wonderer 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]De scene dat hij zijn jasje wil pakken, die heeft hij in de caravan laten hangen. Hij pakt een stoel zet die op een tafeltje en zegt dan iets als: Zie hier de wereld beroemde stoel acrobaten de crocksons. de in huilende professor dus Yupyup Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 oktober 2004 gepost Auteur Share 27 oktober 2004 gepost O.K. Lennert, kom maar op met je vraag! We zijn benieuwd wat je verzonnen hebt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost O.K. Lennert, kom maar op met je vraag! We zijn benieuwd wat je verzonnen hebt Niets bijzonders hoor Hoeveel nationale parken hebben bassie en adriaan bezocht in de VS, noem ook de namen daarvan leuke bonus, welk merk kleding is het rood witte truitje van bassie (hint het is nederlands ) Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost 1- Zion National Park 2- Yosimete National Park 3- Grand Canyon (is dat ook een nationaal park?) Merk: Geen idee! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost 1- Zion National Park2- Yosimete National Park 3- Grand Canyon (is dat ook een nationaal park?) Merk: Geen idee! Adidas? of Nike? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost leuke bonus, welk merk kleding is het rood witte truitje van bassie (hint het is nederlands ) Nike of Adidas hehe. Ik gok erop dat het een truitje van de Zeeman is. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]Nike of Adidas hehe. Ik gok erop dat het een truitje van de Zeeman is. zeeman is volgens mij niet echt een merk, maar ik kan er naast zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]zeeman is volgens mij niet echt een merk, maar ik kan er naast zitten. Zeeman is ook geen merk, maar een winkelketen... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost allemaal fout , en ik mis nog een aantal parken het merk is dus nederlands en het is internationaal bekend. het gaat om het shirt dat hij tegenwoordg graagt, ik denk namelijk niet dat dat merk al veel eerder bestond, het merk stond BTW op een f1 auto beetje een merk voor snowboarders en watersporters Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost Monument Valley was er volgens mij ook een, waar Bassie een Navajo indiaan wordt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost Volgens mij is het T-shirt van Brunotti, en als het goed is geef ik mijn antwoord cadeau aan de personen die gaan raden. overigens moet je het wel weer bij je antwoordt vermelden ALS HET GOED IS NATUURLIJK Link naar bericht Delen op andere sites
morton 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost Misschien is het merk van O'neill? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost Is het merk Benneton (als ik het goed spel, het stond in ieder geval op een F1 auto) ? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost Is het merk Benneton (als ik het goed spel, het stond in ieder geval op een F1 auto) ? Bennoton stond idd op een f1 auto maar, het is een engels merk. Voor de duielijkheid het stond op een BAR, en stond er dit jaar nog op. op iets waarmee je achteruit kan kijken :P Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost Op deze afbeelding van de wagen staat op de zijspiegels Brunnoti maar dat is toch al genoemd? http://www.gptours.dk/biler%202004/bar_1024x768.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost Op deze afbeelding van de wagen staat op de zijspiegels Brunnoti maar dat is toch al genoemd?http://www.gptours.dk/biler%202004/bar_1024x768.jpg weet ik ,maar sommige mensen lezen daar overheen, maar ik keek of andere het konden vinden het is GOED!!!!! nu de rest van de vraag de nationale parken die Bassie en Adriaan bezoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost ik had overigens het wel als eerste door hoor dat het brunotti was Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost ik had overigens het wel als eerste door hoor dat het brunotti was Ja weet ik alle EER gaat naar jou uit. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 28 oktober 2004 gepost Share 28 oktober 2004 gepost nou nee alle eer is nu ook niet nodig maar wel wat natuurlijk he hahaha nee jo geintje maar goed weer ontopic Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Heeft er iemand al een idee? Kan je een hint geven? Kan je een andere vraag stellen? Dit topic begint een beetje onderop te raken en dat mag niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost Heeft er iemand al een idee? Kan je een hint geven? Kan je een andere vraag stellen?Dit topic begint een beetje onderop te raken en dat mag niet! een hint lijkt me niet nodig, het is gewoon een kwestie van tellen. maar goed, die vraag over de trui van bassie was goed, dus ik vind dat de volgende vraag gaat naar Benafan. stel je vraag ! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost keej dank u dank u: komt ie hoeveel bassie en adriaan artikelen zijn er op dit moment in de omloop Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost keej dank u dank u:komt ie hoeveel bassie en adriaan artikelen zijn er op dit moment in de omloop is dit inclusief kostuums, puzzels etc? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost alles wat officieel verkrijgbaar is en geen nepartikelen Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost keej dank u dank u:komt ie hoeveel bassie en adriaan artikelen zijn er op dit moment in de omloop Dat is moeilijk na te gaan. En ik denk ook niet dat jij het goede antwoord kent. Er zijn namelijk artikelen te koop die niet op de site van Clownbassie.nl staan. Kijk maar eens bij Bol.com. Verder zijn er nog winkels die een oude voorraad verkopen. Om het goede antwoord te geven moet je dat allemaal bij elkaar optellen. Dus daarom is mijn antwoord, dat weet niemand. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost [..]Dus daarom is mijn antwoord, dat weet niemand. Vind ik ook, er zijn ook nog oude artikelen 2ehands verkrijgbaar. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost keej dank u dank u:komt ie hoeveel bassie en adriaan artikelen zijn er op dit moment in de omloop Een heleboel veel! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 11 november 2004 gepost Share 11 november 2004 gepost ik ben gewoon van http://www.clownbassie.nl uitgegaan en nix geen andere Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost ik ben gewoon vanhttp://www.clownbassie.nl uitgegaan en nix geen andere VIDEO: 27 DVD: 24 CD & MC: 23 CD-ROM: 2 SPELLETJES: 6 TEXTIEL: 5 LEES/KLEUR/BOEK: 8 DIVERSE:20 TOTAAL: 118! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost [..]VIDEO: 27 DVD: 24 CD & MC: 23 CD-ROM: 2 SPELLETJES: 6 TEXTIEL: 5 LEES/KLEUR/BOEK: 8 DIVERSE:20 TOTAAL: 118! Als dit het antwoord is vind ik het een beetje raar, want dan zou de vraag niet kloppen... Ik weet niet wat er op clownbassie.nl staat, maar er zijn al meer DVD's dan 24 in de omloop plaaggeest sleutel diamant professor schatkaart 2x kroon stad europa 6x amerika 5x + 2x leren & lachen 3x grootmoederstijd 25 jaar theater live! 25 jaar met 25 liedjes = 28 maar als het anders op clownbassie.nl staat zal het wel goed zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost [..]VIDEO: 27 DVD: 24 CD & MC: 23 CD-ROM: 2 SPELLETJES: 6 TEXTIEL: 5 LEES/KLEUR/BOEK: 8 DIVERSE:20 TOTAAL: 118! edit niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost [..]VIDEO: 27 DVD: 24 CD & MC: 23 CD-ROM: 2 SPELLETJES: 6 TEXTIEL: 5 LEES/KLEUR/BOEK: 8 DIVERSE:20 TOTAAL: 118! Volgens mij heb je een rekenfoutje gemaakt. 3 oneven getallen bij elkaar komen op een oneven getal uit, dus dan kan het nooit geen even getal worden wat jij wel in je antwoord hebt staan. 27+23=50 50+24+6+20=100 100+2+8+5=115 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost [..]Volgens mij heb je een rekenfoutje gemaakt. 3 oneven getallen bij elkaar komen op een oneven getal uit, dus dan kan het nooit geen even getal worden wat jij wel in je antwoord hebt staan. 27+23=50 50+24+6+20=100 100+2+8+5=115 En dat zegt mijn rekenmachine ook... geheel onverwachts toch de eer aan keppiej2004 Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 november 2004 gepost Share 12 november 2004 gepost correctie voor mijn eigen bericht niet sjors heb em gewonne maar keppiej2004 keppiej2004 aan jou de eer Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost iemand anders mag een vraag bedenken, ik ben handig in vragen oplossen, maar in vragen stellen , dus de eerste die dit leest, mag zijn vraag stellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Op deze afbeelding van de wagen staat op de zijspiegels Brunnoti maar dat is toch al genoemd?http://www.gptours.dk/biler%202004/bar_1024x768.jpg Sorry voor dit, maar ik vraag me dit nog steeds af: Lennert, hoe weet je dat het merkje van Bassie's kleding Brunotti is, want ik kan me niet voorstellen wanneer je dat kunt zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Theater shows, is het duidelijk te zien, en als je opgelet had bij de het museum Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Vraag: In welke series zegt Bassie "hoepiekee" Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Vraag:In welke series zegt Bassie "hoepiekee" Europa volgens mij. EDIT: En Amerika ook, daarvoor denk ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost [..]Europa volgens mij. EDIT: En Amerika ook, daarvoor denk ik niet. nog niet volledig Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost [..]nog niet volledig Stad? Als ie de steen wegmietert... een twee... hoepiekee Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost [..]Stad? Als ie de steen wegmietert... een twee... hoepiekee Stad is sowieso goed, steen dacht ik ook, maar ook *bas* mag ik 2, hele grote, hoepiekeee Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Stad is sowieso goed, steen dacht ik ook, maar ook *bas* mag ik 2, hele grote, ??????????? hoepiekeee Lekkere koude. Maar is alles nu genoemd of wil je nu nog dat alle gegeven antwoorden in één post genoemd worden? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Stad, europa, amerika ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2004 gepost Share 19 november 2004 gepost Twice is het goede antwoord al gegeven of kun je nog een hint geven ? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Bassie: oww! Wij willen graag 2 hele grote lekkere koude hoepeke! B&A: hahahaha Adriaan: Jij spreekt goed grieks Hierbij een screenshot http://members.lycos.nl/pvbena/forum/hoepeke.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Bassie: oww! Wij willen graag 2 hele grote lekkere koude hoepeke!????????????????????????????????? B&A: hahahaha Adriaan: Jij spreekt goed grieks Vergeet de ober niet die Bassie op zijn schouder klopt en bevestigd. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost Bassie: oww! Wij willen graag 2 hele grote lekkere koude hoepeke!B&A: hahahaha Adriaan: Jij spreekt goed grieks Bassie: Jaa... Grieks is de taal van de handjes en de voetjes (stug de verkeerde kant op wijzen Hierbij een screenshot http://members.lycos.nl/pvbena/forum/hoepeke.jpg Quote bijgewerkt... The Master: mijn hint: ik wil nog één serie horen... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost [..]The Master: mijn hint: ik wil nog één serie horen... Dat wordt gokken dan: de plaaggeest ? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 november 2004 gepost Share 20 november 2004 gepost [..]Dat wordt gokken dan: de plaaggeest ? niet gokken svp... niet echt plezierig... Laten we het anders doen... Het is in Bassie en Adriaan en de schatkaart... Welke scene? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten