Jelger_de_goochelaar 3 oktober 2006 gepost Share 3 oktober 2006 gepost Van die aftitelingen bij Q&Q heb ik gehoord, kwam niet door Bridge, doordat de aftitelingen bij die afleveringen verschrikkelijk schokkerde, hebben ze ze weg geknipt, erg jammer, maar begrijpelijk.Maar: Bij Vrouwenvleugel Seizoen 1 ontbrak op een dvd uit de box aflevering 16, bij Seizoen 3 zijn er zelfs 2 ontbrekende afleveringen, en bij die O ZO MOOIE GTST-BOX ontbreekt aflevering 24, en DAT kan niet (En natuurlijk zijn ze er wel snel bij, maar het MAG gewoon niet gebeuren) Nou ja, dan toch... Maak een nieuwe, of laat het geluid wat wegfaden, het is echt opeens: pats boem! Maar zo'n aflevering laten ontbreken, is echt gewoon stom. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 oktober 2006 gepost Share 4 oktober 2006 gepost aflevering 24 van gtst ontbreekt alleen op de boxen van mensen die de box bij rtl-shop besteld hebben. ik heb hem bij bol.com besteld en daar doet die aflevering het gewoon. ik heb de box nu binnen, en ik vind het erg leuk om al die oude afleveringen weer terug te zien. nu hopen dat de andere seizoenen volgen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 oktober 2006 gepost Share 4 oktober 2006 gepost aflevering 24 van gtst ontbreekt alleen op de boxen van mensen die de box bij rtl-shop besteld hebben. ik heb hem bij bol.com besteld en daar doet die aflevering het gewoon. ik heb de box nu binnen, en ik vind het erg leuk om al die oude afleveringen weer terug te zien. nu hopen dat de andere seizoenen volgen.Niet alleen bij RTLshop.nl, bij elke winkel waar ze die box verkopen, kun je de foute disc kopen. Een vriend van me had de box gekocht bij Vanleest, zat ook de foute disc bij... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 november 2006 gepost Share 10 november 2006 gepost Wie 1 minuut geleden keek naar GTST weet het: [spoil] L*O*U*O*D*O*O*O* LEEFT NOG!!!!![/spoil] Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 10 november 2006 gepost Share 10 november 2006 gepost Wie 1 minuut geleden keek naar GTST weet het:[spoil] L*O*U*O*D*O*O*O* LEEFT NOG!!!!![/spoil] Sure he does! Nu wordt GTST toch weer leuk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 november 2006 gepost Share 10 november 2006 gepost Mijn favoriete personage is back Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 november 2006 gepost Share 11 november 2006 gepost Nouja Ludo zal wel op slinkse wijze de boel voor de gek houden en terugkeren! Dus toch..... Maargoed het kan uiteraard ook weer z'n tweelingbroer zijn, al is het na de Van Houtentjes verwisseling wel erg flauw om zoiets weer te doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 11 november 2006 gepost Share 11 november 2006 gepost Heb het zelf natuurlijk weer gemist. Was het een goeie scene? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 11 november 2006 gepost Share 11 november 2006 gepost Heb het zelf natuurlijk weer gemist. Was het een goeie scene? Volgens mij was het ongeveer zo, verbeter me if wrong. Was helemaal aan het eind van de aflevering. Barbera wordt gestoord en blijft tegen het glas slaan en schreeuwen om medicijnen. Dan gaat dat vage alarm weer af en gaat de camera 'door het glas' en dan komt het gezicht van Ludo langzaam in beeld. Toen was de aflevering afgelopen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 november 2006 gepost Share 11 november 2006 gepost http://www.youtube.com/watch?v=TYLDrhgKbH8 Met de geweldige Ludo tune erbij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 11 november 2006 gepost Share 11 november 2006 gepost Geweldig! Bedankt voor de clip. En B&A Freak, dank voor de uitleg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 12 november 2006 gepost Share 12 november 2006 gepost WOW echt gaaf. Ludo is back, en hoe! Hij doet in die scene hetzelfde als Jigsaw in Saw II. Mensen opsluiten en aan het zuurstof hangen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 november 2006 gepost Share 16 november 2006 gepost Ludo is terug en het is weer meteen geniaal Hij gaat ze laten zwemmen En Nick is natuurlijk weer terug Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 december 2006 gepost Share 1 december 2006 gepost Dinsdag komt de enige echte Sinterklaas op bezoek in GTST Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 december 2006 gepost Share 1 december 2006 gepost Dinsdag komt de enige echte Sinterklaas op bezoek in GTST Dat wordt: OPNEMEN GEBLAZEN! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost (aangepast) Helaas is de serie al jaren niet meer wat het ooit geweest is. Ik kijk meer nog uit gewoonte (en voor Ludo ). http://www.youtube.com/watch?v=Gj5D7O898xU Dit was pas GTST. Hoewel ik vooral dol ben op de slechteriken, is dit mijn meest favoriete fragment uit 20 jaar GTST. Mooie verhaallijn, goede personages, geweldig acteerwerk en prachtige muziek. http://www.youtube.com/watch?v=PIl_UdSSMvU Dit is natuurlijk een klassieker. http://www.youtube.com/watch?v=rb7P3aEL6lA Dan hebben we nog een filmpje van een van de meest geniale personages van GTST: Herman Hogendoorn. http://www.youtube.com/watch?v=SlrEYqBdyRg En het zou natuurlijk niet compleet zijn zonder Ludo Sanders. Hier was hij op zijn best. 23 januari 2011 aangepast door Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 april 2010 gepost Share 27 april 2010 gepost Haha eigenlijk volg ik dit ook nog half, simpelweg 1x in de week bij mijn vriendin Bij vlagen wel leuk maar meeste tijd clichés en matig acteerwerk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 april 2010 gepost Share 30 april 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=qCfBLkEZ7ag Zo zou de leader eruit moeten zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 mei 2010 gepost Share 6 mei 2010 gepost Bekijk ik de shorty voor morgen, hebben ze Tubular Bells als achtergrondmuziek gebruikt. Het lijkt wel Bassie en Adriaan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Edwin Rutten gaat een schurk spelen in GTST. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Edwin Rutten gaat een schurk spelen in GTST. Net RTL Boulevard gezien ja. Die Laura heeft het ook echt met iedereen gedaan hè. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 mei 2010 gepost Share 17 mei 2010 gepost Net RTL Boulevard gezien ja. Die Laura heeft het ook echt met iedereen gedaan hè. Ik ben blij dat ze eindelijk weer een verhaallijn krijgt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 januari 2011 gepost Share 22 januari 2011 gepost Het is niet veel soeps meer op het moment. Dat vond ik al maanden en na het zien van seizoen 3 werd dat alleen nog maar meer bevestigd. De slechteriken zijn helemaal verdwenen en deze schrijvers hebben zelfs Ludo weten te verknallen. Ik kan niet wachten op de rest van de boxen. Vooral de jaren 90 wil ik zo graag weer zien. Seizoen 4, 5 en de eerste helft van 6 heb ik zelfs nog helemaal niet gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Ik heb seizoen 2 én 3 nog te kijken. Gaat keigoed hier. Rechercheur Jack, met Jee Aaa Cee Kaa. Het is werkelijk om te gieren. :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Bronkhorst, dat was pas een rechercheur. http://www.youtube.com/watch?v=hspMeQdmDTA Ger Smit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Eeehmm... Ik mis hier iets geloof ik... We zijn hier voor een andere zaak... de moord op Frits van Houten en even later hoor je; Nee ik was ergens anders toen hij werd neergeschoten... Volgens mij werd Rien van Houten neergeschoten en werd er bij Frits een TV in zijn badkuip geduwd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Hier dachten ze nog dat Frits was doodgeschoten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost Hier dachten ze nog dat Frits was doodgeschoten. Was toch met een tv in bad? Ik heb het niet eens gezien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 januari 2011 gepost Share 23 januari 2011 gepost TV in zijn bad was pas een paar jaar later. Hier zat hij even ondergedoken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 januari 2011 gepost Share 24 januari 2011 gepost Was toch met een tv in bad? Ik heb het niet eens gezien Seizoen 6, aflevering 1000 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 januari 2011 gepost Share 24 januari 2011 gepost Dat is de slechte versie. Dat is seizoen 16 en daar hebben ze de hele moord verpest. Dit is de echte: http://www.youtube.com/watch?v=PIl_UdSSMvU Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 januari 2011 gepost Share 24 januari 2011 gepost Ik zie geen enkel verschil. Allebei slechte acteurs in een slechte televisie-serie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 januari 2011 gepost Share 25 januari 2011 gepost TV in zijn bad was pas een paar jaar later. Hier zat hij even ondergedoken. Was dit niet die moord op Rien Hogendoorn, die in de badjas van Frits rondliep? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 januari 2011 gepost Share 25 januari 2011 gepost Was dit niet die moord op Rien Hogendoorn, die in de badjas van Frits rondliep? Inderdaad: http://www.youtube.com/watch?v=StRlQIYs9lA Een tijdje dacht iedereen dat Frits vermoord was, totdat hij ineens weer opdook: http://www.youtube.com/watch?v=6gbxSblf7zU Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 januari 2011 gepost Share 28 januari 2011 gepost Mooi fragment Ik wil seizoen 2 nu. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Seizoen 5 inmiddels op DVD, Seizoen 6 komt in september en seizoen 7 in december. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Ieder zijn smaak; maar ik wat ik van deze serie vind, laten we het houden op niet echt positief! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost Ik kan me er ook niet in vinden. Ik kijk momenteel de Goudkust dvd's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost GTST, Goudkust, ONM, etc..etc..etc.. Nee het kan me absoluut niet boeien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 maart 2013 gepost Share 3 maart 2013 gepost Binnenkort komt seizoen 8 alweer op DVD. Eindelijk weer genieten van de echte Ludo Sanders, want in de huidige afleveringen wordt hij neergezet als een naïeve idioot. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 3 maart 2013 gepost Share 3 maart 2013 gepost ...naïeve idioot. Nee hoor, als huisvader die zijn dochter als prinsesje behandelt, maakt niet uit wat ze doet. ...Wacht, dan heb je wel gelijk ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 maart 2013 gepost Share 9 maart 2013 gepost Ook waardeloos trouwens dat ze in 2011 na 21 seizoenen een nieuwe componist genomen hebben voor de achtergrondmuziek. Ronald Schilperoort maakte altijd de meest prachtige muziekjes, waaronder ook de terugkerende deuntjes zoals de "Ludo tune". Vanaf 2008 zijn er in de meeste afleveringen van die top 40 nummers te horen die totaal niet bij de scènes passen. En de nieuwe componist lijkt echt maar een handjevol themes te hebben gemaakt. Dat is nog niet zo heel erg, omdat je vroeger ook vaak dezelfde themes had. Maar in deze themes zit nauwelijks variatie; ze lijken allemaal zo erg op elkaar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 maart 2013 gepost Share 10 maart 2013 gepost Tja, de huidige serie heeft wel veel glans verloren. Jammer ook dat teveel verhaallijnen te lang doorlopen, vooral het Sjors - Bing gedoe en nu de ruzietjes binnen de Sandersjes- en Bouwhuisjes. Ben benieuwd of die nieuwe vlam van Jef de boel weer een beetje kan opstoken, al vrees ik dat tante Laura dat dan weer snel de kop indrukt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Ook waardeloos trouwens dat ze in 2011 na 21 seizoenen een nieuwe componist genomen hebben voor de achtergrondmuziek. Ronald Schilperoort maakte altijd de meest prachtige muziekjes, waaronder ook de terugkerende deuntjes zoals de "Ludo tune". Vanaf 2008 zijn er in de meeste afleveringen van die top 40 nummers te horen die totaal niet bij de scènes passen. En de nieuwe componist lijkt echt maar een handjevol themes te hebben gemaakt. Dat is nog niet zo heel erg, omdat je vroeger ook vaak dezelfde themes had. Maar in deze themes zit nauwelijks variatie; ze lijken allemaal zo erg op elkaar. Ja, soms worden er deuntjes gemaakt door die componist, die bestaat uit akelige soundjes, die niet echt prettig zijn om naar te luisteren. Ronald Schilperoort maakte echt van die melodieën die bij de serie pasten, dat waren echt herkennings melodieën. Ik heb overigens wel een beetje de indruk, dat het personage Mike een soort Frits van Houten begint te worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Ja, soms worden er deuntjes gemaakt door die componist, die bestaat uit akelige soundjes, die niet echt prettig zijn om naar te luisteren. Ronald Schilperoort maakte echt van die melodieën die bij de serie pasten, dat waren echt herkennings melodieën. Ik heb overigens wel een beetje de indruk, dat het personage Mike een soort Frits van Houten begint te worden. Die componist maakt echt helemaal niks zelf. :') Alles is library music of top 40 nowadays. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Nou, wat er anders op de site van GTST is te lezen juist wel. Daar staat dat de componist samen met de regisseur naar de aflevering kijkt, en dan wordt er bepaald of er muziek onder komt ja of nee, en dan wordt de scène teruggespoeld, waarna de componist de muziek er live onder speelt. Of soms wordt er inderdaad een top 40 nummer onder gezet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 april 2013 gepost Share 11 april 2013 gepost Nou, wat er anders op de site van GTST is te lezen juist wel. Daar staat dat de componist samen met de regisseur naar de aflevering kijkt, en dan wordt er bepaald of er muziek onder komt ja of nee, en dan wordt de scène teruggespoeld, waarna de componist de muziek er live onder speelt. Of soms wordt er inderdaad een top 40 nummer onder gezet 9 van de 10 keer is het iets wat al bestaat (geen top 40 maar door een vaag bandje in gespeeld (Niet Merkies) of top 40) en de tiende keer is het meestal een deuntje wat dan echt Pittige Tijden-proporties aanneemt en dus ook 100 keer terugkomt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost Dat muziekje dat onlangs bij een Bing scene werd gebruikt was daarentegen best indrukwekkend. Wel jammer dat ze die zanger (ben even de naam kwijt) later als variete artiest in De Koning lieten optreden. Paste niet bij de sfeer'. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost Dat muziekje dat onlangs bij een Bing scene werd gebruikt was daarentegen best indrukwekkend. Wel jammer dat ze die zanger (ben even de naam kwijt) later als variete artiest in De Koning lieten optreden. Paste niet bij de sfeer'. Dit nummer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost Dat muziekje dat onlangs bij een Bing scene werd gebruikt was daarentegen best indrukwekkend. Wel jammer dat ze die zanger (ben even de naam kwijt) later als variete artiest in De Koning lieten optreden. Paste niet bij de sfeer'. Bing, dan noem je ook wel een personage... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.