djkoelkast 17 februari 2004 gestart Share 17 februari 2004 gestart Natuurlijk is het bekend dat er vaak reclame is voor Martinair. Maar er is meer reclame, post hier screenshots van sluikreclame. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2004 gepost Auteur Share 17 februari 2004 gepost de TROS: het Algemeen Dagblad --edit: betere cap neergezet-- de Albert Heijn: van der Valk --edit: cap toegevoegd-- Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 17 februari 2004 gepost Share 17 februari 2004 gepost de TROShet Algemeen Dagblad de Albert Heijn En dat allemaal in één aflevering! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2004 gepost Auteur Share 17 februari 2004 gepost Let op, boven 2 nieuwe caps toegevoegd. Nog een reclame (niet heel duidelijk maar hij is er) Greenhopper / Kermit van toen PTT Telecom: Was toen baanbrekend Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 17 februari 2004 gepost Share 17 februari 2004 gepost Hmm volgens mij zitten er alleen in de amerika-serie veel van die sluikreclames, in de andere series is het me niet echt opgevallen maar zal eens goed kijken Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 februari 2004 gepost Share 18 februari 2004 gepost Was toen baanbrekend Zeker voor B100, eindelijk hoefde hij niet meer met zo'n ingewikkelde telefoonconstructie, compleet met uitschuivende antenne in z'n jas rond te hobbelen. Ok, het dichtklappen van het telefoontje leverde pijnlijke momenten op voor B100 maar toch............. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 februari 2004 gepost Auteur Share 19 februari 2004 gepost Voor die van der Valk reclame hebben ze een vette boete gehad trouwens, misschien is daar nog wel een stukje van terug te vinden op internet of is er een zekere veteraan die dat heeft? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 19 februari 2004 gepost Share 19 februari 2004 gepost Ik heb er nog 1 gevonden in de Reis vol Verrassingen: Bovenaan de brief die Bassie krijgt n.a.v. zijn gewonnen prijs staat heel groot: ATI (AMERICANTOURS INTERNATIONAL INC.) De brief komt vol in beeld, en door het inzoomen heb ik het goed kunnen lezen. Ik kan helaas geen screenshot maken. Misschien dat Djkoelkast (of iemand anders) daar voor kan zorgen Link naar bericht Delen op andere sites
koelkast 20 februari 2004 gepost Share 20 februari 2004 gepost Ook Martinair komt regelmatig voorbij (volgens mij sowieso in alle vliegtuigshots). Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 20 februari 2004 gepost Share 20 februari 2004 gepost Voor die van der Valk reclame hebben ze een vette boete gehad trouwens, misschien is daar nog wel een stukje van terug te vinden op internet of is er een zekere veteraan die dat heeft? Ik kan me ook nog wel herinneren dat ze die boete kregen ja. Het logo komt ook wel erg vaak in beeld. Heb trouwens hele tijd gezocht op internet maar kan er helemaal niets van vinden. Hopen dat iemand het nog in z'n archief heeft zitten dus... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 februari 2004 gepost Share 21 februari 2004 gepost Hun maatjes Siegfried & Roy worden in de Reis vol Verassingen ook in het zonnetje gezet. Onder andere fragmenten van hun show in Las Vegas en Adriaan die alles nog een beetje aandikt door te zeggen: We hadden al heel wat shows gezien, maar die show van Siegfried & Roy, dat was de allerbeste show die we ooit gezien hadden! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 21 februari 2004 gepost Share 21 februari 2004 gepost Hun maatjes Siegfried & Roy worden in de Reis vol Verassingen ook in het zonnetje gezet. Onder andere fragmenten van hun show in Las Vegas en Adriaan die alles nog een beetje aandikt door te zeggen: We hadden al heel wat shows gezien, maar die show van Siegfried & Roy, dat was de allerbeste show die we ooit gezien hadden! Volgens mij zitten er alleen van die sluikreclames in de 2 laatste series. In de overige series is me er echt niets van opgevallen Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 21 februari 2004 gepost Share 21 februari 2004 gepost Circus Renz, maar dat is misschien wel logisch. Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 22 februari 2004 gepost Share 22 februari 2004 gepost Wat dachten jullie van de racebaan in het geheim van de sleutel! Een hele hoop reclame bij elkaar. Zoals Marlboro. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Sluikreclame in Afl. 11 van de Reis door Europa - serie Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Sluikreclame in Afl. 11 van de Reis door Europa - serie van philips jah nu je et zeg dat heb ik nou dus egt nooit gezien want het is maar een fragment van 2-3 seconden dus dan zie je et nie zo snel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost Sluikreclame in Afl. 11 van de Reis door Europa - serie Het is zelf negatieve sluikreclame, want die boem werkt niet! Dus jongens, als je een boem wil maken met een klok erin, niet een klokje van Philips gebruiken Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost [..]Het is zelf negatieve sluikreclame, want die boem werkt niet! Dus jongens, als je een boem wil maken met een klok erin, niet een klokje van Philips gebruiken Ja dát of Handige Harry niet zo'n boem laten maken... Kan ook helpen Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Ze hebben verder nog reclame gemaakt voor Matra-Simca en Honda Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Wat dachten jullie van de racebaan in het geheim van de sleutel!Een hele hoop reclame bij elkaar. Zoals Marlboro. En ook van Datsun & BMW. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost En ook de walkie-talkie die *adriaan* in de schuilplaats van de boeven had gevonden daar staat iets van Radofon. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Ze hebben verder nog reclame gemaakt voor Matra-Simca en Honda zelf eèns in hun strip zie : http://www.adriaan-homepage.nl/strip_sl ... el22b.html Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost In Amerika maken ze ook nog reclame voor Ford (Mustang; kijk maar op de bumper), de boeven rijden ook in een Pontiac. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Het vorige stukje had me broer gepost. Ik zei tegen hem dat je dan wel door kunt gaan met alle auto's die in de series voorkomen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Het vorige stukje had me broer gepost. Ik zei tegen hem dat je dan wel door kunt gaan met alle auto's die in de series voorkomen. Ja, dat wou ik ook net zeggen... je kunt niet eens in een auto rijden zonder dat het merk in beeld komt, dus dat maakt weinig uit.. Pas als je echt gaat inzoomen op het merk of er dingen over zegt, wordt het reclame (check Baantjer maar es). Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost Bij de scenes in De Reis vol Verrassingen als B&A een auto gaan huren/terugbrengen word er altijd 'subtiel' een opname van het bord van het autoverhuurbedrijf Hertz gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 3 april 2004 gepost Share 3 april 2004 gepost Is de krant van B&A in de schatkaart echt een krant????? Want dan is dat ook reclame. Link naar bericht Delen op andere sites
Marfdasko 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost [..]Het is zelf negatieve sluikreclame, want die boem werkt niet! Dus jongens, als je een boem wil maken met een klok erin, niet een klokje van Philips gebruiken Die boem deed het wel, HH had er alleen geen rekening mee gehouden dat er in Spanje 1 uur tijdverschil is. (ook al is dat er volgens mij niet) Uiteindelijk ontploft de boem wel, maar een uur te laat. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost [..]Die boem deed het wel, HH had er alleen geen rekening mee gehouden dat er in Spanje 1 uur tijdverschil is. (ook al is dat er volgens mij niet) Uiteindelijk ontploft de boem wel, maar een uur te laat. Nee, want het klokje stond precies op vijf over zes, zoals het hoorde, en hij ontplofte niet. Dat ie later wel ontploft, noem ik geen werken. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost Hier nog zo één: Tegenwoordig heet dat Modern Electronics --edit even de imagetag afgesloten met een image tag ipv een url tag -- Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost In de Verzonken Stad is er in de eerste aflevering een passagierstrap te zien van Olympic Airways, een Griekse vliegtuigmaatschappij. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 april 2004 gepost Auteur Share 14 april 2004 gepost [..]Die boem deed het wel, HH had er alleen geen rekening mee gehouden dat er in Spanje 1 uur tijdverschil is. (ook al is dat er volgens mij niet) Uiteindelijk ontploft de boem wel, maar een uur te laat. sowieso moet ie ontploffen, tijdverschil of niet, als ik m zet dat ie om 6u af moet gaan moet ie om 6u afgaan, ook al is het in het echt 3u... En dat uur tijdverschil is er ook ècht niet... Wij zitten in de zone GMT +1: Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, --blabla nog een hoop--, Brussel, Kopenhagen, Madrid, Parijs..... Duidelijk lijkt me... Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost [..]sowieso moet ie ontploffen, tijdverschil of niet, als ik m zet dat ie om 6u af moet gaan moet ie om 6u afgaan, ook al is het in het echt 3u... En dat uur tijdverschil is er ook ècht niet... Wij zitten in de zone GMT +1: Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, --blabla nog een hoop--, Brussel, Kopenhagen, Madrid, Parijs..... Duidelijk lijkt me... Was het niet zo dat in '92 Spanje nog wel bij de tijdzone GMT hoorde, ipv. GMT +1? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 14 april 2004 gepost Share 14 april 2004 gepost [..]Was het niet zo dat in '92 Spanje nog wel bij de tijdzone GMT hoorde, ipv. GMT +1? Deze discussie is zinloos want ook al is het 2 uur ofzo, als DE WEKKER om 6 uur staat moet hij ook afgaan om 6 uur. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 19 april 2004 gepost Share 19 april 2004 gepost Je hebt helemaal gelijk Niveath. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 april 2004 gepost Share 25 april 2004 gepost Ik heb er geen screenshot van, maar in Het geheim Van De Sleutel is er sluikreclame. Namelijk op de Sleutel, daarop staat NEDERLANDSE SPOORWEGEN. Link naar bericht Delen op andere sites
MH-83 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost In de Verzonken Stad is er in de eerste aflevering een passagierstrap te zien van Olympic Airways, een Griekse vliegtuigmaatschappij. Ooit in Griekenland geweest? Daar zijn alle trappen nl beschilderd met dat O-A-logo. En in dat geval zouden ze in de Europa-serie ook reclame hebben gemaakt voor de SNCF (Franse spoorwegen), portwijn (Portugal), bloemenveiling Westland (aflevering Nederland), Aer Lingus (Ierland), Alitalia (Italië), K&D (Duitse bootdienst), KLM (in het vliegtuig naar Griekenland) en voor Olympic (als B100 in Athene aankomt). Overigens hebben ze in die serie wel Legoland gecamoufleerd: *adriaan* "nee, Bassie, er was ook zo'n beeld in dat park met de speelgoedsteentjes" Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Die van AH en Martinair zijn wel heel erg duidelijk. maar van de rest ben ik niet echt overtuigt. Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost De grootste reclame hebben ze in 'de Reis door Europa' wel weg gewerkt. De vrachtwagen van de Lachspektakelshow is van Ford, maar daar is voor de opnames 'n grote rode sticker opgeplakt en gele bolletjes erop. Daarachter stond namelijk met koeieletters: "Met Ford de wereld rond". Groetjes, Sander. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Ik heb er geen screenshot van, maar in Het geheim Van De Sleutel is er sluikreclame. Namelijk op de Sleutel, daarop staat NEDERLANDSE SPOORWEGEN. Geen reclame dacht ik toch zo? Er is toch maar één spoorwegonderneming in NL? Het is pas reclame als er meedere zouden zijn. Kijk maar naar die tas van AH. Dat is reclame want er zijn nog genoeg andere supermarkten... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Op deze cap uit het geheim van de Sleutel staat wel sluikreclame, namelijk van dat orgel: Alleen kan ik niet goed lezen wat er opstaat... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Volgens mij staat er op het draaiorgel Mr Bombas Company (het lijkt ok op Bombay, maar die is het volgens mij niet). Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Volgens mij staat er op het draaiorgel Mr Bombas Company (het lijkt ok op Bombay, maar die is het volgens mij niet). Er staat Mr. Boembas ik weet het 100% zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost [..]Er staat Mr. Boembas ik weet het 100% zeker. Ik geef Lennert gelijk, ik lees ook Mr. Boembas Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost [..]Ik geef Lennert gelijk, ik lees ook Mr. Boembas thnx Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Het is dus Mr. Boembas company... Maar rechts op die trommel (ofzo) staat Bombasso... Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Het is dus Mr. Boembas company... Maar rechts op die trommel (ofzo) staat Bombasso... Daar staat "Orchestra 1920 Bombasso" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost Het is dus Mr. Boembas company... Maar rechts op die trommel (ofzo) staat Bombasso... Daar staat Bombasso Orchestra 1920 waarschijnlijk de eigenaars van het apparaat Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost [..]Daar staat "Orchestra 1920 Bombasso" klopt Link naar bericht Delen op andere sites
M@rtijn 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Talbot ???? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten