Freek 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Talbot ???? Dat is een automerk en als je die meerekent dan ken ik er ook nog wel een paar. Een automerk is geen sluikreclame . Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Talbot ???? Ja, zo heette de oude auto van Bassie en Adriaan, in de serie van de diamant en de sleutel Hier een foto! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Snap je? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Dat is de oude auto van Bassie en adriaan!,In de serie van De diamant en de sleutel Hier een foto! Lekker dubbelpost op deze manier... Reclame voor de Talbot en Honda is inderdaad geen echte reclame. Alhoewel deze merken wel veel bekender zijn geworden bij het publiek. Volgens mij hebben veel gezinnen met kinderen Honda Prelude's en Rancho's aangeschaft ... Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Klasse toch! edit: Kun je in het vervolg NUTTIGE posts maken? Dit wordt wel erg bagger zo, en je weet wat bagger oplevert. Juist, een waarschuwing. Dus opletten en niet zo veel rotzooi posten. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Klasse toch! Je doet het er om volgens mij. Lees jij die edits op je berichtjes niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Hinse had er in het locatietopic ook nog één gepost: Duidelijke sluikreclame voor Avifauna. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Sluikreclame in de Schatkaart serie: Reclame voor Intertoys (oud logo) Link naar bericht Delen op andere sites
japio 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Sluikreclame in de Schatkaart serie:Reclame voor Intertoys (oud logo) ik weet eigenlijk niet of dit wel sluikreclame is. b&a wandelen namelijk gewoon door een winkelstraat en het logo wordt niet bewust in beeld gehaald volgens mij. bij al die andere wel Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost ik weet eigenlijk niet of dit wel sluikreclame is. b&a wandelen namelijk gewoon door een winkelstraat en het logo wordt niet bewust in beeld gehaald volgens mij. bij al die andere wel Sluikreclame is eigenlijk juist dat het niet bewust is gedaan! Op reclame maken staat namelijk een hoge boete. Let maar eens op. Als op je op tv de naam Albert Heijn noemt moet je direct een aantal andere supermarktketen noemen... sluik·re·cla·me (de ~) 1 tersluikse, ongeoorloofde reclame op de radio en tv Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Sluikreclame is dat men het opzettelijk doet, bijvoorbeeld als er in GTST ze een koker met Pringles laten zien is dat opzettelijk gedaan. En dat heet sluikreclame. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Sluikreclame voor NIDO Zelfbediening. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 mei 2004 gepost Share 3 mei 2004 gepost Reclame voor Coca Cola. (Zie automaat) Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost die hoort er volgens mij totaal niet bij. valt die op?? nee Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 mei 2004 gepost Share 11 mei 2004 gepost nogmaals sluikreclame is bewust gedaan. Dat van die AH tas, dat is sluikreclame ,die tas is er met opzet neer gezet. Ander voorbeeld. In Die another day staan er op de bar en terrasjes alleen maar Heiniken flesjes(ook nog eens met het etiket naar de camera gericht) Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Uit De Sleutel, ik heb geen verstand van radioapparatuur, maar het lijkt me een merk. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Volgens mij is die K ook een merk, het is klein, maar 't zit erin. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost RVS verzekeringen. Ook uit De Sleutel. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Hier nog wat sluikreclame: Als je heel goed kijkt, zie je linksboven een reclamebord van Marlboro. Verder zie je nog wat reclameborden van Renault en Dunlop. Op de racebaan zie je ook hartstikke veel reclame van BNW en Datsun. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost En de welbekende Martinair zat er ook in. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Hier nog wat sluikreclame:plaatje Als je heel goed kijkt, zie je linksboven een reclamebord van Marlboro. Verder zie je nog wat reclameborden van Renault en Dunlop. Op de racebaan zie je ook hartstikke veel reclame van BNW en Datsun. Ik weet niet of je dat er honderd procent toe kan rekenen, het is uiteraard reclame, maar probeer maar eens een racebaan zonder te vinden. Wat hadden ze anders moeten doen, alles afdekken? Dat had er ook niet uitgezien. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Reclame voor Philips: Zie de 2 doven linksboven. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Reclame voor Philips:http://www.11j.nl/bena/foto/kroon/17.jpg Zie de 2 dozen linksboven. Nou het lijkt er eerder op dat deze dozen expres buiten beeld vallen/afgedekt zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost [..]Nou het lijkt er eerder op dat deze dozen expres buiten beeld vallen/afgedekt zijn. Ja, net als die eronder van Sharp Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Nou het lijkt er eerder op dat deze dozen expres buiten beeld vallen/afgedekt zijn. Ze zijn inderdaad precies bij de namen afgescheurd. Het lijkt er dus op dat er alles aan gedaan is om die namen juist uit beeld te houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Op de voorpagina staat trouwens wel een advertentie van 'compeanen' of iets in die zin, iets met pijpen zo te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Op de voorpagina staat trouwens wel een advertentie van 'compeanen' of iets in die zin, iets met pijpen zo te zien. Ik vraag me af of dat wel echt is. Die krant met het nieuws van de kroon (Het Kompas heet die krant toch?) is ook speciaal voor de aflevering gemaakt, net als die uit de schatkaart. Wellicht is die advertentie ook alleen maar verzonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Op Curacao wordt ook veelvuldig reclame gemaakt voor het Van der Valk "Plaza Hotel" . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 maart 2005 gepost Auteur Share 6 maart 2005 gepost Op Curacao wordt ook veelvuldig reclame gemaakt voor het Van der Valk "Plaza Hotel" . onnodige kick dit, zie de openingspost (ok, de 2e post) http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... =1781#1781 staan zelfs foto's bij! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost [..]onnodige kick dit, zie de openingspost (ok, de 2e post) http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... =1781#1781 staan zelfs foto's bij! Sorry , mijn fout, ik had alleen op de tweede pagina gekeken. Verwijder mijn post anders maar... EDIT: Weet iemand hoe het zat met die boete die ze daar voor hebben gekregen ? Ik vind dit echt een van de opvallendste reclames in de series, het komt echt talloze keren duidelijk in beeld. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost [..]Sorry , mijn fout, ik had alleen op de tweede pagina gekeken. Verwijder mijn post anders maar... EDIT: Weet iemand hoe het zat met die boete die ze daar voor hebben gekregen ? Ik vind dit echt een van de opvallendste reclames in de series, het komt echt talloze keren duidelijk in beeld. Boete??? Hebben ze daar een boete voor gekregen? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost [..]Boete??? Hebben ze daar een boete voor gekregen? Ja, dat stond op pagina 1 van dit topic . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten