daanbeckham 18 oktober 2004 gestart Share 18 oktober 2004 gestart Mensen weten jullie hier wat meer over? Ik las dit op de homage van adriaan: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. De verdwenen Tros-ster lijkt me leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Mensen weten jullie hier wat meer over?Ik las dit op de homage van adriaan: We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage. De verdwenen Tros-ster lijkt me leuk! Ja, dat wisten we al daar is een topic over http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=252 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost als het in dit topic specifiek over die dvd en wat er op komt blijft gaan mag dit topic open blijven van mij. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost ik maak hieruit op dat er meer nieuws komt dan de verdwenen trosster? Weet iemand wat? Trouwens, die verdwenen trosster, is dat maar 1 aflevering of een avontuur van een uur of zo...? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost het is 1 aflevering van 25 minuten heb ik ergens gelezen Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost ik heb net iets gevonden bij beeld en geluid de berschrijving van de trosster BESCHRIJVING: BASSIE EN ADRIAAN Introductie door Martin Gaus van Bassie, Adriaan en de kinderen die een gastrol mogen spelen in een speciale Aflevering van de kinderserie Bassie en Adriaan. 19:38:52 "Bassie en Adriaan en de verdwenen Trosster" Speciale aflevering van "Bassie en Adriaan" waarin zij met de Kinderen op zoek gaan naar de dief van de gouden Tros-ster. 19:33:. 40 impressie auditie en repetities van kinderen die met Bassie en Adriaan willen meedoen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost ik heb net iets gevonden bij beeld en geluidde berschrijving van de trosster BESCHRIJVING: BASSIE EN ADRIAAN Introductie door Martin Gaus van Bassie, Adriaan en de kinderen die een gastrol mogen spelen in een speciale Aflevering van de kinderserie Bassie en Adriaan. 19:38:52 "Bassie en Adriaan en de verdwenen Trosster" Speciale aflevering van "Bassie en Adriaan" waarin zij met de Kinderen op zoek gaan naar de dief van de gouden Tros-ster. 19:33:. 40 impressie auditie en repetities van kinderen die met Bassie en Adriaan willen meedoen dankje sweety! Link naar bericht Delen op andere sites
daanbeckham 18 oktober 2004 gepost Auteur Share 18 oktober 2004 gepost een avontuur van 25 minuten? Wat zou er nog meer op die dvd komen dan Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost nieuw materiaal!!!! het is nog niet bekend wat Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost Misschien wel de verhalen: "Brieven aan de koningin" of "100 maal Bassie & Adriaan" Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost sweety wil die avonturen Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost sweety schreef: BESCHRIJVING: BASSIE EN ADRIAAN Introductie door Martin Gaus van Bassie, Adriaan en de kinderen die een gastrol mogen spelen in een speciale Aflevering van de kinderserie Bassie en Adriaan. 19:38:52 "Bassie en Adriaan en de verdwenen Trosster" Speciale aflevering van "Bassie en Adriaan" waarin zij met de Kinderen op zoek gaan naar de dief van de gouden Tros-ster. 19:33:. 40 impressie auditie en repetities van kinderen die met Bassie en Adriaan willen meedoen bij beeld en geluid staat nog veel meer Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost En misschien ook wel de Adriaanscenes van de oudejaarsmarathon. Dat zou ook wel leuk zijn. Maar die 100x B&A zou ik wel willen zien. Had daar foto's hier op het forum gezien en dat zag er erg leuk uit! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost En misschien ook wel de Adriaanscenes van de oudejaarsmarathon.Dat zou ook wel leuk zijn. Maar die 100x B&A zou ik wel willen zien. Had daar foto's hier op het forum gezien en dat zag er erg leuk uit! Als ik me niet vergis, liggen de rechten van 100x B&A nog bij de Tros. Dus die zal er waarschijnlijk niet op komen. Link naar bericht Delen op andere sites
daanbeckham 18 oktober 2004 gepost Auteur Share 18 oktober 2004 gepost kun je de link nog ff geven van die pagina met 100x B&a Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost [..]Als ik me niet vergis, liggen de rechten van 100x B&A nog bij de Tros. Dus die zal er waarschijnlijk niet op komen. Dan kunnen B&A die toch nog wel op DVD uitbrengen...? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 oktober 2004 gepost Share 18 oktober 2004 gepost [..]Dan kunnen B&A die toch nog wel op DVD uitbrengen...? Als ze er de rechten op hebben ja, maar momenteel liggen de rechten blijkbaar nog bij Tros, dus dan kunnen B&A daar geen dvd van maken Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost dit is even precies hoe het daar staat van 100 maal b & a TITEL: HONDERD MAAL BASSIE EN ADRIAANZENDGEMACHTIGDE: TROS UITZENDDATUM: 1987-12-25 BEGIN-EINDTIJD: 00:02:00 - 00:49:26 TIJDSDUUR: 47'29" DRAGERNUMMER: TD4288 {DIGI-BETA} V45603 {VHS} SAMENVATTING: Programma waarin de honderdste televisieuitzending van het duo Bassie en Adriaan. Ze gaan op weg naar Davos in Zwitserland om in het Nederlands Astmacentrum met de kinderen aldaar Kerstfeest te vieren. Tijdens dit programma worden vele fragmenten vertoond uit de vorige 99 uitzendingen met Bassie en Adriaan. GENRE: NADER TE BEPALEN PERSOONSNAMEN: Toor, Aad van; Toor, Bas van NAMEN: Bassie en Adriaan; Nederlands Astmacentrum Davos MAKER-FUNCTIE: Pol, Willem van der {productie} Reyendam, Erik van {regie} Toor, Aad van (script) {scenario} TECHN-GEGEVENS: Materiaal: Kleur BESCHRIJVING: Fragmenten Bassie en Adriaan: 04:01 scène uit de serie "De plaaggeest": de plaaggeest steelt een vrachtauto (1976); 06:59 liedje uit de eerste televisieuitzending; 10:09 scène uit de serie "Het geheim van de sleutel": afdaling met gesaboteerde remleidingen; 16:36 scène en liedje uit "Spoken bestaan niet"; 22:32 Bassie en Adriaan over dieren en dierengeluiden; 32:31 Bassie en Adriaan als Starsky and Hutch; 37:03 verschillende gevaarlijke scènes: Adriaan in een acrobatentoer op hoge toren, beiden als leeuwentemmers en als parachutisten; 38:56 scène uit "Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon"; 40:28 "Bassie en Adriaan bij de indianen". Liedje: 44:51 Bassie en Adriaan en kinderen van Nederlands Astmacentrum Davos zingen een kerstlied over de vrede. 48:44 Aftiteling. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost Ik vind die overzichten er altijd maar onduidelijk opstaan, echt veel wijzer word je er niet uit, want wat gebeurt er bijvoorbeeld de eerste 4 minuten? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost ja als ik het had gezien dan had ik het je misschien kunnen zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
daanbeckham 19 oktober 2004 gepost Auteur Share 19 oktober 2004 gepost heeft iemand wel eens 100 maal B&A gezien hier op dit forum? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost Ik heb zowel de verdwenen trosster als BenA op de Henri Dunant, 100x bassie en Adriaan en ook brieven aan de koningin. Erg leuk om te zien. Ik heb het zelfs op DVD gezet!!! ( voor mijzelf ) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost heeft iemand wel eens 100 maal B&A gezien hier op dit forum? heidbuurt zal het vast wel op video hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost hopelijk komt het er op ik kwijl nu al Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost Dump er wat mij betreft ook nog een paar shorties op, ook al hebben sommige die al veel gezien. Ik heb ze al jaren niet meer bekeken dus ik zou het leuk vinden Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost Dump er wat mij betreft ook nog een paar shorties op, ook al hebben sommige die al veel gezien. Ik heb ze al jaren niet meer bekeken dus ik zou het leuk vinden Alle shorties zijn te vinden op de 3 "Leren en Lachen" dvds of video's Dus die moeten niet op de nieuwe dvd die uitkomt hé Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost dit is even precies hoe het daar staat van 100 maal b & a TITEL: HONDERD MAAL BASSIE EN ADRIAANZENDGEMACHTIGDE: TROS UITZENDDATUM: 1987-12-25 BEGIN-EINDTIJD: 00:02:00 - 00:49:26 TIJDSDUUR: 47'29" DRAGERNUMMER: TD4288 {DIGI-BETA} V45603 {VHS} SAMENVATTING: Programma waarin de honderdste televisieuitzending van het duo Bassie en Adriaan. Ze gaan op weg naar Davos in Zwitserland om in het Nederlands Astmacentrum met de kinderen aldaar Kerstfeest te vieren. Tijdens dit programma worden vele fragmenten vertoond uit de vorige 99 uitzendingen met Bassie en Adriaan. GENRE: NADER TE BEPALEN PERSOONSNAMEN: Toor, Aad van; Toor, Bas van NAMEN: Bassie en Adriaan; Nederlands Astmacentrum Davos MAKER-FUNCTIE: Pol, Willem van der {productie} Reyendam, Erik van {regie} Toor, Aad van (script) {scenario} TECHN-GEGEVENS: Materiaal: Kleur BESCHRIJVING: Fragmenten Bassie en Adriaan: 04:01 scène uit de serie "De plaaggeest": de plaaggeest steelt een vrachtauto (1976); 06:59 liedje uit de eerste televisieuitzending; 10:09 scène uit de serie "Het geheim van de sleutel": afdaling met gesaboteerde remleidingen; 16:36 scène en liedje uit "Spoken bestaan niet"; 22:32 Bassie en Adriaan over dieren en dierengeluiden; 32:31 Bassie en Adriaan als Starsky and Hutch; 37:03 verschillende gevaarlijke scènes: Adriaan in een acrobatentoer op hoge toren, beiden als leeuwentemmers en als parachutisten; 38:56 scène uit "Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon"; 40:28 "Bassie en Adriaan bij de indianen". Liedje: 44:51 Bassie en Adriaan en kinderen van Nederlands Astmacentrum Davos zingen een kerstlied over de vrede. 48:44 Aftiteling. Hoe kom je aan dit overzicht? Staat het op één of andere site? Zo ja, dan kunnen we nagaan waar Adrina producties rechten op heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 oktober 2004 gepost Share 19 oktober 2004 gepost [..]Hoe kom je aan dit overzicht? Staat het op één of andere site? Zo ja, dan kunnen we nagaan waar Adrina producties rechten op heeft. ziet eruit als http://www.beeldengeluid.nl Beeld en Geluid wordt ook nog genoemd op de Adriaan homepage Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost [..]heidbuurt zal het vast wel op video hebben haha idd leuke uitzending Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost Dump er wat mij betreft ook nog een paar shorties op, ook al hebben sommige die al veel gezien. Ik heb ze al jaren niet meer bekeken dus ik zou het leuk vinden Ze zijn bij Bart Smit momenteel in de aanbieding... Om meer informatie over de shorty DVD's te hebben klik hier, en dan onder: Leren en Lachen 1, 2 of 3 kun je meer info zien... Maar ja, nu weer offtopic Edit: link werkend gemaakt... Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost "100 maal *bas* en *adriaan*" lijkt me leuk om te zien. Een terug blik op de vorige avonturen. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost ja en er staan dingen in die lijst waarvan ik zeg fjjieeeeeuuuwwwww waar komt dat en dat in voor joh echt sommige zijn echt nog niet bekend bij mij. *baron* maar daar komen wij wel achter *B100* waar achter baas *baron* wat die bassie en adriaan hier doen Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost [..]ziet eruit als http://www.beeldengeluid.nl Beeld en Geluid wordt ook nog genoemd op de Adriaan homepage Ik had het moeten herkennen. Maar ik denk dat misschien de filmpjes uit "De Stop en Stap Show" op de dvd verschijnen. Want behalve een aflevering van de sleutel, waren deze filmpjes, als ik me niet vergis, ook terug gevonden. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost [..] Ik had het moeten herkennen. Maar ik denk dat misschien de filmpjes uit "De Stop en Stap Show" op de dvd verschijnen. Want behalve een aflevering van de sleutel, waren deze filmpjes, als ik me niet vergis, ook terug gevonden. Ik heb er wel eens van gehoord maar wat is de Stop en Stap Show? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost [..]Ik heb er wel eens van gehoord maar wat is de Stop en Stap Show? Ik heb er ook alleen maar over horen spreken. Maar voor dat programma hebben ze een soort shorties gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Pardotje 20 oktober 2004 gepost Share 20 oktober 2004 gepost Wat er wellicht ook niet op komt te staan is "40 jaar Bassie en Adriaan". Ook hiervoor liggen de (uitzend)rechten nog bij de Tros. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 21 oktober 2004 gepost Share 21 oktober 2004 gepost Wat er wellicht ook niet op komt te staan is "40 jaar Bassie en Adriaan". Ook hiervoor liggen de (uitzend)rechten nog bij de Tros.daar is op beeld en geluid ook een overzicht van Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 21 oktober 2004 gepost Share 21 oktober 2004 gepost De stop en stap show was een show voor kinderen over verkeersveiligheid. Hierin hadden bassie en adriaan een itempje. Meestal van een minuut of 4 of 5. Dit hebben ze (naar mijn weten) maar 1 seizoen gedaan. Een aflevering of 12 denk ik. Was wel leuk om te zien. Ik heb er 1tje op video. Ik dacht dat ik alles bijna had maar met 81 videobanden en 30 dvd's (waaronder zelfgemaakt)!!! Maar 40jr Bassie en Adriaan heb en ken ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost De stop en stap show was een show voor kinderen over verkeersveiligheid. Hierin hadden bassie en adriaan een itempje. Meestal van een minuut of 4 of 5.Dit hebben ze (naar mijn weten) maar 1 seizoen gedaan. Een aflevering of 12 denk ik. Was wel leuk om te zien. Ik heb er 1tje op video. Ik dacht dat ik alles bijna had maar met 81 videobanden en 30 dvd's (waaronder zelfgemaakt)!!! Maar 40jr Bassie en Adriaan heb en ken ik niet Ik heb trouwens op band de aflevering 100x B&A en Stop en Stap show, tis trouwens wel opgenomen op V2000-systeem, maar het is nog goed te zien Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Ik heb trouwens op band de aflevering 100x B&A en Stop en Stap show, tis trouwens wel opgenomen op V2000-systeem, maar het is nog goed te zien Wij gaan vrienden worden > Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Ik heb trouwens op band de aflevering 100x B&A en Stop en Stap show, tis trouwens wel opgenomen op V2000-systeem, maar het is nog goed te zien Voor de stop en stap show zal Adriaan zelf ook wel interesse hebben, die zoekt daarnaar dacht ik ... Link naar bericht Delen op andere sites
Cootje 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost [..]Voor de stop en stap show zal Adriaan zelf ook wel interesse hebben, die zoekt daarnaar dacht ik ... Is die zo zeldzaam dan dat zelfs *adriaan* ernaar op zoek is?? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Ja voor zover ik weet waren de banden van de Stop en Stap show zoek ofzo... Ik weet het niet precies meer het is al een hele lange tijd geleden. Je kan Adriaan of Bas mailen en misschien nog wat vangen voor die opname Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Nee hoor, die hebben ze gewoon alleen ze moesten er voor betalen omdat ze het zelf niet geproduceerd hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten