keppiej2005 14 oktober 2004 gestart Share 14 oktober 2004 gestart Op de tros kwam net te land te zee en in de lucht, hebben ze de caravan van b&a op zijn kop gebouwd! Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Op de tros kwam net te land te zee en in de lucht, hebben ze de caravan van b&a op zijn kop gebouwd!Waneer is de herhaling???heb het gemist Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Heheh, ze worden nog tweede ook. En Hans Kazan is goed op de hoogte van de boeven! Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost ja k heb het ook gezien. Het was erg leuk, en vooral dat B100 en Handige Harry er ook bij waren, maar idd. Hans Kazan is echt goed op de hoogte van de boeven. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost wat maakte hans kazan voor opmerking dan? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost wat maakte hans kazan voor opmerking dan? Dat B2 die dove was, die alles verkeerd verstond, en hij deed nog even "hallo baas" in zijn gebakje of zoiets. Niet spectaculair, maar als zelfs Bassie B2 en B100 door elkaar haalt... Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Ik heb het gisteren ook gezien. Was een mooie car alleen jammer dat ze het niet haalde. B100 zacht er ook leuk uit. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 15 oktober 2004 gepost Auteur Share 15 oktober 2004 gepost [..]Waneer is de herhaling???heb het gemist Ik weet niet wanneer de herhaling komt, er is elke week een nieuwe aflevering. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 16 november 2004 gepost Auteur Share 16 november 2004 gepost in dit topic wordt er al lang niet meer over dit onderwerp gepraat, dus wat mij betreft kan er een slotje op. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost in dit topic wordt er al lang niet meer over dit onderwerp gepraat, dus wat mij betreft kan er een slotje op. Dat slaat toch ook nergens op, als jij deze oude koe niet uit de sloot had gevisd, had niemand hem meer zien staan, was een slotje niet nodig geweest en mocht het ooit weer op tv komen, kon iemand het hier weer in posten... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost [..]Dat slaat toch ook nergens op, als jij deze oude koe niet uit de sloot had gevisd, had niemand hem meer zien staan, was een slotje niet nodig geweest en mocht het ooit weer op tv komen, kon iemand het hier weer in posten... Dat is waar, maar er is toch een centraal topic dus als het nog eens komt, kan het daar weer in ter sprake komen... 10000 post in General Chat Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten