onder anderen dat Bas gedreigd had een collega-clown door zijn schoonzoon in elkaar te laten slaan, als ie niet van het terrein oprotte, en anders zou hij niet in zijn kerstcircus optreden. Hij beweerde ook dat Bas in elke plaats wel 250 vrijkaarten heeft weggegeven. Bas ontkende dat niet, maar wierp tegen dat ze dat hadden moeten zeggen tijdens het uitdelen en niet achteraf. Hij eindigde, geheel volgens verwachting, met "alles is voor Bassie". Althoff is inmiddels failliet en het circus heeft een nieuwe eigenaar die Bas "moet" betalen. Ik heb het ook gezien, wilde 't op RTL Boulevard ook nog zien, maar dat duurde me te lang... En van dat in elkaar slaan, waar slaat dat nou op... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Ik heb het ook gezien, wilde 't op RTL Boulevard ook nog zien, maar dat duurde me te lang... En van dat in elkaar slaan, waar slaat dat nou op... Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen volgens mij was het RAM PATS BOEM haha sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen Hij wil het niet zelf doen zegt ie, z'n schoonzoon.. Maar ja.. Laat em lekker dreigen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 november 2005 gepost Share 10 november 2005 gepost [..]Hij wil het niet zelf doen zegt ie, z'n schoonzoon.. Maar ja.. Laat em lekker dreigen ja hij zegt toch ook steeds dat als ie 10 jaar jonger was geweest hij bovenop bepaalde mensen was gaan zitten? Evert is nog wel iets jonger en ziet er ook behoorlijk gespierd uit, dus tja Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 december 2005 gepost Share 1 december 2005 gepost Adriaan nu op Nederland 2 over zijn ziekte. Mocht je het missen is het vanaf morgen opnieuw te zien op http://www.uitzendinggemist.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 december 2005 gepost Share 12 december 2005 gepost Bassie was bij "Mooi ! weer de leeuw" in de internet aflevering die vanavond om 23:00 op ned3 wordt uitgezonden zal meer van Bassie te zien zijn. voor alles: http://www.uitzendinggemist.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 14 december 2005 gepost Share 14 december 2005 gepost Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar ik zag in de serie "Het zonnetje in huis" seizoen 1 aflevering 5 zowel Hans Beijer (B100) als Dick Rienstra. Zie screens Hans Beijer weet ik zeker, maar Dick Rienstra niet, maar volgens mij is het hem wel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 december 2005 gepost Share 14 december 2005 gepost Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar ik zag in de serie "Het zonnetje in huis" seizoen 1 aflevering 5 zowel Hans Beijer (B100) als Dick Rienstra. Zie screensHans Beijer weet ik zeker, maar Dick Rienstra niet, maar volgens mij is het hem wel. Ja hoor, dat is hem Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 14 december 2005 gepost Share 14 december 2005 gepost [..]Ja hoor, dat is hem Wel leuk dat er 2 B&A acteurs in 1 zo'n aflevering speelt Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 11 januari 2006 gepost Share 11 januari 2006 gepost Vandaag een artikel in Shownieuws over Adriaan, hij verklaart volledig genezen te zijn van zijn ernstige ziekte en vertrekt morgen voor 4 maanden naar zijn huis in Spanje. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 januari 2006 gepost Share 11 januari 2006 gepost Vandaag een artikel in Shownieuws over Adriaan, hij verklaart volledig genezen te zijn van zijn ernstige ziekte en vertrekt morgen voor 4 maanden naar zijn huis in Spanje. Gaaf. Goed nieuws. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 12 januari 2006 gepost Share 12 januari 2006 gepost Vandaag een artikel in Shownieuws over Adriaan, hij verklaart volledig genezen te zijn van zijn ernstige ziekte en vertrekt morgen voor 4 maanden naar zijn huis in Spanje. Nou volledig zeiden ze geloof ik niet helemaal. Dat zou nog 2 jaar duren voordat ie weer genezen zou zijn. Maar hij gaat/is vandaag inderdaad weer naar spanje toe! Bas ging praten omdat Adriaan anders last had van zijn tong of keel... Dus of het echt volledig is genezen??? Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 12 januari 2006 gepost Share 12 januari 2006 gepost [..]Nou volledig zeiden ze geloof ik niet helemaal. Dat zou nog 2 jaar duren voordat ie weer genezen zou zijn. Maar hij gaat/is vandaag inderdaad weer naar spanje toe! Bas ging praten omdat Adriaan anders last had van zijn tong of keel... Dus of het echt volledig is genezen??? Dat is wat ze zeiden bij Shownieuws, Ellemieke Vermolen zei dat letterlijk. Tevens kwam geen van beide heren aan het woord dus ik denk dat je in de war bent met een ander programma. Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 12 januari 2006 gepost Share 12 januari 2006 gepost hoezo bassie was toch gister aan het praten bij shownieuws,hij zij zelfs nog dat hij een week achter aad aan zou vliegen. Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 12 januari 2006 gepost Share 12 januari 2006 gepost hoezo bassie was toch gister aan het praten bij shownieuws,hij zij zelfs nog dat hij een week achter aad aan zou vliegen. Ik heb Bassie helemaal niet gezien, het was een kort blokje zonder interview met alleen nieuws over Adriaan.. ik denk dat we allebei wat anders hebben gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 12 januari 2006 gepost Share 12 januari 2006 gepost [..]Ik heb Bassie helemaal niet gezien, het was een kort blokje zonder interview met alleen nieuws over Adriaan.. ik denk dat we allebei wat anders hebben gezien. Huh? Welk artikel heb jij dan gezien? Ik hetzelfde als Barrie in ieder geval. 'S avonds woensdag 11 januari shownieuws rond 23:10 uur. Maar ja... De hoofdzaak is: We varen! dat Adriaan weer bijna helemaal genezen is! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten