djkoelkast 11 oktober 2004 gestart Share 11 oktober 2004 gestart http://csim.compuserve.nl/csim95nl.exe dat is de NL versie, gratis registreren voor een AIM naam kan hier kunnen we toch nog met z'n allen met elkaar kleppen Pas je profiel aan met je AIM naam en post hem hier, dan hebben we snel een lekkere volle lijst Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost mijn screenname is djkoelkastxms en degene die djkoelkast heeft geregistreerd *baron* die zal ik! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost En dus niet meteen opgeven als je het niet snapt/als het er raar uitziet. Je kunt vrijwel alles instellen. Buddylist openen en op F3 drukken. En dan een beetje rondkijken en uitproberen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost best wel een slecht programma, lelijke smiles, maar hij doet het tenminste Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost waarom niet gewoon icq? of nog beter: irc.bassieenadriaan.nl ownee dat zuipt dataverkeer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost waarom niet gewoon icq? of nog beter: irc.bassieenadriaan.nl ownee dat zuipt dataverkeer ICQ is nog veel erger dan AIM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost daar heb ik tenminste nog vrienden (die nooit online zijn en nee ze hebben me niet geblokt ) maaruh smilies zien er echt niet uit En waarom geen Yahoo? En drommels drommels en nog eens drommels, een of andere bamihap heeft "Cold45" geregged.. HARRY! Is die boem al klaar? > Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost maar hoezo ''msn down'' eigenlijk? wat is er dan precies aan de hand dat msn het niet doet? weet iemand dat toevallig? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost euh ik denk dat het te maken heeft met de officiele demo van 7 die deze week uit zou komen Overigens zaten er gister en vanochtend al mensen te klagen dat msn zo slecht werkte, waaronder Frey Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost en daardoor kan niemand msn meer gebruiken? ik kreeg een bericht over onderhoudswerkzaamheden ofzo en toen werkte niks meer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost er zijn wel vaker onderhoudswerkzaamhedne hoor... maar ik zou met niets verbazen als het daarmee te maken had... En overigens boeit het mij niet WAT Microsoft aan het doen is... Als zij vinden dat het down moet gaat het down, om wat voor reden dan ook. En ja dan krijg je de standaard melding dat er onderhoudswerkzaamheden zijn. Maar ik hoop wel dat het snel weer up komt... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost en daardoor kan niemand msn meer gebruiken? ik kreeg een bericht over onderhoudswerkzaamheden ofzo en toen werkte niks meer Dat van onderhoudswerkzaamheden heb ik ook gehoord. Opvallend is overigens dat de messenger onderdelen van de MSN.nl ook niet te bereiken zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Nou ja, het is in ieder geval een schrale troost dat niemand er gebruik van kan maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost waarom moesten we op dit forum trouwens eerst over op skype en toen op aim? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost waarom moesten we op dit forum trouwens eerst over op skype en toen op aim? Wat zou de volgende worden, ICQ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost skype is om te praten je kunt er wel mee chatten maar dat is niet echt geavanceerd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost [..]Wat zou de volgende worden, ICQ? volgens mij wil dj indd gewoon dat balkje onder ieders bericht vol hebben met opties om mensen te kunnen bereiken Met als gevolg dat ik hier met 20 messengers zit waarin ik alleen B&A forum members heb staan Al bevalt AIM me wel, zou alleen offline messaging bij mogen.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost MSN doet het nu weer bij mij en volgens mij is alles weer in orde. Bij de rest van jullie ook>? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost MSN doet het nu weer bij mij en volgens mij is alles weer in orde. Bij de rest van jullie ook>? Ja hier doet-ie het ook weer, Windows Messenger werkte trouwens de hele tijd, maar bij mij was niemand on-line . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2004 gepost Auteur Share 11 oktober 2004 gepost [..]Ja hier doet-ie het ook weer, Windows Messenger werkte trouwens de hele tijd, maar bij mij was niemand on-line . heb ik eraf gegooid 2 messengers door elkaar; yuck! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost ja klopt, maar windows messenger ziet er zoooo slecht uit en die vervelende geluidjes die klinken als een holle wastobbe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Ik gebruik het normaal ook nooit, maar nu was het eens een keer handig (alhoewel als er tog niemand is...). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost Stand van zaken: Important news - 11th of oktober Currently, the .NET Messenger network is having big problems. This results in difficulties in having conversations on MSN Messenger or not being able to connect with MSN Messenger at all. In the meantime we can only wait until Microsoft fixes their service. bron: msn-problems.com Dus voorlopig geen msn, zal wel te maken hebben met de nieuwste versie (7.0) die eraan zit te komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 oktober 2004 gepost Share 11 oktober 2004 gepost windows messenger? dat zit toch alleen bij windows xp? als ik ergens een hekel aan heb... naja t valt wel te draaien, maar dan moet je eerst een dag alle settings veranderen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.