Lennert 11 oktober 2004 gestart Share 11 oktober 2004 gestart Ik heb een aantal leuke suggesties voor een 2e tour, Schoonhoven Naarden Zandvoort Ridderkerk En in Ridderkerk is het meest perfecte restaurant te vinden en de reden is: Het restaurant ligt in de haven van Ridderkerk (wat een locatie is) achter het restaurant is ook een scene opgenomen, de studio waar veel liedjes zijn opgenomen ligt heel dichtbij. Adriaan blijkt daar welleens te eten, en het ziet er gewoon gezellig uit. Schoonhoven Naarden Zandvoort natuurlijk zijn er in die plaatsen meer locaties te vinden, maar zo hebben jullie een idee. Als jullie nog suggesties hebben post het. -edit: titel duidelijker gemaakt, leek meer op de tour de France- Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Zandvoort ben ik niet zo voor. Alleen het circuit, en het ligt nogal uit de route. Naarden Vesting wel. In schoonhoven is toch nog wel wat meer te vinden? Die poort, bijvoorbeeld... en straatjes en telefooncellen... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Ik heb een aantal leuke suggesties voor een 2e tour,Schoonhoven Naarden Zandvoort Ridderkerk Leuk met die plaatjes! Ik stem nog voor Vlaardingen -edit: zo'n megalange quote met alle plaatjes erbij is niet nodig- Uitstekend DJ, ik zal ze voortaan schrappen! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Ik schrijf me bij deze al in . Het lijkt me trouwens ook nog wel leuk om eens kasteel Dussen (waar spoken bestaan niet is opgenomen) te bezoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost Zandvoort ben ik niet zo voor. Alleen het circuit, en het ligt nogal uit de route. Naarden Vesting wel. In schoonhoven is toch nog wel wat meer te vinden? Die poort, bijvoorbeeld... en straatjes en telefooncellen... Ja weet ik, daarom heb ik ook gezegt dat er meer te vinden is in die plaatsen, maar om nou als die plaatjes te posten Maar je hebt gelijk in schoonhoven is veel te vinden, dus dat is leuk. kijk voor meer info op http://info.bassieenadriaan.nl, vooal bij locaties Kroon, Diamant en Sleutel. Zandvoort centrum is ook gebruikt, maar idd het ligt wat van de route af. BTW twice zou je misschien de plaatje uit je quote willen verwijderen en Vlaardingen hebben we al gehad bij tour nummer 1, maar is natuurlijk wel voor herhaling vatbaar. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Lennert, je voorstel vind ik zeer goed, maar idd Zandvoort moet er niet bij ( mag wel, voor het circuit , maar hoeft niet ) Als de datum goed ligt, dan kom ik zeker Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Ik ben natuurlijk ook weer 'in' Als de datum goed ligt uiteraard... Zandvoort ben ik ook al geen voorstander van, ik kom er nog wel ns maar om nou te zeggen dat er echt n B&A-sfeer hangt..niet echt....beetje zonde tijd, De rest is natuurlijk helemaal in orde Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik ben er ook voor. En deze keer wil ik wel mee, als ik gezien heb wat ik de 18e gemist heb. Ik zal koste wat het kost ervoor zorgen dat ik er deze keer bij ben! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Valkenburg ligt hier wel dicht in de buurt, maar dat geld niet voor de meeste forummembers. Ik weet niet of ik naar een van die plaatsen toe kan komen, sowieso niet in de Herfstvakantie want dan ben ik op vakantie . Voor wanneer wordt dit gepland ? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 oktober 2004 gepost Auteur Share 12 oktober 2004 gepost Valkenburg ligt hier wel dicht in de buurt, maar dat geld niet voor de meeste forummembers.Ik weet niet of ik naar een van die plaatsen toe kan komen, sowieso niet in de Herfstvakantie want dan ben ik op vakantie . Voor wanneer wordt dit gepland ? Ik heb geen idee wanneer deze tour zal worden gehouden, maar ik zou zeggen doe je voorstel, owja 1 ding is zeker de tour wordt gehouden voordat Maike weg gaat Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..]Ik heb geen idee wanneer deze tour zal worden gehouden, maar ik zou zeggen doe je voorstel, owja 1 ding is zeker de tour wordt gehouden voordat Maike weg gaat Ergens in november? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..]Ergens in november? Lijkt mij prima. Link naar bericht Delen op andere sites
de Plaaggeest 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik woon bij vlakbij Naaarden-vesting en ik kan je vertellen dat daar niet veel veranderd is naar de Diamant-serie.Dat lijkt mij dus een erg goede keuze. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 oktober 2004 gepost Auteur Share 12 oktober 2004 gepost Jah er is idd weinig veranderd en er is veel te zien, vooral het museum is erg mooi, en de dam waarover B&A lopen is ook makkelijk te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost ik ben een tijdje niet op het forum geweest dus heb denk heel wat gemist. Maar is dit zo een vervolg tour van de benatour.nl of is dat apart van dit forum. zou iemand wat meer informatie kunnen geven ik begrijp er even allemaal niets meer van. Ik zou btw wel heel graag mee willen met die tour. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost ik ben een tijdje niet op het forum geweest dus heb denk heel wat gemist. Maar is dit zo een vervolg tour van de benatour.nl of is dat apart van dit forum. zou iemand wat meer informatie kunnen geven ik begrijp er even allemaal niets meer van. Ik zou btw wel heel graag mee willen met die tour. Het is een vervolg op onze eigen eerste tour. De mensen achter benatour.nl hebben hier niets mee te maken (maar als ze mee willen, dan zijn ze natuurlijk welkom). Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Hee... kerstvakantie zou ook kunnen. En dan niet een dag, maar twee of drie, we kunnen vast wel ergens een blokhut regelen of zo, maken we er een B&A weekend van Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Hmm Kerstvakantie komt voor mij nogal ongelukkig uit. De weekends zijn precies gevuld met feestdagen en doordeweeks werk ik, muv maandag en dinsdag.. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Hee... kerstvakantie zou ook kunnen. En dan niet een dag, maar twee of drie, we kunnen vast wel ergens een blokhut regelen of zo, maken we er een B&A weekend van Dat lijkt me wel leuk, kerstvakantie komt mij ook beter uit, tussen kerst en nieuwjaar ofzo, ergens een hutje regelen en 's avonds B&A DVD's kijken . Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 oktober 2004 gepost Auteur Share 12 oktober 2004 gepost Lijkt me een goed plan de kerstvankantie dan. Dat weekend vind ik bedenkelijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Als het in de kerstvakantie valt, zal ik hoogstwaarschijnlijk wel moeten passen, ik begin dan met m'n blokperiode voor de examens Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Hee... kerstvakantie zou ook kunnen. En dan niet een dag, maar twee of drie, we kunnen vast wel ergens een blokhut regelen of zo, maken we er een B&A weekend van een blokhut? je denkt toch niet dat ik, de baron... Nee ik vind een caravan toepasselijker Met zn alleen in zon aso grote caravan en die dan metteen rood met geel schilderen en koppen op plakken Maar ik denk dat k mee ga Ligt indd aan de datum... Ik blijf het topic wel volgen Btw Lennert, mooie openingspost met die plaatjes erbij, dan weten waar we over praten Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik hoop dat jullie niet denken dat ik jullie laat gaan zonder mijn deskundige toezicht? Als de datum goed is, kom ik zeker. Als we een weekend doen, kunnen we misschien ook en circusvoorstelling meepikken. (Geen zorgen, Maike, ik heb daar immers genoeg afleiding. ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]een blokhut? je denkt toch niet dat ik, de baron... Nee ik vind een caravan toepasselijker Met zn alleen in zon aso grote caravan en die dan metteen rood met geel schilderen en koppen op plakken Maar ik denk dat k mee ga Ligt indd aan de datum... Ik blijf het topic wel volgen Btw Lennert, mooie openingspost met die plaatjes erbij, dan weten waar we over praten Blokhut, huisje, caravan het maakt voor mij niet zoveel uit. Als we er maar B & A kunnen kijken en het niet ontzettend duur is. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 oktober 2004 gepost Auteur Share 13 oktober 2004 gepost [..]Blokhut, huisje, caravan het maakt voor mij niet zoveel uit. Als we er maar B & A kunnen kijken en het niet ontzettend duur is. Jah idd als het maar niet te duur is, en we moeten video banden kijken das leuker cnr en penta Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Jah idd als het maar niet te duur is, en we moeten video banden kijken das leuker cnr en penta Ik neem waarschijnlijk ook mijn slagerdvd's mee. (Dan hoeven die banden niet te slijten). Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Wat dachten jullie van zo'n asociaal groot huisje in Landal Green Parks? Daar kun je met 12 man tegelijk in. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Wat dachten jullie van zo'n asociaal groot huisje in Landal Green Parks? Daar kun je met 12 man tegelijk in. Lijkt me wel wat. Hoe duur is het? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Lijkt me wel wat. Hoe duur is het? Weet ik nog niet, heb nu ook even geen tijd om het uit te zoeken. Voelt iemand zich geroepen? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Weet ik nog niet, heb nu ook even geen tijd om het uit te zoeken. Voelt iemand zich geroepen? Ik wil dat wel uitzoeken, maar dan moet eerst duidelijk zijn waar en wanneer we gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost zou ik mogen weten wat en welke scenes er in Ridderkerk allemaal zijn opgenomen. want k moet van de week nog naar ridderkerk toe Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik heb het één en ander uitgezocht. Als we een Landal park aanhouden, dan ligt volgens mij "De Koornmolen" het gunstigst. http://www.landal.nl/content.aspx?content=park&contentcode=algemeen&menuide=9&menu=algemeen&subid=1&parkcode=KLN Het nadeel is dat ze daar geen 12-persoons bungalows hebben. Maar met 2 6-persoons bungalows, komen we ook een heel eind. Op 20 december aankomen is een mogelijkheid. Dan kost een 6-persoonsbungalow met ligbad en douche €170,- voor 4 dagen (3 nachten). Dat is dus ongeveer €28,33 per persoon als beide bungalows vol zitten. Edit:Link werkende gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik hoop dat jullie niet denken dat ik jullie laat gaan zonder mijn deskundige toezicht? Als de datum goed is, kom ik zeker. Als we een weekend doen, kunnen we misschien ook en circusvoorstelling meepikken. (Geen zorgen, Maike, ik heb daar immers genoeg afleiding. ) Over deskundige leiding gesproken... kun jij geen scoutingterrein regelen of zo? Of gaat dat niet zo makkelijk? We moeten natuurlijk wel de beschikking hebben over DVDspeler en TV... Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik heb het één en ander uitgezocht.Als we een Landal park aanhouden, dan ligt volgens mij "De Koornmolen" het gunstigst. http://www.landal.nl/content.aspx?content=park&contentcode=algemeen&menuide=9&menu=algemeen&subid=1&parkcode=KLN Het nadeel is dat ze daar geen 12-persoons bungalows hebben. Maar met 2 6-persoons bungalows, komen we ook een heel eind. Op 20 december aankomen is een mogelijkheid. Dan kost een 6-persoonsbungalow met ligbad en douche €170,- voor 4 dagen (3 nachten). Dat is dus ongeveer €28,33 per persoon als beide bungalows vol zitten. Edit:Link werkende gemaakt Helemaal gaaf. Count me in. DVDspeler? Geregeld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik heb het één en ander uitgezocht.Als we een Landal park aanhouden, dan ligt volgens mij "De Koornmolen" het gunstigst. http://www.landal.nl/content.aspx?content=park&contentcode=algemeen&menuide=9&menu=algemeen&subid=1&parkcode=KLN Het nadeel is dat ze daar geen 12-persoons bungalows hebben. Maar met 2 6-persoons bungalows, komen we ook een heel eind. Op 20 december aankomen is een mogelijkheid. Dan kost een 6-persoonsbungalow met ligbad en douche €170,- voor 4 dagen (3 nachten). Dat is dus ongeveer €28,33 per persoon als beide bungalows vol zitten. Edit:Link werkende gemaakt 2x6 vind ik sowieso prettiger... en 30 piek is te overzien niet? Ik vind het een prima plan. Count me in too. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]2x6 vind ik sowieso prettiger... en 30 piek is te overzien niet? Ik vind het een prima plan. Count me in too. We moeten natuurlijk wel reageren voor de huisjes weg zijn. Dus als iedereen die mee wil snel reageert, dan kunnen er voldoende huisjes gereserveerd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 oktober 2004 gepost Auteur Share 13 oktober 2004 gepost Ik heb het één en ander uitgezocht.Als we een Landal park aanhouden, dan ligt volgens mij "De Koornmolen" het gunstigst. http://www.landal.nl/content.aspx?content=park&contentcode=algemeen&menuide=9&menu=algemeen&subid=1&parkcode=KLN Het nadeel is dat ze daar geen 12-persoons bungalows hebben. Maar met 2 6-persoons bungalows, komen we ook een heel eind. Op 20 december aankomen is een mogelijkheid. Dan kost een 6-persoonsbungalow met ligbad en douche €170,- voor 4 dagen (3 nachten). Dat is dus ongeveer €28,33 per persoon als beide bungalows vol zitten. Edit:Link werkende gemaakt Kan ik mijn verjaardag vieren (ik ben de 17e jarig), ik weet het nog niet over dat weekend hoor. Een dag vind ik ook wel goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Ik zie een weekend niet zo zitten, vind een dag makkelijker, maar als jullie een weekend willen vind ik dat niet erg hoor, dat is aan jullie natuurlijk. Jullie hoeven met mij geen rekening te houden. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Nee... ik vind er ook niks meer an... Neej, ff serieus, ik vind een B&A tourtje leuk, (zeker als het kan met een quiz erbij) maar ik ga niet overnachten etc... liever 2 dagen van vroeg tot laat dat iedereen zelf bekijkt welke dag hij komt en maybe beide... maar ook met mij hoef je geen rekening te houden Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Kan ik mijn verjaardag vieren (ik ben de 17e jarig), ik weet het nog niet over dat weekend hoor. Een dag vind ik ook wel goed. Wat ik opgezocht heb is geen weekend. Maar een midweek. Dus maandag 20 tot donderdag 23 december. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Een nachtje vind ik wel leuk, maar drie is ook wat lang. Het liefst gewoon een dag (maar dat kan natuurlijk, de rest die meerdere dagen wil, gaat dan 's avonds naar het huisje). Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Wat ik opgezocht heb is geen weekend. Maar een midweek. Dus maandag 20 tot donderdag 23 december. Ja, da's lang... Een nachtje vind ik ook best. Gewoon, tour, 's avonds B&A kijken, slapen, dag erop die quiz en 's avonds naar huis... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Ja, da's lang... Een nachtje vind ik ook best. Gewoon, tour, 's avonds B&A kijken, slapen, dag erop die quiz en 's avonds naar huis... Dan kunnen we nog even verder kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Over deskundige leiding gesproken... kun jij geen scoutingterrein regelen of zo? Of gaat dat niet zo makkelijk? scoutingterrein. Zo heet zo'n ding niet voor niks, maatje Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Een midweek is mij ook veel te veel, en al helemaal in die tijd, waarom niet een weekend (za/zo) iets eerder of later? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost [..]scoutingterrein. Zo heet zo'n ding niet voor niks, maatje B&A locatiescouts? Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Geachte mensen, ik vind het een geweldig pan! Het zou enkel kunnen dat mijn rooster het niet toelaat of dat het net buiten mijn kerstvakantie valt aangezien ik slechts een week heb Met andere woorden ik ga mee onder voorbehoud Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost [..]scoutingterrein. Zo heet zo'n ding niet voor niks, maatje daT ZEGT ZE TOG maar nu weet ik nog niet welke scenes er in ridderkerk zijn opgenomen? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 oktober 2004 gepost Auteur Share 15 oktober 2004 gepost [..]daT ZEGT ZE TOG maar nu weet ik nog niet welke scenes er in ridderkerk zijn opgenomen? Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, Waar *B100* het water in rijdt (zogenaamd in Denemarken) is in de haven van Ridderkerk De speedboot waarmee *harry* *baron* *B100* weg varen als ze net een inbraak hebben gepleegd en achterna worden gezeten door B&A, is in de Haven van ridderkerk, de achtervolging van de boeven door B&A is vlakbij de haven. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost [..]Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, Waar *B100* het water in rijdt (zogenaamd in Denemarken) is in de haven van Ridderkerk De speedboot waarmee *harry* *baron* *B100* weg varen als ze net een inbraak hebben gepleegd en achterna worden gezeten door B&A, is in de Haven van ridderkerk, de achtervolging van de boeven door B&A is vlakbij de haven. En die scene van Japie in de kroon, was da niet ook in ridderkerk Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten