Malabar 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Op dinsdag 21 december was er in het Almere Nieuws op Omroep Flevoland een itempje over Bassie het ging over dat hij een zieke jongen hielp check het hier: Klik Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Op dinsdag 21 december was er in het Almere Nieuws op Omroep Flevoland een itempje over Bassie het ging over dat hij een zieke jongen hielp check het hier:Klik wou mooi filmpje malabar Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]wou mooi filmpje malabar Volgens mij heeft hij dat niet zelf gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost nee maar ik ben hem dankbaar dat hij hem geplaatst heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost Nee het is gewoon van de site van Omroep Flevoland, is gewoon het verslag. Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost bassie was ook bij chris kras met christine van de horst. op een zondagmiddag. weet niet meer welke datum. 2 weken terug gok ik. Hij maakte daar nog een fout: hij zei dat in de schatkaart de baron werd gespeeld door paul van gorcum Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost bassie was ook bij chris kras met christine van de horst. op een zondagmiddag. weet niet meer welke datum. 2 weken terug gok ik.Hij maakte daar nog een fout: hij zei dat in de schatkaart de baron werd gespeeld door paul van gorcum Als je zolang in het vak zit haal je wel eens wat doorelkaar, denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost Misschien kan ik het in dit topic maar vragen. Bassie en Adriaan waren in de beginjaren bij Samson en Gert te gast. Ik heb hier elders op het forum dacht ik een foto gezien maar ik kan hem niet meer vinden. Heeft iemand hier nog informatie over? Ik ben erg benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost Vraag maar wat je er over wilt weten, maar doe anders maar via pb Het topic wat je eerst zag met de afbeeldingen van de uitzending is namelijk verwijderd in verband met tv rechten Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost Ja inderdaad. Mars M en ik hebben nog een band gevonden en er toendertijd een collage van gemaakt en op het forum geplaatst. Dus we kunnen er wel wat over vertellen. Kies maar wie je een vraag wilt stellen of een pb'tje wilt sturen. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 1 januari 2005 gepost Share 1 januari 2005 gepost Bedankt allebei. Ik heb een PB verstuurd. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 januari 2005 gepost Share 2 januari 2005 gepost Jaja, nu Bassie in Almere in het circus werkt, blijven de fragmenten met Bassie op Omroep Flevoland komen. Zo is Bassie te zien in het jongerenprogramma op deze zender 'Beneden Peil'. Het duurt maar een minuut ofzo, maar het is wel de moeite waard. Hij interviewt de trapeze artiesten, je ziet de koeien van ALberto Althoff en nog wat van het circus. Omdat de aflevering dit weekend wordt uitgezonden staat ie nog niet online, maar dat komt over een paar dagen wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost kijk op http://www.tvklassiekers.nl Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost kijk op http://www.tvklassiekers.nl meteen besteld Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Jaja, nu Bassie in Almere in het circus werkt, blijven de fragmenten met Bassie op Omroep Flevoland komen. Zo is Bassie te zien in het jongerenprogramma op deze zender 'Beneden Peil'. Het duurt maar een minuut ofzo, maar het is wel de moeite waard. Hij interviewt de trapeze artiesten, je ziet de koeien van ALberto Althoff en nog wat van het circus. Omdat de aflevering dit weekend wordt uitgezonden staat ie nog niet online, maar dat komt over een paar dagen wel. Op de website van Circus Althoff is ook een soort van promotie filmpje te zien, ook wel leuk http://www.circusalthoff.nl Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]meteen besteld Geen enkele link naar voorwaarden of wat dan ook... wat is dit voor site? Ik wacht wel tot jij het binnen hebt, ik vertrouw het niet helemaal. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]meteen besteld Ik ook. @Wonderer Je hoeft geen rekeningnummer op te geven, dus ik zie geen risico. Er zit vast een acceptgiro bij de dvd. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]Ik ook. @Wonderer Je hoeft geen rekeningnummer op te geven, dus ik zie geen risico. Er zit vast een acceptgiro bij de dvd. Ja, maar toch... wie garandeert mij dat de kwaliteit van die DVDs zo goed is als ze zeggen? Het leuke van dit soort dingen is dat als ze daarna nog dingen toesturen, je die mag houden zonder te betalen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost er staat bij zonder voorwaarden zonder verplichtingen. je hoeft geen voorwaarden te accepteren dus we zullen wel zien Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Domeinnaam tvklassiekers.nl (eerste domein) Status actief Registrant Nationale Handels Academie BV Industrieterrein 37 5981 NK PANNINGEN Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR ja Administratief contact P. Mulder +31 (0)773067000 postmaster@tvklassiekers.nl Mocht hij iets kwaads in de zin hebben hebben we hem vast Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Domeinnaam tvklassiekers.nl (eerste domein)Status actief Registrant Nationale Handels Academie BV Industrieterrein 37 5981 NK PANNINGEN Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR ja Administratief contact P. Mulder +31 (0)773067000 postmaster@tvklassiekers.nl Mocht hij iets kwaads in de zin hebben hebben we hem vast Nou goed, ik neem het risico Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost tja het is natuurlijk wel ERG goedkoop, maar er is nu ook een nieuwe wet tegen spam, dus mocht het daar om gaan kan hij op 20.000 euro boete rekenen > Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]Ja, maar toch... wie garandeert mij dat de kwaliteit van die DVDs zo goed is als ze zeggen? Het leuke van dit soort dingen is dat als ze daarna nog dingen toesturen, je die mag houden zonder te betalen Er staat niets over de kwaliteit. Opgepoets kan namelijk aardig tot goed zijn. Ik verwacht in ieder geval niet het maximaal mogelijke qua kwaliteit. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost kijk op http://www.tvklassiekers.nl hoe kom JIJ aan deze link? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost [..]hoe kom JIJ aan deze link? Ik weet niet hoe hij er aan komt, maar mijn bestelling is verzonden, ik ben benieuwd! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]hoe kom JIJ aan deze link? Staat soms ook op de banner bovenaan het forum... Tv-nostalgie op DVD Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost heb het gezien, ik heb hem inmiddels ook op papier gekregen in een of ander aanbiedingenboekje en hij staat op google overal... heb een mail gestuurd naar Bridge of dit wel klopt (ze voeren het Bridge logo)... ik heb nog niets van mijn bestelling gehoord overigens... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Domeinnaam tvklassiekers.nl (eerste domein)Status actief Registrant Nationale Handels Academie BV Industrieterrein 37 5981 NK PANNINGEN Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR ja Administratief contact P. Mulder +31 (0)773067000 postmaster@tvklassiekers.nl Mocht hij iets kwaads in de zin hebben hebben we hem vast daar ga k nou juist elk jaar met vakantie (uitgezonderd afgelopen jaar maar dat was DIK mis) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost iemand al iets gehoord van zijn/haar bestelling? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost iemand al iets gehoord van zijn/haar bestelling? Nopez, niks ontvangen. (ik vraag me trouwens af wat er op staat) Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost hoe ik aan deze link kom? stond in een foldertje die ik kreeg met de post! je doet net alsof je het verschrikkelijk vind, dat ik die link ontdekt heb???!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost hoe ik aan deze link kom? stond in een foldertje die ik kreeg met de post! je doet net alsof je het verschrikkelijk vind, dat ik die link ontdekt heb???!!! dan heb je dat verkeerd begrepen omdat die post is geplaatst in dat k*t mozilla onder linux, daar kan ik geen accenten aanbrengen, vandaar dat 'JIJ' Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 januari 2005 gepost Share 12 januari 2005 gepost Voor de liefhebbers, Het Zonnetje in Huis is nu op DVD verkrijgbaar, inclusief de aflevering Het Hondje met Dick Rienstra en Hans Beijer. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost juist ja Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost de dvd's zijn al een tijdje te verkrijgen en ik moet zeggen ik heb ze alle 3 in bezit en ze zijn gewoon om te lachen die kraaykamp en zo (ja wonderer voor jou dick natuurlijk ) echt om te lachen!! o ff OffTOpic tevens zijn ook de dvd's van Kees en Co verkrijgbaar en liggen al in de schappen maar nu weer On Topic Link naar bericht Delen op andere sites
TinQ 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost de dvd's zijn al een tijdje te verkrijgen en ik moet zeggen ik heb ze alle 3 in beziten ze zijn gewoon om te lachen die kraaykamp en zo (ja wonderer voor jou dick natuurlijk ) echt om te lachen!! o ff OffTOpic tevens zijn ook de dvd's van Kees en Co verkrijgbaar en liggen al in de schappen maar nu weer On Topic He dit is een forum voor bassie en adriaan. Dus houd op met die onzin. Ook al is het off toppic blijf even bij het juiste onderwerp! *japie* gossie ja Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost [..]He dit is een forum voor bassie en adriaan. Dus houd op met die onzin. Ook al is het off toppic blijf even bij het juiste onderwerp! *japie* gossie ja je hebt wel gelijk, maar op zo'n toon is ook weer niet nodig Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 13 januari 2005 gepost Share 13 januari 2005 gepost tevens zijn ook de dvd's van Kees en Co verkrijgbaar en liggen al in de schappen Mét de aflevering waarin Paul va Gorcum een briljante rol speelt als verklede ridder... Link naar bericht Delen op andere sites
TinQ 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]je hebt wel gelijk, maar op zo'n toon is ook weer niet nodig Haha idd.. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Mét de aflevering waarin Paul va Gorcum een briljante rol speelt als verklede ridder... ja haha dies leuk jah dan speelt ie op school van anne maar goed weer ONtopic Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Heeft iemand al die dvd-box van tv-klassiekers ontvangen? Zo ja hoe is de kwaliteit? Ben namelijk van plan om hem ook te gaan bestellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Heeft iemand al die dvd-box van tv-klassiekers ontvangen?Zo ja hoe is de kwaliteit? Ben namelijk van plan om hem ook te gaan bestellen. Ik denk dat ze wachten tot er een bepaald aantal bestellingen zijn, voor ze een serie laten maken. Dus ik verwacht dat nog niemand de box heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Ik denk dat ze wachten tot er een bepaald aantal bestellingen zijn, voor ze een serie laten maken. Dus ik verwacht dat nog niemand de box heeft. Wel ontzettend slordig dat ze niet even een mailtje of een andersoortige ontvangstbevestinging sturen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Ik vind het ook slordig. Ik heb ook Bridge gemaild en daar ook nog geen antwoord op. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Ik vind het ook slordig.Ik heb ook Bridge gemaild en daar ook nog geen antwoord op. Is er al wat gebeurt ? Ook ik wou hem bestellen, maar zoals het er nu naar uitziet is dat geen goed plan. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Is er al wat gebeurt ? Ook ik wou hem bestellen, maar zoals het er nu naar uitziet is dat geen goed plan. Website is ook niet meer te bekijken... http://www.tvklassiekers.nl/ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost heb gemaild naar tvklassiekers: geen van de normale mailadressen werkt heb gemaild naar bridge pictures: geen antwoord heb gemaild naar Tros Radar: geen antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost heb gemaild naar tvklassiekers: geen van de normale mailadressen werktheb gemaild naar bridge pictures: geen antwoord heb gemaild naar Tros Radar: geen antwoord Het wordt steeds vreemder. Hebben ze ons nu bedrogen of is het wegens te weinig belangstelling geannuleerd? Of is er gewoon een probleem met hun webserver/verbinding? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost ik weet niet of het zo is want je kan het nergens na kijken, maar volgens mij komen volgende week maandag bij de 25 meest.. nog iets.. B&A ook voorbij, het heeft volgens mij iets met Duo's te maken, weet het niet zeker meer.. maar voor de geintresseerden kijk, en zie of ze voorbij komen Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost is dat zeker van rtl4, daar hebben ze toch ook altijd van die top lijsten of de top 10 of zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten