benafan 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Update Adriaan-Homepage 31/01/05!www.adriaan-homepage.nl met nieuwe vragen. 1 vraag tis de moeite tegenwoordig... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost [..]1 vraag tis de moeite tegenwoordig... Jemig, wees blij dat er ee nieuwe vraag is. Wees gewoon geduldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost [..]1 vraag tis de moeite tegenwoordig... het is inderdaad elke keer hetzelfde liedje... ik krijg er wat van! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Waarom klagen jullie nu in godesnaam? De site wordt tenminste onderhouden. Het is toch niet erg dat er "maar" 1 vraag op wordt beantwoord, als er nu eenmaal niet meer te melden is, hoeft er toch geen onzin op de site gezet worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Ik zei al eerder dat ik die plaatjes van de verloren aflevering kende, maar door de nieuwe vraag weet ik het zeker. Ik heb de verloren aflevering 7 ooit gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 januari 2005 gepost Auteur Share 31 januari 2005 gepost Ik zei al eerder dat ik die plaatjes van de verloren aflevering kende, maar door de nieuwe vraag weet ik het zeker. Ik heb de verloren aflevering 7 ooit gezien. Je bent toch nog niet zo oud, of heb je ze al eens op een video ofzo gezien ? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost [..]Je bent toch nog niet zo oud, of heb je ze al eens op een video ofzo gezien ? Het kan zijn dat een van mijn ouders of een bekende het ooit heeft opgenomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost [..]Het kan zijn dat een van mijn ouders of een bekende het ooit heeft opgenomen. En dan is natuurlijk de vraag, bestaat die band nog. En zo ja, staat het er nog op. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Ik meen ook aflevering 7, eveneens aflevering 2 vroeger nog gezien te hebben. Dat was in het jaar 1996 op het toenmalige TV1 hier. Toen werd het 'Geheim van de Sleutel' vertoond zoals volgens mij de originele versie van 'De nieuwe avonturen van Bassie & Adriaan' uit 1978, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet; daar was ik toen te klein voor. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 januari 2005 gepost Auteur Share 31 januari 2005 gepost Ik meen ook aflevering 7, eveneens aflevering 2 vroeger nog gezien te hebben. Dat was in het jaar 1996 op het toenmalige TV1 hier. Toen werd het 'Geheim van de Sleutel' vertoond zoals volgens mij de originele versie van 'De nieuwe avonturen van Bassie & Adriaan' uit 1978, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet; daar was ik toen te klein voor. Ja enkele van die plaatjes kwamen mij ook vaag bekend voor, maar ik zou ook niet echt kunnen zeggen of ik hem ook echt gezien heb. Ik heb 'm in ieder geval niet op video. PS. Misschien even verder praten hierover: in dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Update Adriaan-Homepage 01/02/05! http://www.adriaan-homepage.nl Met nieuwtjes, o.a. de grote verzameling van Maxim! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Speciale update Adriaan-Homepage 01-02-05: de Bassie & Adriaan fan met de grootste verzameling (zie foto). Een echt mooie en grote verzameling... een grotere heb ik nog nooit gezien En natuurlijk is er ook weer een nieuwe prijsvraag, nog een nieuwtje over de nieuwe DVD van de Lachspektakelshow en tot slot een update van de Video/DVD pagina. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost Wow, wat een ontzettend indrukwekkende verzameling ! BTW. Maxim is dat niet Bassiefan, hier op het forum ? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Wow, wat een ontzettend indrukwekkende verzameling !BTW. Maxim is dat niet Bassiefan, hier op het forum ? Jep. Onze Belg. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Bij het DVD overzicht is nu ook het geheim van de sleutel veranderd... wel jammer dat die andere nu helemaal niet meer verkrijgbaar is, want die vond ik toch wel de mooiste lay-out hebben Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..] Jep. Onze Belg. Die al tijden niet meer post Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Bij het DVD overzicht is nu ook het geheim van de sleutel veranderd... wel jammer dat die andere nu helemaal niet meer verkrijgbaar is, want die vond ik toch wel de mooiste lay-out hebben Ik heb de oude vandaag nog bij de Free Record Shop in Zwolle zien liggen. Maar even ontopic, dat is me eventjes een verzameling. Ik vraag me af hoeveel er in de buurt komen. Vast niet veel. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost [..]Maar even ontopic, dat is me eventjes een verzameling. Ik vraag me af hoeveel er in de buurt komen. Vast niet veel. Heidbuurt zal er wel in de buurt komen , (@ Heidbuurt) of niet ? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Heidbuurt zal er wel in de buurt komen , (@ Heidbuurt) of niet ? In de buurt? Die walst eroverheen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..] Jep. Onze Belg. Bedankt om de andere Belgen te vergeten hé Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]In de buurt? Die walst eroverheen. haha Jullie kunnen het denk ik over een tijdje wel gaan vergelijken Ik mag namelijk zelf een B&A tentoonstellin organiseren in een verzorgingstehuis hier in de buurt (zal er dan wel foto's van maken ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost En weer een update, zie je met genoeg geduld komje een eind, dit is de 3e update in 2 dagen een nieuwe prijsvraag, en om maar even met Adriaan te spreken: Lang gewacht maar toch gekregen. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost En weer een update, zie je met genoeg geduld komje een eind, dit is de 3e update in 2 dagen een nieuwe prijsvraag, en om maar even met Adriaan te spreken: Lang gewacht maar toch gekregen. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html Idd want in tussen is er ook alweer een nieuwtje op de site geplaatst over de nieuwe DVD! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Idd want in tussen is er ook alweer een nieuwtje op de site geplaatst over de nieuwe DVD! Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat. Nee deze stond er al een tijdje op hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat. Dat plaatje stond op een andere website. Die site kwam er eerder mee dan de Adriaan Homepage, vandaar dat ÃÂÂe hier al eerder voorbij kwam. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..] Ik deel m'n mening met randy_roes Wij mogen ook niet vergeten worden Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Er staat ook bij: De 'masterband' van deze show is naar de Bridge Entertaiment gebracht. Wat is een masterband? Ik heb wel een idee, maar ga voor een precies antwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Er staat ook bij: De 'masterband' van deze show is naar de Bridge Entertaiment gebracht. Wat is een masterband? Ik heb wel een idee, maar ga voor een precies antwoord. De masterband is de band waarop de volledig afgewerkte versie van een film/programma/uitzending etc. staat, dus compleet gemonteerd/gemixt enzovoorts. Met die band als basis worden alle verdere kopieën gemaakt, zoals in dit geval dus de DVD's. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost Er staat ook bij: De 'masterband' van deze show is naar de Bridge Entertaiment gebracht. Wat is een masterband? Ik heb wel een idee, maar ga voor een precies antwoord. De "masterband" is de ene band waarvan bij Bridge dus allemaal kopieën worden gemaakt die voor de verkoop kunnen worden verspreid (als ik het goed heb). The Master-band . EDIT: warboel was mij net voor en hij legde het duidelijker uit . Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Er is dus ook een vraag beantwoord die vijf vragen daaronder ook al is beantwoord... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Bedankt om de andere Belgen te vergeten hé Silly me. Even opnieuw: EN NATUURLIJK ONZE GIGANT-BELG RANDY_ROES! *hoera! applaus* + NIET TE VERGETEN JEN..........ARGH NEE! *wissen! wissen! wissen!* Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Silly me. Even opnieuw: EN NATUURLIJK ONZE GIGANT-BELG RANDY_ROES! *hoera! applaus* + NIET TE VERGETEN JEN..........ARGH NEE! *wissen! wissen! wissen!* Ok, goed dat je dat hebt gedaan Je was dicht bij een waarschuwing hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost [..]Silly me. Even opnieuw: EN NATUURLIJK ONZE GIGANT-BELG RANDY_ROES! *hoera! applaus* + NIET TE VERGETEN JEN..........ARGH NEE! *wissen! wissen! wissen!* En Lorenzo dan? Volgens mij zijn er wel meer... Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Update Adriaan-Homepage 02/02/05! http://www.adriaan-homepage.nl Met alweer een nieuwtje! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost En Lorenzo dan? Volgens mij zijn er wel meer... Natuurlijk! Die ook! Sorry, Lorenzo. Er zijn er ook veel meer, het ging alleen even om de grap. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Spkngebob een leuke stem ik vind hem vreselijk Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost [..]Natuurlijk! Die ook! Sorry, Lorenzo. Er zijn er ook veel meer, het ging alleen even om de grap. Oké dan Ik kan toch geen waarschuwingen geven Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Ik vroeg me al langer af of Lex nou familie van Martijn was en dat is nu dus duidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost DVD van lachspektakel... is dat niet zoiets als 25 jaar theater of Live! ? Overigens wachten we nog altijd op de verdwenen trosster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Ja het is net zoiets en op die andere dvd kun je nog wel even wachten, zeker niet voor eind dit jaar, misschien nog wel later... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Zouden er ook dvd's uitkomen met 100 maal B&A en Brieven aan de koningin? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Dat is toch gewoon die DVD die Twice ook bedoelt... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Ik vroeg me al langer af of Lex nou familie van Martijn was en dat is nu dus duidelijk Over familie gesproken, is Herman Passchier die opa in Flodder speelt eigenlijk ook familie van Martijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Over familie gesproken, is Herman Passchier die opa in Flodder speelt eigenlijk ook familie van Martijn? En als we daar toch over aan het nadenken zijn, kunnen we die vraag ook stellen voor zeskamp-, stedenspel-, spel zonder grenzen- en bloemencorsoheld Dick Passchier natuurlijk En over die Nederlandse stem van Spongebob, Dj ik sluit me helemaal bij je mening aan, die is echt vreselijk. Vooral dat vreselijke gelach! Wat dat betreft is de originele stem dan veel beter. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Nasynchronisaties zijn vrijwel altijd saaier dan de originele versies Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Nasynchronisaties zijn vrijwel altijd saaier dan de originele versies dit gaat niet op bij elke disney film! daar zijn de Nederlandse stemmen vele malen beter, maargoed we gaan weer ontopic Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Dat is toch gewoon die DVD die Twice ook bedoelt... Verdwenen trosster is iets heel anders 100 maal B&A met brieven aan de koningin ken ik zelf niet eigenlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Dat weet ik, maar ik dacht dat op die ene DVD die in de maak is al die afleveringen stonden, dus de verdwenen trosster, 100 maal B&A enz enz. Dat is toch ook zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Dat weet ik, maar ik dacht dat op die ene DVD die in de maak is al die afleveringen stonden, dus de verdwenen trosster, 100 maal B&A enz enz. Dat is toch ook zo? Iig De Verdwenen Trosster, voor de rest is het niet bekend... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten