TMP 29 oktober 2004 gestart Share 29 oktober 2004 gestart Bassie en Adriaan zijn nog best vaak op TV te zien, dan bedoel ik niet in de series, maar in een ander programma. Er worden vaak nieuwe topic's gemaakt als Bassie en/of Adriaan ergens op TV zijn. Dus ik dacht misschien is het wel handig om een centraal topic hierover te hebben. Dus komen ze bij bijv. PaPaul, Jensen, RTL Boulevard, Barend en van Dorp, een uitreiking etc. etc., meld het hier ! (Als de mods het geen goed idee vinden, doe het dan maar dicht ) = edit: centraal topic van gemaakt = Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Beetje laat maar vanavond was er een parodie op de TROS te zien van Frans Bauer als Bassie en Ernst Daniël Smit als Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Nog even een regel: Er wordt hier NIET gevraagd om kopieën van uitzendingen, digitale versies daarvan anders dan via de omroepen zelf! (sommige omroepen stellen uitzendingen via internet beschikbaar, je mag wel een link plaatsen naar de pagina waar ze dat doen, niet rechtstreeks linken naar het filmpje!) Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Beetje laat maar vanavond was er een parodie op de TROS te zien van Frans Bauer als Bassie en Ernst Daniël Smit als Adriaan Welk programma? en komt er een herhaling van? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost ik denk 40 jaar Tros dat was gisteravond Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Klopt. Ik had het opgenomen maar het was maar een heel kort fragmentje. Het zat in 'alle remmen los', wellicht nog een herhaling ergens in de middag. Niet echt spectaculair Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost Even een schopje misschien was de bedoeling niet duidelijk: Als B&A of een van de andere personages uit de series op TV komen, kun je dat hier melden en erover discussieren (om een wildgroei van kleine topicjes te voorkomen . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost Hans Leendertse (Joris *joris*) speelde vandaag in de Baantjer-aflevering "De Cock en de moord op het verleden (deel 1)" Ik vond hem best nog wel op vroeger lijken, vooral zijn stem was ontzettend herkenbaar... ! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost ja maar hij is ook ouder geworden. Zal hij de dader zijn?... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Auteur Share 19 november 2004 gepost ja maar hij is ook ouder geworden. Zal hij de dader zijn?... Natuurlijk, het is ook 20 jaar na de Professor, maar ik vond hem toch best nog herkenbaar (in tegenstelling tot Frans Kokshoorn van wie ik onlangs een foto zag). Misschien kunnen we de discussie over Hans Otjes bij Lijn4 hier verder zetten : Vanmorgen was *kapitein* te gast in het programma Lijn 4. Hij vertelde o.a. dat hij een leuke tijd had bij André van Duin in zijn vele programma's en revue's, maar ook dat hij met *bas* & *adriaan* heeft gewerkt in *professor* en dat hij daar nog dagelijks aan herinnert wordt (omdat het op DVD staat) door kinderen, die hij dan tegenkomt en die zeggen dan altijd "Hee Kapitein" en dat vond hij hartstikke leuk. was idd erg leuk, hij is wel oud geworden vond ik! maar het is dan ook 20jaar geleden! Even tussendoor: Hans Otjes komt ook geregeld voor in de jeugdserie "Q & Q" die net op DVD uit is. Best aardige rol. Kun je die dvd van Q&Q ook online ergens kopen? Ik heb vroeger ook veel Q&Q gekeken. Maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat *kapitein* er ook in speelde. Het lijkt me leuk die serie nog eens te zien. Jammer dat ik dat stukje op tv heb gemist. Als ik dat had geweten had ik wel gekeken. Hopelijk kunnen we nu hier de discussie voorzetten en is het bovenstaande een beetje overzichtelijk .... Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost ja maar hij is ook ouder geworden. Zal hij de dader zijn?... Ja, hij was wat kaler, maar zeer herkenbaar *joris* ik denk niet dat hij de dader is, al heeft hij wel een motief. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost [..]Hopelijk kunnen we nu hier de discussie voorzetten en is het bovenstaande een beetje overzichtelijk .... Vlgs mij kun je die dvd gwn bij Bol.com ofzo kopen. Trouwens nooit geweten dat *kapitein* in Q&Q heeft gespeeld, maarja hij heeft zoveel gedaan al blijven zijn rollen bij André van Duin en bij *bas* & *adriaan* mij het meeste bij Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Ja, mijn moeder herkende hem zelfs. Ze zij: Hé is dat niet die huilende man uit Bassie en Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Hans Leendertse (Joris *joris*) speelde vandaag in de Baantjer-aflevering "De Cock en de moord op het verleden (deel 1)" Grappig om hem weer eens terug te zien, grijzer en iets minder haar. Wel een klasserol die hij speelde trouwens. Dat geme heeft hij nog steeds. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost En Joris huilt nog steeds op dezelfde manier Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Een parodie van Bassie was bij Koefnoen of ned.2 2 stukjes van 10 sec. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 21 november 2004 gepost Share 21 november 2004 gepost Ja, dat was wel leuk, goeie parodie. Is die man helemaal aangekleed en geschminkt voor een shot van 2 x 10 seconden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 21 november 2004 gepost Share 21 november 2004 gepost Ja, dat was wel leuk, goeie parodie. Is die man helemaal aangekleed en geschminkt voor een shot van 2 x 10 seconden. 20 seconden? Het kan nog wel erger hoor Neem bijvoorbeeld figuranten. Die moeten hele dagen wachten, en dan zitten ze nog amper in de film Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 november 2004 gepost Auteur Share 26 november 2004 gepost Elke woensdag op TV 1 (België): Jaap Stobbe ( *plaag* ) als barman Lowietje in Baantjer. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Elke woensdag op TV 1 (België): Jaap Stobbe ( *plaag* ) als barman Lowietje in Baantjer. Inderdaad dat heb ik ook gezien. Zen hoofd kwam me al zo bekend voor.... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Elke woensdag op TV 1 (België): Jaap Stobbe ( *plaag* ) als barman Lowietje in Baantjer. Is dat echt Jaap Stobbe Nooit opgevallen... ik zal eens gaan gucken Link naar bericht Delen op andere sites
B98 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost z'n gezicht is nog bijna hetzelfde gebleven Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 november 2004 gepost Auteur Share 26 november 2004 gepost [..]Is dat echt Jaap Stobbe Nooit opgevallen... ik zal eens gaan gucken Ja, hij lijkt nog wel hoor... Hij speelt wel alleen maar Lowietje in Seizoen 1 (en dat is nu dus op TV1 te zien ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost er komen veel b&a acteurs voor in baantjer: Jaap Stobbe = lowietje in seizoen 1 *plaaggeest* Paul van Soest = wachtmeester in seizoen 1 (2 afleveringen) *harry* Dick Rienstra speelt in seizoen 2; moord op het voc-schip *adjudant* Frans kokshoorn in seizoen 4; moord op jaren hans leendertse in seizoen 10; moord op het verleden *joris* en dan ben ik er misschien nog wat vergeten maar hierover is ook een apart baantjer topic in offtopic Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 26 november 2004 gepost Share 26 november 2004 gepost Jaap Stobbe heb ik ook eens gezien in een informatief filmpje, ik weet alleen niet meer welk. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 december 2004 gepost Auteur Share 3 december 2004 gepost Vandaag weer een imitatie van Bassie in Koefnoen, het was best kort. Paul Groot doet hem wel goed na . Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 december 2004 gepost Share 4 december 2004 gepost Misschien een beetje offtopic. Maar morgen (zondag 5 december) is Sinterklaas te gast in Life & Cooking. Mijn neus zegt dat de sint in deze aflevering wel eens zeer geniaal over kan komen. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 5 december 2004 gepost Share 5 december 2004 gepost haha was lache met de sint- *baron* haha je hoort het wel aan de stem dat hij het was Daarom is het nou net zo leuk Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 december 2004 gepost Share 5 december 2004 gepost haha was lache met de sint- *baron* haha je hoort het wel aan de stem dat hij het was Daarom is het nou net zo leuk Drommelse kinderen! hij is goed als Sinterklaas... ik mag wel zeggen, zeer goed. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ik keek vanavanond toevallig na shownieuws op SBS 6. Zij hadden een Bassie en Adriaan special. Hun hele levensverhaal werd verteld. Vooral leuk om al die oude zwart-wit beelden te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost Ik keek vanavanond toevallig na shownieuws op SBS 6. Zij hadden een Bassie en Adriaan special. Hun hele levensverhaal werd verteld. Vooral leuk om al die oude zwart-wit beelden te zien. WAH! Herhaling... *zoekt* 22:55. Maar da's de korte versie Dus hopen dat het daar ook in voorkomt. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]WAH! Herhaling... *zoekt* 22:55. Maar da's de korte versie Dus hopen dat het daar ook in voorkomt. Morgen 15.15 uur, SBS6 ---> SHOWNIEUWS, herhaling... Ik hoop dat dan de herhaling is van shownieuws om 19:30.... Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost It is, en het is zeker de moeite waard Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 december 2004 gepost Share 7 december 2004 gepost [..]Morgen 15.15 uur, SBS6 ---> SHOWNIEUWS, herhaling... Ik hoop dat dan de herhaling is van shownieuws om 19:30.... Dan werk ik Videorecorder dan maar. Thanks! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 8 december 2004 gepost Share 8 december 2004 gepost ik heb ook gekeken het was cooooool Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2004 gepost Share 8 december 2004 gepost Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb alleen maar een film met Elvis Presley. Sorry, maar Elvis haalt het bij lange na niet bij Bassie en Adriaan. Shownieuws moet er echter voor komen, maar is niet geweest! Die film moest om 15.45 pas beginnen en is #42!$@#$ nu al bezig! Kan iemand mij vertellen of ik het toevallig al gemist heb? Link naar bericht Delen op andere sites
TinQ 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ik heb ook gekeken en het was zeer leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb alleen maar een film met Elvis Presley. Sorry, maar Elvis haalt het bij lange na niet bij Bassie en Adriaan. Shownieuws moet er echter voor komen, maar is niet geweest!Die film moest om 15.45 pas beginnen en is #42!$@#$ nu al bezig! Kan iemand mij vertellen of ik het toevallig al gemist heb? Ik heb het opgenomen... maar dat was dus alleen Presley, dus ik heb het ook niet gezien. Bastards. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Ik heb het ook gemist.... echt ontzettend jammer! Toen om 15.30 die film nog bezig was, heb ik de tv uitgezet. Ik heb nog op teletekst gekeken, maar daar stond Shownieuws volgens mij ook niet vermeld. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Elvis is ook goed Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Elvis is ook goed Geef mij maar Bassie & Adriaan. Dat vind ik toch veel leuker. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost ik weet neit of dat hieronder valt maar hebben jullie op nick al die reclame van het kerstcircus gezien met bassie. Ik blijf het maar een raar gezicht vinden bassie zonder adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Het is even wennen ja, maar alleen Bassie is ook erg leuk! Als Bassie praat in een act (bijv de act met het geld onder de hoed) is Evert degene met wie hij praat, dus het is niet zo dat Bassie helemaal alleen is. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Het is even wennen ja, maar alleen Bassie is ook erg leuk!Als Bassie praat in een act (bijv de act met het geld onder de hoed) is Evert degene met wie hij praat, dus het is niet zo dat Bassie helemaal alleen is. Maar met adriaan was het altijd een soort euhm ja vader en kind. Bassie doet iets adriaan zegt: bassie dat ken je toch niet doen. Nu is het net of bassie veel slimmer is geworden Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Maar met adriaan was het altijd een soort euhm ja vader en kind. Bassie doet iets adriaan zegt: bassie dat ken je toch niet doen. Nu is het net of bassie veel slimmer is geworden Nou, dat ook weer niet, het is meer een soort Slimme broer, domme broer geworden met Evert en Bassie. Ook raar omdat Evert er vroeger alleen maar bijstond en afentoe iets moest brengen of iets anders, en nu eigenlijk de rol van Adriaan een beetje vervangt. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]Nou, dat ook weer niet, het is meer een soort Slimme broer, domme broer geworden met Evert en Bassie. Ook raar omdat Evert er vroeger alleen maar bijstond en afentoe iets moest brengen of iets anders, en nu eigenlijk de rol van Adriaan een beetje vervangt. Ja zo van nu ben je wel goed Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]Ja zo van nu ben je wel goed Misschien ben ik dom, maar ik begrijp niet wat je bedoelt Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]Misschien ben ik dom, maar ik begrijp niet wat je bedoelt Hij was ook niet helemaal duidelijk Maar ik bedoel dat nu adriaan weg is evert ineens wel goed is Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]Hij was ook niet helemaal duidelijk Maar ik bedoel dat nu adriaan weg is evert ineens wel goed is Ja, dat bedoel ik een beetje. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 31 december 2004 gepost Share 31 december 2004 gepost [..]Ja, dat bedoel ik een beetje. Zal hij dat dan zelf niet inzien of zal het hem niet intreseren Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten