Cold45 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Uiteraard, zou weinig tot geen acrobaten kunnen noemen die echt beter zijn DAN Aad. Maar toch, je gaat altijd een risico aan. Over die kennis: hij zat ook al jaaren in de bouw, en had dus zeker verstand van zaken. Echter 1 verkeerd stapje, en je ziet wat voor gevolgen dat kan hebben... Toch moet een film lekker veel stunts hebben, en dan snel veel achter elkaar . Ja, maar je gaat ook een risico aan als je op straat loopt. Zoals gezegd is/was Adriaan een goede acrobaat, die de handstand dus goed beheerst. Het lijkt mij dat als je al zoveel maal de handstand hebt gedaan, dat ie dan echt niet meer fout gaat. Een verschil met die kennis van jou, die kennis die had waarschijnlijk niet 100% zijn aandacht bij het lopen op die stijger. Adriaan had zeer waarschijnlijk wel al zijn aandacht bij die handstand. Ik wil hier niet zeggen dat het niets voorstelt ofzo, maar ik wil wel zeggen dat het risico voor Adriaan althans best wel mee zal hebben gevallen. Tuurlijk, ik doe het hem niet na, maar ik ben dan ook geen acrobaat met heel veel ervaring. Als je zoveel ervaring hebt, je goed concentreerd, dan is de kans heel klein dat er iets fout gaat. Mocht er iets fout zijn gegaan, dan zou hij dus iets van 3 meter zijn gevallen. Op deze hoogte kan er vanalles gebeuren, maar je kan op heel veel manieren vallen. Dus ook hier is weer een kleine kans dat het fout zou gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]Ja, maar je gaat ook een risico aan als je op straat loopt. Zoals gezegd is/was Adriaan een goede acrobaat, die de handstand dus goed beheerst. Het lijkt mij dat als je al zoveel maal de handstand hebt gedaan, dat ie dan echt niet meer fout gaat. Een verschil met die kennis van jou, die kennis die had waarschijnlijk niet 100% zijn aandacht bij het lopen op die stijger. Adriaan had zeer waarschijnlijk wel al zijn aandacht bij die handstand. Ik wil hier niet zeggen dat het niets voorstelt ofzo, maar ik wil wel zeggen dat het risico voor Adriaan althans best wel mee zal hebben gevallen. Tuurlijk, ik doe het hem niet na, maar ik ben dan ook geen acrobaat met heel veel ervaring. Als je zoveel ervaring hebt, je goed concentreerd, dan is de kans heel klein dat er iets fout gaat. Mocht er iets fout zijn gegaan, dan zou hij dus iets van 3 meter zijn gevallen. Op deze hoogte kan er vanalles gebeuren, maar je kan op heel veel manieren vallen. Dus ook hier is weer een kleine kans dat het fout zou gaan. okay, de kans dat de handstand fout gaat is minimaal, maar als Bassie tegen hem aan slaat op de euromast en hij daarna aan het randje hangt... dat lijkt me wel wat anders Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost [..]okay, de kans dat de handstand fout gaat is minimaal, maar als Bassie tegen hem aan slaat op de euromast en hij daarna aan het randje hangt... dat lijkt me wel wat anders Dat is allemaal van tevoren ingepland. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost de foto van mijn 'stunt' is inmiddels ontwikkeld, nu moet de foto nog ingescanned worden. stunt is dus door adriaan gedaan op het 2e plateau. niet te zien op de foto van DJ op deze foto kun je het plateau ook zien Mijn 1000e post Link naar bericht Delen op andere sites
Wazeggie 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Ik weet niet wat ie precies doet met dat katje in de Plaaggeest, maar heeft hij nou iets vast als hij d.m.v. dat touw naar beneden glijdt? Als dat niet zo is lijkt me het wel pijnlijk voor z'n handen Btw Lennert, was die post hier boven je 1000e? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 oktober 2004 gepost Share 26 oktober 2004 gepost Ik weet niet wat ie precies doet met dat katje in de Plaaggeest, maar heeft hij nou iets vast als hij d.m.v. dat touw naar beneden glijdt? Als dat niet zo is lijkt me het wel pijnlijk voor z'n handen Btw Lennert, was die post hier boven je 1000e? Ja hij heeft iets vast, het lijkt op een buisje. Ik dacht eerst ook dat moet wel pijnlijk zijn maar adriaan is natuurlijk ook niet gek. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost de foto van mijn 'stunt' is inmiddels ontwikkeld, nu moet de foto nog ingescanned worden.stunt is dus door adriaan gedaan op het 2e plateau. niet te zien op de foto van DJ op deze foto kun je het plateau ook zien Mijn 1000e post Het valt mee, qua hoogte tussen de platformen. En inderdaad, je loopt tegenwoordig zelfs risico als je over straat loopt . Lukas. P.s. oude foto, die zwart-witte, wanneer stond die zendmast er eigenlijk op? Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]Ja hij heeft iets vast, het lijkt op een buisje. Ik dacht eerst ook dat moet wel pijnlijk zijn maar adriaan is natuurlijk ook niet gek. Hij zal vast wel wat vast hebben, haast onmogelijk om met je handen langs een touw te roetsjen... Denk aan iemand die gitaar speelt . Die heeft (vaak) zo'n ding vast (weer vergeten hoe het heet ) voor z'n nagels te beschermen . Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]Hij zal vast wel wat vast hebben, haast onmogelijk om met je handen langs een touw te roetsjen... Denk aan iemand die gitaar speelt . Die heeft (vaak) zo'n ding vast (weer vergeten hoe het heet ) voor z'n nagels te beschermen . en (s)plektrum of (s)plectrum heet zo'n ding Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 27 oktober 2004 gepost Share 27 oktober 2004 gepost [..]en (s)plektrum of (s)plectrum heet zo'n ding Juist, een plectrum Link naar bericht Delen op andere sites
limo 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost edit: dit is niet gewenst. Waarschuwing. Nog een keer en je ligt eruit. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Het zal vast wel ergens genoemd zijn, al staat het niet op de info site, maar de stunt van Adriaan in zn Prelude in de Kroon, als hij ziet dat de boeven achter um rijden en dat die afslaan en hij omdraait (ook te zien tijdens de introsong), dat is Adriaan helemaal niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Nee het persoon dat in de prelude zit heeft wel een blauwe bloes aan maar het haar van die persoon is veel anders dan dat van Adriaan. Zon grote slip is moeilijk uit te voeren voor een normale chauffeur. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Nee het persoon dat in de prelude zit heeft wel een blauwe bloes aan maar het haar van die persoon is veel anders dan dat van Adriaan. Zon grote slip is moeilijk uit te voeren voor een normale chauffeur. Je moet we een goede wagen beheersing hebben, maar met het einige wat je moet doen, is ontkoppelen en je handrem aantrekken. Blijft natuurlijk niet makkelijk Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost ja, maar duiken en parachutespringen heeft adriaan wel zelf gedaan en daar zelfs opleidingen voor genomen. Maarja om nou voor deze ene actie speciale cursussen te gaan volgen... Dan was misschien n courreur inhuren makkelijker/goedkoper... Maar t blijft wel n gave actie, alleen jammer dat het adriaan niet is Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Het zal vast wel ergens genoemd zijn, al staat het niet op de info site, maar de stunt van Adriaan in zn Prelude in de Kroon, als hij ziet dat de boeven achter um rijden en dat die afslaan en hij omdraait (ook te zien tijdens de introsong), dat is Adriaan helemaal niet! Het staat wel op de info site vermeld hoor, bij de goofs van De Verdwenen Kroon. Het zou inderdaad spectaculairder zijn geweest als Adriaan de stunt zelf had gedaan, maar hij laat het wel eens vaker aan anderen over. Bij de racebaanscene uit de sleutel werkte bijvoorbeeld de slipschool van Rob Slotemakers mee, dus daar zal Adriaan misschien ook niet alles zelf gedaan hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost [..]Het staat wel op de info site vermeld hoor, bij de goofs van De Verdwenen Kroon. hmmz dan heb ik dat even gemist naja sorry dan *had echt gekeken* (maar blijkbaar niet goed), naja een foutje moet kunnen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost hmmz dan heb ik dat even gemist naja sorry dan *had echt gekeken* (maar blijkbaar niet goed), naja een foutje moet kunnen Och, over iets heen lezen is nog niet echt een foutje. Feit is trouwens wel dat je goed kan zien dat Adriaan niet achter het stuur zit in die scene, net als bij de nep B100 in het bootje in Duitsland en de vervanging van Joris door Guus Verstraete in De Huilende Professor. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost wanneer wordt joris dan vervangen noem ff de scene Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 31 oktober 2004 gepost Auteur Share 31 oktober 2004 gepost wanneer wordt joris dan vervangennoem ff de scene In het beginliedje, zie je het duidelijk, op het einde van het liedje als hij zeg maar de bocht om komt, zie je duidelij kdat het niet Joris is, en dat is ook in de serie te zien. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Om het even iets duidelijker aan te geven: tijdens operatie Huilebalk, als B&A met de peiler achter Joris aanzitten na diens 'ontsnapping' uit de cel. Tijdens de achtervolgingsscenes zie je op een gegeven moment Guus Verstraete in de auto van Joris zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Om het even iets duidelijker aan te geven: tijdens operatie Huilebalk, als B&A met de peiler achter Joris aanzitten na diens 'ontsnapping' uit de cel. Tijdens de achtervolgingsscenes zie je op een gegeven moment Guus Verstraete in de auto van Joris zitten. Nog duidelijker met de tijd erbij 00:59:34 Als Bassie en Adriaan Joris achtervolgen met de radiopeiler, zie je op een gegeven moment de auto van Joris door een bocht scheuren. Joris zit dan niet achter stuur, maar Guus Verstraete, de regisseur. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost ahaaaaaaa okeej nu weet k welke scene je bedoelt thnx Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Adriaan ziet er in die bocht ook heel raar uit met een witte trui onder z'n bloes. (zie infopagina) P.S Kon Joris niet autorijden omdat hij het aan Guus Verstraete overliet? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Adriaan ziet er in die bocht ook heel raar uit met een witte trui onder z'n bloes. (zie infopagina)P.S Kon Joris niet autorijden omdat hij het aan Guus Verstraete overliet? Naja je ziet Joris wel rijden, dus dan neem ik aan dat hij het wel kon. o.a. als bassie en adriaan er achter aan rijden, en je ziet joris ook wel rijden bij het circus, en vliegveld, Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost Lang gewaxht maar toch gekregen hier is ie dan mijn handstand op de EUROMAST met dank aan Lukas voor de hosting Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost Lang gewaxht maar toch gekregen hier is ie dan mijn handstand op de EUROMAST http://home.tiscali.nl/~vdpluijm/handstand.jpg met dank aan Lukas voor de hosting sunt, picture werkt niet nu wél dus SUPER! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost Best knap inderdaad. Ik kan alleen een handstand tegen muur (dan wel zonder hulp en niet zo naar achter lopen). Nu nog de salto > Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost vet stoer man die foto. dat je dat nog durft op zo'n hoogte, maar het kan aan mij liggen maar volgens mij is dat het plateau waar HET DUO ook heeft opgenomen of niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost vet stoer man die foto. dat je dat nog durft op zo'n hoogte,maar het kan aan mij liggen maar volgens mij is dat het plateau waar HET DUO ook heeft opgenomen of niet? ja, het is het zelfde plateau, alleen kijk je dan een andere richting op, maar dan zou de foto mislukken opdat je dan iets te veel tegenlicht had Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 16 november 2004 gepost Share 16 november 2004 gepost best goed inderdaad Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Heel knap Lennert, ik kan niet eens een fatsoenlijke handstand maken laat staan op de Euromast . Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Inderdaad, ik klap dan voorover of achterover Het ziet er heel goed uit, knap gedaan! Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Besef wel dat je daarboven ook veel wind hebt... Blijf je amper staan. Zeiden de andere bezoekers nog wat tegen je toen je daar ging 'stunten' ? Lijkt me wel komisch. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 17 november 2004 gepost Share 17 november 2004 gepost Besef wel dat je daarboven ook veel wind hebt... Blijf je amper staan. Zeiden de andere bezoekers nog wat tegen je toen je daar ging 'stunten' ? Lijkt me wel komisch. Ja het waaide die dag heel jhard, ook op de grond. De mensen zeiden nietsm ze keken wel raar op. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost ik vind dat adriaan die parachute springt in de sleuten en de prof de beste stunt van adriaan, echt cool en goed Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten