acrobaatje 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Ik heb nog even wat 'spelregels' bij mijn vraag gezet. Kijk nog even goed naar de vraag die gesteld heb. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Ik heb nog even wat 'spelregels' bij mijn vraag gezet. Kijk nog even goed naar de vraag die gesteld heb. Misschien als Bassie die knop in drukt in die TV-zaak (in de diamant) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Als Bassie op het idee komt dat Adriaan in de euromast moet klimmen om te kijken of hij het circus kan zien Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Ik vind ze beide goed. Nu nog alledrie de goede antwoorden in één post en er is een winnaar!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost 1. Bassie rekent uit hoeveel de tank kost 2. Bassie drukt de knop in bij de tv-zaak 3. Bassie komt op het idee om vanuit de euromast het circus te zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost 1. Bassie rekent uit hoeveel de tank kost2. Bassie drukt de knop in bij de tv-zaak 3. Bassie komt op het idee om vanuit de euromast het circus te zoeken Hoera! Hoera! We hebben een winnaar! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost haha okee dan en nou een vraag waarbij het waarschijnlijk zal gaan om de snelste reactie ''Hoe noemt B100 het bootje dat Harry heeft georganiseerd in Duitsland?'' Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten