djkoelkast 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost Die namen ook altijd in soaps :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost Ik heb inmiddels wat audiofragmenten op Youtube gezet, om een "beeld" te geven van wat we nu missen wat achtergrondmuziek betreft. Deze kent vrijwel iedereen wel: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost De Ludo tune Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 mei 2013 gepost Share 3 mei 2013 gepost Het is nu wachten op de box van seizoen 9 in augustus en ik heb er alweer zo'n zin in. Alleen al hierom: Ludo Sanders op zijn best. En vanaf de eerste aflevering van seizoen 9 is ook de Ludo tune te horen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 mei 2013 gepost Share 4 mei 2013 gepost Hoe kom je toch altijd aan die fragmenten en die plaatjes? Ik zou bijna denken dat je ze ook allemaal al op videoband hebt staan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 mei 2013 gepost Share 4 mei 2013 gepost Frey is een wandelende GTST encyclopedie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 mei 2013 gepost Share 4 mei 2013 gepost Dat plaatje komt van het ANP archief. Daar staan veel toffe foto's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 september 2013 gepost Share 24 september 2013 gepost Deze vakantie seizoen 9 op DVD gezien en ik weet nu helemaal zeker dat dit mijn meest favoriete seizoen is van allemaal. Ludo Sanders is echt op zijn best dit seizoen. En dan ook nog Pete Jenssens. Veel exits helaas, maar wel veel prachtige momenten. En op het eind de laatste zaak van Ger Smit als rechercheur Bronkhorst. In seizoen 10 verandert er helaas een boel en niet in positieve zin... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 september 2013 gepost Share 25 september 2013 gepost Thanks Frey, je hebt me weer helemaal in de GTST-vibe gebracht Ben nu lekker bezig met seizoen 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 september 2013 gepost Share 25 september 2013 gepost Ludo Sanders en Pete Jenssens. _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 september 2013 gepost Share 26 september 2013 gepost (aangepast) De "Verbrande Toast scene" met Dokter Simon "Ik HAAT verbrande toast" 26 september 2013 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 29 september 2013 gepost Share 29 september 2013 gepost Robert als hij boos is Laura als ze cynisch doet :') God wat zijn die personages toch grappig in de oudere seizoenen Frey, wanneer maakt 'Meneer Sanders van de bank' ook alweer zijn entree? Seizoen 6 toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 september 2013 gepost Share 29 september 2013 gepost Seizoen 6 ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 september 2013 gepost Share 29 september 2013 gepost Frey, weet jij (als kenner) in welk seizoen Ludo een paar afleveringen beschikte over een hulpje, genaamd Max? Ik weet nog dat het een studentikoos typetje met bril was en dat hij Stefano een flinke dreun verkocht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 september 2013 gepost Share 29 september 2013 gepost Geen idee meer, zou seizoen 11 kunnen zijn. Ik weet niet zo veel meer van seizoen 10 en 11. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey? Betere dan op de 20 jaar DVD, wat een compilatie-DVD was van de afgelopen 5-10 jaar :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey? Onder andere de verhaallijnen met Meta, Ludo & Janine vs Meike en Tony Fuentes. En niet te vergeten de laatste aflevering van seizoen 14 + de eerste van seizoen 15, met de brand in scala. Naar mijn mening de beste zomercliffhanger van allemaal en die vervolgaflevering vind ik daarmee de spannendste aflevering van allemaal. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost Oeh, de bruiloft van Simon Ik weet nog heel goed dat vroeger eens Baantjer de Film op tv kwam, en die nam ik op op videoband. Daarvoor kwam toevallig die aflevering, en die vond ik zo spannend dat ik hem vaker terugkeek dan de baantjerfilm zelf Ludo die ineens weer kan zien en het lasertje op stefano ziet En Meta, hahah :') De brand in scala was zeker spannend ja, met de ontvoerde Nina en haar ontvoerders Isabella en Jasmin. Okee ik ben overtuigd Ga deze zeker kopen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost Oeh, de bruiloft van Simon Ik weet nog heel goed dat vroeger eens Baantjer de Film op tv kwam, en die nam ik op op videoband. Daarvoor kwam toevallig die aflevering, en die vond ik zo spannend dat ik hem vaker terugkeek dan de baantjerfilm zelf Ludo die ineens weer kan zien en het lasertje op stefano ziet Haha, ik had hetzelfde. Ik ging er lekker voor zitten die avond. Eerst de dubbele aflevering van GTST en daarna de Baantjer film. Maar ik zat na GTST nog zo te shaken van spanning, dat ik me totaal niet kon concentreren op de film. Toen konden ze GTST nog echt spannend maken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 oktober 2013 gepost Share 1 oktober 2013 gepost De kerstfilm komt dus ook uit, op 24 oktober. _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2013 gepost Share 6 oktober 2013 gepost En toch mis ik een castfoto op die cover. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 25 april 2014 gepost Share 25 april 2014 gepost (aangepast) Ik ben inmiddels bij de dvd box van seizoen 10. En daar is me iets eigenaardigs opgevallen aan de intro. Aflevering 1736 begint gewoon met dezelfde intro als de slotaflevering van seizoen 9. En aflevering 1737 begint ineens met een vernieuwde intro waarbij ook de arrangementen zijn aangepast. En dat is vreemd. Want in het vernieuwde intro had Jet van der Meij al zwart haar. En voor zover ik mij kon herinneren, verscheen deze intro ook pas nadat Jet haar haar ook zwart geverfd had. En in het begin had onze dvd speler moeite met de eerste dvd van de dvd box van seizoen 10 en toen keek ik of ie dat probleem had met dvd 2 en ik daar een aflevering van opstartte (ik geloof dat dat aflevering 1746 was) zag ik het nieuwe leader met de eerdere arrangementen. En het vreemde was wel, bij de afleveringen die ik tot nu toe gezien heb (de laatste was 1738) was de muziek van de outro onveranderd. En ik geloof dat die tegelijkertijd met de intro veranderd werd nadat het nieuwe seizoen begon. Ik heb het idee dat ze hier en daar wat veranderd hebben voor dat dit seizoen op dvd verscheen. 25 april 2014 aangepast door De Baron Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 april 2014 gepost Share 26 april 2014 gepost Je bent niet de enige die dit is opgevallen; de harde kern in het GTST topic op FOK! maakte hier ook al melding van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 2 oktober 2014 gepost Share 2 oktober 2014 gepost (aangepast) Ja, ik vind de DVD box van seizoen 10 qua bewerking maar raar in elkaar zitten, eerst dat gedoe met de in en outro, ik ben zelfs een keer een outro tegen gekomen dit seizoen, zonder muziek of het GTST logo er in, en er zitten een aantal afleveringen tussen waar ze op het begin de terugblik van de vorige afleveringen er bij hadden gezet, en later op een andere DVD heb je de terugblik ineens niet meer, dan begint de aflevering gewoon met de intro. 2 oktober 2014 aangepast door De Baron Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 7 oktober 2014 gepost Share 7 oktober 2014 gepost Seizoen 12 is ook behoorlijk mee lopen goochelen. Dan wel weer een outro en vooruitblik en dan weer niks. Dan weer geen tekst (acteur namen) in de outro.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 oktober 2016 gepost Share 17 oktober 2016 gepost Vandaag de DVD box van seizoen 14 ontvangen en dus druk bezig met kijken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 oktober 2016 gepost Share 18 oktober 2016 gepost En hoe lang ga je er over doen, een week ?   Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 oktober 2016 gepost Share 18 oktober 2016 gepost 41 minutes ago, RM said: En hoe lang ga je er over doen, een week ?    Maximaal 2. Moet vandaag ook nog de nieuwe Pokémon demo spelen.   Overigens ben ik een tijdje geleden ook gestopt met het huidige GTST te volgen, al keek ik al enkele jaren haast alleen nog de shorties. Het niveau is al jaren om te janken, maar je blijft het toch stiekem volgen als je al zo lang kijkt... Maar de waardeloze exit van Jef was de druppel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2016 gepost Share 18 oktober 2016 gepost En Nieuwe Tijden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 oktober 2016 gepost Share 18 oktober 2016 gepost 27 minutes ago, djkoelkast said: En Nieuwe Tijden? Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 oktober 2016 gepost Share 18 oktober 2016 gepost 32 minutes ago, Frey said: Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â nou dit zegt wel genoeg Ik waag me er niet aan. Ik heb ook Medisch Centrum Centrum nog niet aangedurfd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 oktober 2016 gepost Share 20 oktober 2016 gepost  Een van de beste nieuwkomers in deze periode. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 oktober 2016 gepost Share 25 oktober 2016 gepost En alweer klaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 oktober 2016 gepost Share 25 oktober 2016 gepost 9 hours ago, Frey said: En alweer klaar.  Vanaf 17 oktober??  Gek...  (maar wel zo'n prettige in de omgang  ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 oktober 2016 gepost Share 26 oktober 2016 gepost (aangepast) 8 hours ago, MarsM said:  Vanaf 17 oktober??  Gek...  (maar wel zo'n prettige in de omgang  )  Ik had geen vakantie, dus daarom deed ik er weer wat langer over deze keer.   Een paar gemaakte shots:          26 oktober 2016 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 november 2016 gepost Share 22 november 2016 gepost Seizoen 15 schijnt dus al in februari uit te komen. Dit zal de laatste box zijn die ik aanschaf. Hier zitten nog diverse verhaallijnen in die ik graag terug wil zien, zoals Benjamin als geest die Harmsen wil helpen Ludo die wraak neemt op Martine. Daarna gingen ze rare dingen uithalen met natuurlijk als dieptepunt de babyverwisseling van Arnie en Dennis... Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Psssst.... Martine Hafkamp komt terug vanaf maart Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost (aangepast) Ik heb er geen vertrouwen in met deze schrijvers. Ze hebben de laatste jaren iedere verhaallijn met enorm veel potentie weten te verknallen. De laatste echt geslaagde comeback was die van... Martine Hafkamp. Maar dat is inmiddels al meer dan 11 jaar geleden allemaal. 8 december 2016 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Als het een beetje meezit komt ze gewoon langs om, net zoals Robert Jef meenam, Jack Wiet meenam, en Marcus zijn dochter meebracht, een personage weer mee weg te nemen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Ik heb GTST gevolgd tussen ongeveer 1995-1998. Zit Helen Helmink er nog in? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost 4 minutes ago, Hinse said: Ik heb GTST gevolgd tussen ongeveer 1995-1998. Zit Helen Helmink er nog in?  Nee, die is er al uit sinds 1997. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost 30 minutes ago, samba-boy said: Als het een beetje meezit komt ze gewoon langs om, net zoals Robert Jef meenam, Jack Wiet meenam, en Marcus zijn dochter meebracht, een personage weer mee weg te nemen.  Jep, en als het tegen zit dan legt ze binnen een half jaar het loodje  Dat hebben we ook vaak gezien; personages die na lange tijd terugkeren en dan dood gaan (mooiste voorbeeld is Simon Dekker) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Just now, RM said:  Jep, en als het tegen zit dan legt ze binnen een half jaar het loodje  Dat hebben we ook vaak gezien; personages die na lange tijd terugkeren en dan dood gaan (mooiste voorbeeld is Simon Dekker) En Isabella... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Isabella was natuurlijk een lachertje... Â De dood van Simon daarentegen ging gepaard met de, naar mijn mening, beste jubileumuitzending die we gehad hebben van GTST. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Sluit Frits van Houten niet uit (die ging er in de 1000e aflevering uit ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Suzanne Balk? Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost 1 minute ago, Hinse said: Suzanne Balk? Â Â Eruit sinds 2000. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost (aangepast) 2 minutes ago, Frey said: Â Eruit sinds 2000. Â Ik bedoelde haar als optie om tijdelijk terug te keren. Wellicht is ze uitgekeken op die basketballer (want ik las op Wikipedia dat ze daarmee getrouwd is). 8 december 2016 aangepast door Hinse tikfout Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 december 2016 gepost Share 8 december 2016 gepost Geen idee. Als ze terug zou komen, dan mogelijk met haar inmiddels volwassen zoon Guus(je). Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.