wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Wagen vier wisselt van nummer met wagen drie? (dus dat wagen drie ineens wagen vier wordt genoemd?) Kijk voor de grap eens op mijn site bij de wagens die in de kroon gebruikt worden, misschien wordt het dan duidelijker... als het aan het eind van het jaar niet geraden is, dan vertel ik het wel Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost De politiewagen die op weg is naar het gebouw waarin Bassie en Adriaan opgesloten zitten heeft maar 1 lampje op het dak? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Zijn het niet twee verschillende type wagens? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Zijn het niet twee verschillende type wagens? Jaaaa Als de adjudant de coordinaten krijgt, stuurt hij wagen vier naar het oude gebouw aan de ventweg. Het volgende shot is een Volvo 440. Dan een stukje B&A, en weer een shot van wagen vier. Alleen is het dan een Ford Sierra Phew. Jouw beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Nou okee, bedankt Wonderer. Ik ben niet goed in het verzinnen van vragen, want die van mij zijn niet zo moeilijk. Dus voor de eerste die reageert, want dit is volgens mij ook een hele makkelijke vraag. Adjudant Van der Steen komt diverse keren voor in de series. Echter is er 1 serie waar hij een ander uiterlijk heeft. Welke serie is dat en wat is er anders aan zijn uiterlijk? Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Nou okee, bedankt Wonderer.Ik ben niet goed in het verzinnen van vragen, want die van mij zijn niet zo moeilijk. Dus voor de eerste die reageert, want dit is volgens mij ook een hele makkelijke vraag. Adjudant Van der Steen komt diverse keren voor in de series. Echter is er 1 serie waar hij een ander uiterlijk heeft. Welke serie is dat en wat is er anders aan zijn uiterlijk? Succes! De Kroon. Daar is ie het allerlekk... uhm... Ik laat het wel even aan een ander over om te antwoorden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost In de Kroon, daarin heeft hij geen baard. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost In de Kroon, daarin heeft hij geen baard. Je bent heeeel warm, maar het is niet helemaal goed! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Je bent heeeel warm, maar het is niet helemaal goed! Ja, en snor, dit bedoel ik: Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ja, en snor, dit bedoel ik: ja ik weet wat je bedoelt, maar toch is het niet helemaal goed! Denk goed na wat er fout is. Het is heel logisch. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]ja ik weet wat je bedoelt, maar toch is het niet helemaal goed! Denk goed na wat er fout is. Het is heel logisch. De ene keer zijn z'n haren nog zwart/grijs, de volgende keer helemaal grijs ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Nee. Je denkt te moeilijk. Het is veel eenvoudiger. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Nee.Je denkt te moeilijk. Het is veel eenvoudiger. Mrgh. Hij heeft een baard in de professor. Hij weet zelf ook niet meer precies waarom. De andere twee series dus niet. /me vindt dat glad veel mooier is Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Mrgh. Hij heeft een baard in de professor. Hij weet zelf ook niet meer precies waarom. De andere twee series dus niet. * wonderer vindt dat glad veel mooier is Ja! Dit antwoord is helemaal goed! (Ik had ook niet anders verwacht van Wonderer In de diamant en de kroon heeft hij GEEN baard en in de huilende professor WEL! Dus Wonderer, je bent weer aan de beurt! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ja! Dit antwoord is helemaal goed! (Ik had ook niet anders verwacht van Wonderer In de diamant en de kroon heeft hij GEEN baard en in de huilende professor WEL! Dus Wonderer, je bent weer aan de beurt! Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ) In welke scene komt een kat voor? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ) In welke scene komt een kat voor? De plaaggeest, als Adriaan een katje redt en de plaaggeest de ladder weghaalt en Adriaan denkt dat Bassie dat gedaan heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]De plaaggeest, als Adriaan een katje redt en de plaaggeest de ladder weghaalt en Adriaan denkt dat Bassie dat gedaan heeft. Shit Die bedoelde ik niet, maar ik kan hem niet echt fout rekenen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost In welke scene komt een kat voor? In de Plaaggeest, als Adriaan hem wil redden en de ladder wordt weggehaald? --EDIT-- Damn, drie fanatiekelingen rond tien over half 10. Maar Maike, welke bedoelde je dan? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ) In welke scene komt een kat voor? Maakt niks hoor, maar ik heb ze niet op DVD, dus ik moet het uit mijn geheugen halen en jij weet er sowieso meer van . EDIT: Die scene wou ik dus ook zeggen, maar ik was toch al te laat . Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 december 2004 gepost Auteur Share 30 december 2004 gepost In welke scene komt een kat voor? Ik doe een andere gok: Aan het einde van Het Hondenkoor! in de serie De Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Dan ben ik dus weer... Ik zal zo gauw mogelijk een vraag verzinnen.[/b] Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Ik doe een andere gok: Aan het einde van Het Hondenkoor! in de serie De Diamant. Die bedoelde ik OOK niet.... shit, en ik heel blij verkondigen toen we zaten te kijken "dit is vast de enige scene met een kat!" Shows how much I know. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 december 2004 gepost Auteur Share 30 december 2004 gepost Die bedoelde ik OOK niet.... shit, en ik heel blij verkondigen toen we zaten te kijken "dit is vast de enige scene met een kat!" Shows how much I know. Misschien wel aardig om deze vraag even 'open' te laten staan totdat de bedoelde scene echt geraden is? Spelen we gewoon even twee vragen door elkaar heen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost [..]Misschien wel aardig om deze vraag even 'open' te laten staan totdat de bedoelde scene echt geraden is? Spelen we gewoon even twee vragen door elkaar heen Best Ben benieuwd.... RM weet toch nog geen vraag. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 december 2004 gepost Share 30 december 2004 gepost Laten we het dan zo doen... Degene die die scene weet te raden verzint de nieuwe vraag. Ik kan er op het moment namelijk toch geen 1 verzinnen... En dat is ook leuker voor Wonderer. Edit: Sorry, ik was net iets te laat, of Wonderer iets eerder Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Nou, weten jullie het al of wat? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Ik heb werkelijk geen idee hoor. Het is wel een moeilijke vraag blijkt wel. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Was er niet toevallig een kat in die geheime agenten droom? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Was er niet toevallig een kat in die geheime agenten droom? Niet dat ik weet... ok, hint, Kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost In het liedje Katje, poezenelletje waar ben je toch geweest uit de liedjes uit grootmoeders tijd, heb het al lang niet meer gezien dus weet het niet zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost ahahaha.... katten genoeg, maar die kat van Wonderer is nog steeds niet boven water Wonderer, je zou eigenlijk eens op bezoek moeten komen... bij ons in de buurt heb je wel 30 katten en dan kan ik me ook nog het volgende herinneren: Aflevering 5 *baron* B2, zie je al wat? *b2* Nee, ik zie geen kat Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost en dan kan ik me ook nog het volgende herinneren:Aflevering 5 *baron* B2, zie je al wat? *b2* Nee, ik zie geen kat Dus komt er GEEN kat in die scène voor. Wonderer wil juist weten waar er WEL een kat zit. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost He uncle ar, we gaan nu toch niet mijn broertje af zitten katten he?! Was gewoon een geintje! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost He uncle ar, we gaan nu toch niet mijn broertje af zitten katten he?! Was gewoon een geintje! Weet ik toch dat het een geintje was. Maar één ding snap ik niet: Hoe kan ik jouw broertje afkatten als ik antwoord gaf op MarsM? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost in de kroon komt toch geen kat voor?? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Ik denk zelf de scene in Het Geheim van de Sleutel als Bassie de cheetah gaat uitlaten van André du Lord. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Ik denk zelf de scene in Het Geheim van de Sleutel als Bassie de cheetah gaat uitlaten van André du Lord. Het moest toch een scene uit de kroon zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost in de kroon komt toch geen kat voor?? Blijkbaar wel. En die van de Plaaggeest was al gezegd. Was niet degene die bedoeld werd. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost [..]Weet ik toch dat het een geintje was. Maar één ding snap ik niet: Hoe kan ik jouw broertje afkatten als ik antwoord gaf op MarsM? Lees voor de gein even het topic er is er 1 jarig (pagina 3) of het fotospel topic (deel 2, pagina 1) Dan krijg je als het goed is antwoord op deze vraag Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost http://img45.exs.cx/my.php?loc=img45ℑ=kat6.jpg Ik heb hem gevonden, maar je moet wel héééééél goed kijken hoor. Adriaan rijdt hem zelfs bijna plat Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost [..]Het moest toch een scene uit de kroon zijn? Sorry! Dat is waar ook. Dacht ik even slim te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost http://img45.exs.cx/my.php?loc=img45ℑ=kat6.jpgIk heb hem gevonden, maar je moet wel héééééél goed kijken hoor. Adriaan rijdt hem zelfs bijna plat Jaaaa Ik blijf het een leuk stukje vinden. Vraag me af wat ze gedaan hadden als ze hem echt hadden platgereden, stom beest Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Okee, en dan nu even een makkelijke vraag ''In welke scene (aflevering) roept *baron* LOEMPIA!!'' als die niet makkelijk is Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Okee, en dan nu even een makkelijke vraag ''In welke scene (aflevering) roept *baron* LOEMPIA!!'' als die niet makkelijk is in de scene op griekenland als de boefjes *bas* & *adriaan* achterna zitten. als ze op santorinie zijn? en als hij de boeven in zee gegooit heb Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost nee... das niet de goede aflevering Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost aflevering 3 van op reis door Europa (op de boot) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Nee, die aflevering is het ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost op reis door Europa afl. 2 ????? (het zit in elk geval in Europa) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Jaaaa.... dat was 'm.... je zat er net al heel dichtbij Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 januari 2005 gepost Share 7 januari 2005 gepost Okee hier is de vraag: In de 36 korte filmpjes zingen B&A liedjes die ze ook al zongen in de voorgaande series. Noem al die liedjes + de voorgaande series waar ze gezongen werden. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten