B&Afan4-life 3 oktober 2004 gestart Share 3 oktober 2004 gestart Hey heb net MSN 7.0 (beta) ondekt op http://www.messengerweb.nlMsn nu nog cooler qua kleur weinig verschil maar in het gespreksvenster heeeel veel nieuwe dingen Centraal topic van gemaakt aangezien niet alleen MSN 7 wordt besproken, en ook plugins zoals MSN plus aan bod komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost /me wil versie 1 terug, maar die werkt niet meer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 3 oktober 2004 gepost Auteur Share 3 oktober 2004 gepost * Cold45 wil versie 1 terug, maar die werkt niet meer Bedoel je msn 1.0? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost [..]Bedoel je msn 1.0? jup. Dacht tenminste dat het 1 was... Kan het wel nakijken, heb de betreffende install hier nog wel... Kan ook 0.x of 2.x zijn geweest. Misschien zelf een keertje zoiets schrijven, heb al wel een tutje ervoor... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Die oude simpele msn versies bevatten helaas veel beveiligingslekken, dus zijn ze riskant om te gebruiken. De nieuwe versies bevatten veel loze functies, maar toch gebruik ik ze (zoals eigen smilies, msn plus, etc). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Ik weet niet of ik 'm ga downloaden. Ik wacht wel tot de volledige werkende versie uitkomt. Heb niet zulke goede ervaringen met Beta-versies. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost ik las het ook op fok. er schijnt veel kritiek over te zijn. Ik draai liever msn met plus erbij. dus ik wacht nog even. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost Die oude simpele msn versies bevatten helaas veel beveiligingslekken, dus zijn ze riskant om te gebruiken. De nieuwe versies bevatten veel loze functies, maar toch gebruik ik ze (zoals eigen smilies, msn plus, etc). indd... Al gebruik ik zelf geen msn plus Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 oktober 2004 gepost Share 3 oktober 2004 gepost [..]indd... Al gebruik ik zelf geen msn plus Het is vooral handig dat ik dan kan zien hoeveel mail ik in mijn POP3 accounts heb binnengehaald (want ik heb uiteraard geen hotmail account daarvoor). Dat je leuke geluiden en opmaak teksten met "/ me" kan zenden is dan leuk meegenomen. Ohja, de advertentiebanner gaat ook mooi weg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ja ik heb dat ook ingestelt, maar bij mij geeft hij hem alsnog weer. Irritant. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost [..]Het is vooral handig dat ik dan kan zien hoeveel mail ik in mijn POP3 accounts heb binnengehaald (want ik heb uiteraard geen hotmail account daarvoor). Dat je leuke geluiden en opmaak teksten met "/ me" kan zenden is dan leuk meegenomen. Ohja, de advertentiebanner gaat ook mooi weg. Dat van die pop3 is indd wel handig al gebruik k zelf gewoon allemaal webmail... En die banner stoor k me niet aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ja ik heb dat ook ingestelt, maar bij mij geeft hij hem alsnog weer. Irritant. Moet je de nieuwste msn versie downloaden, daar is die bug gefixed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Jullie moeten allemaal AIM downloaden Veeeeel beter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Maxim 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Jullie moeten allemaal AIM downloaden Veeeeel beter. Wat is AIM nou precies Quote Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 4 oktober 2004 gepost Auteur Share 4 oktober 2004 gepost [..]Wat is AIM nou precies ja dat moet je mij ook es zeggen wat AIM inhoud Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost [..]ja dat moet je mij ook es zeggen wat AIM inhoud AOL Instant Messenger ofzo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Inderdaad, Hinse. http://www.aim.com Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 november 2006 gepost Share 14 november 2006 gepost Schopje Wist niet eens dat we een centraal MSNtopic hadden maargoed, toch gevonden Ik heb een vraagje: ik heb iemand per ongeluk uit mijn MSNlijst gegooid, niet geblokkeerd, toen dacht ik: hoo foutje. Dus ik diegene weer toegevoegd maar nu zie ik haar niet meer online. Ze staat niet als geblokkeerd maar nu gewoon als offline. Maargoed, ze komt bij mij dus nooit als online en ik ben bij haar wel gewoon online. Heeft iemand de gouden tip? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 november 2006 gepost Share 14 november 2006 gepost Heeft iemand de gouden tip? Staat ze bij Extra -> opties -> privacy bij accepteren? Ik weet overigens niet of dat verschil maakt, maar ook daar kun je iemand op blokkeren zetten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.